Začalo to takhle byla jednou jedna holka jménem berni s mekym i na konci. Zila v dome kde meli chudou kuchynku maly pokoj zadny jidlo, ale mela par kamaradu danku,adelu a natku, danka je vzdy protivna a nasrana kdo vi proc, berenika se ale citila opuštene Tak vylezla z postele a premysli jaky to je nekoho znasilnit ze by to chtěla zazit. Sla do kuchine dat si neco k jidlu ale v lednici uz nic neni a bohuzel nema penize aby si neco koupila tak si sla sednout na gauc a koukat na telku a nejak nevnimat ze nema penize, popadla ovladac a kouka na spravy, vsimla si ze zase nekoho znasilnili a bereniku to laka cim dal vic ale nevedela jak na to a na kom by to zkusila, ale jeji touha po tom byla fakt silna tak vzala mobil a zavolala dance. Danka to zvedla a berni se ji zepta zda nechce u ni prespat, ale dance se nechtělo tak berenika zacala přemlouvat, po dlouhem premlovani danka konecne řekla ze prijde ale to nevedela co ji jeste ceka. Berni netrpelive ceka na prichod danky, berenika slysela ze nekdo klepe tak radostne se rozbehla otevrit a byla tam danka. Berenika ji teda pozvala dal a dali si spolu vodu protoze na neco lepsiho nerni nema penize. Danka chytne sklenici a rychle ji vypije berenika netrpelive ceka az to na ni zkusi, ale danka rekla ze se chce jeste divat na film, berenika uz byla z danky cela vlhka. Danka se otocila na berni a kouka se ji do očí, berenika už to nevydzela a tak se udělala pred dankou, danka se zdesila a rekla ze pujde pryc ale berenika nechtela aby odesla tak chytla danku a privazala ji ke stolu danka rvala ze je to sikana a ze berni je krejzi clovek ale berenika vzala nuz a rozsekla dance hlavu, po celem dome byla krev ale bereniku to furt neodradilo vzala si jeji telo a zacala ho znasilnovat. Rano jak se berni probudila musela nekam uklidit dancino telo a hlavu vzala pytel dala do nej to telo, sla po schodech dolu do sklepa a telo tam ukryla, a tu dancinou hlavu zahrabala na zahrade. Ale sla spatky do domu a jen tak premysli jaky to je asi s klukem, tak premyslela nad tim jestli ma zavolat nejakymu klukovy ale pak si uvedomyla ze nema zadne kamarady kluky. Sla si umyt ruce a naraz slysi mnoukani jde se podivat ven a tam jeji kocka s dancinou hlavou kterou zakopala berenika se nastvala vzala kocoura a ojela ho, kocour jenom mňoukal protoze nic jineho mu nezbyvalo, bylo to poslednich 10 minut jeho života, protoze berenika jo stahla zkuze dala na panev a polila olejem o peprila o solila pridala kořeni a nechala ho smazit se v oleji, už slysela jak jeho mnoukani klesa po chvilce uz nic neslysela, vzala si taliř dala na nej tu veceri a rozkrojila mu hlavu a snedla ji. Jak byla po veceri vzala tu dancinou hlavu a zakopala ji pod altanek, jak kope tak slysi lidske kroky jak kdyby nekdo k ni sel a naraz zjistila ze je to muz v masce ktery ji zacal znasilnovat, chytil ji ruce a delal pomali pohyby berenice to nejak nevadilo zacala vasnive dychat a uzivat si to, sundala tomu muzi masku a zjistila ze je to jeji byvali kluk pap, byl velej rudej a zadychany, berenika se na nej divala a zacala ho libat, berenika dychala hlasiteji vic a vic, klouzalo ji to i v krku,jak to skoncilo pap rychle bezel pryc a berni si uvedomyla ze to nebyl dobry napad ho tak libat, chtela ho zabit ale vedela ze mezi nimi je furt nejaky sexualni napjeti proto to nechtela udelat. Šla do vany a premyšlela o tom co delala s papem u altanku. Umyla se a sla spat. Rano ji napadlo ze by mohla pozvat natku a adelu, tak jim zavolala a rikali zr dorazi, berenika se snazila pustit papa z hlavy ale nejak ji to neslo. Nekdo klepe na dvere tak berenika doufa ze uz to jsou holky, otevrela dvere a tam stal pap s papirem, predal ho berni a psalo se tam jestli mezi nami furt neco je, ale berenika se k nemu vracet nechtela tak se na nej jentak podivala a rekla ať dojde v 10 vecer. Konecne dorazily holky sli si vsichni sednout na gauc a jen tak pomlovali, Natku tak napadlo ze by se zeptala berni kde je danka ze ji rano nevydeli a berni rika ze nevi, po trech hodinach natka odejde a adela zustane a rekne berenice ze je lesba, berenice to prislo nechutny tak rekla at se adela za sebe stydi, ale adela chtela berenice ukazat jak je to super byt lesbou, schodila bereniku na gauč a přivázala ji nohy a jednu ruku k gauci, berni se snazila kricet a utect ale bylo to zbytecne, adela vzala varecku obmotala ji hadrem a strcila ji berenice do pusi. Adela si zacala pomalu sundavat obleceni nejprve triko a kalhoty a pak i ten zbytek, berenika jen koukala na jeji obrovske bricho pres ktere nebydela adele do tvare, adela pomalu berenice sundavala kalhoty a adela zacala pozdychovat berenice se to ale nelibilo ale nemohla s tim nic delat tak zavrela oci a zkousela myslet na neco jineho, zatim co si to adela s berenikou uzivala tak berenika uvidela na stole sklenici, premyslela jestli chce ji chce opravdu zabit nebo ne nakonec se rozhodla ze to udela, levou rukou se natahla pro sklenici a praskla s ni o stul. Strepy se rozprsky po celem obyvaku. Adele to ale nejak nevnimala a neprestala ji znasilnovat. Berenika zapichla adele do bricha sklenici, adela upadla na zem. Berni se rychlo osvobodila a oblekla, stoupla si k adele a zacala do ni pichat tu sklenici, po nejaky dobe uz byla tuhá. Berenika byla cela vycerpana podivala se na hodiny a zjistila ze za 30 min tam bude pap, zacala panikarit a nevedela co delat s tim tukem po celem obyvaku tak vzala hadru a snazila se to nejak davat do kyble, to ale moc nepomahalo tak vzala svuj koberec z pokoje a zakryla to. Berenika zacala byt nervozni musela si sednout, koukala furt na hodiny, nervozne klepala s nohou a najednou uz slisi zvonek, pomalu se zvedne nadechne se a jde ke dverim, otevrela dvere a byl tam on, stal tam nervozne vypadal dost upravene a dokonce se i navonel, pustila ho dovnitr. Sedli si ke stolu a nastalo trapne ticho, tak berenika navrhla zda nechce prespat, hned mu za zarili oci a rekl ze klidne. Takze sli se koukat na film a pap objednal pizzu za svoje penize, po veceri sli spat, berni šla do svi postele a lehla, chvili koukala na mobil a vidi jak se oteviraji dvere a tam stoji pap s penisem o velikosti 18cm coz bylo dost divny normalne ma jenom 6cm. Berenika se zacala rozplyvat protoze nikdy nevidela takovou velikost. Pap sel k ni chytl ji vlasy, berni si ho prichytla a zacalo to v krku z lehka klouzat, pap ji jeste pevneji chytl a zrychloval, berni uz nemohla ani dychat, ale on neprestaval, nakonec to berni nezvladla a poblila mu zalud, pap se nastval a odesel, berni premyslela jestli je to laska nebo ne. Šla se umyt a lehnout si zpatky do postele. Byl dalši den a berni furt nemuze zapomenout co se večera večer stalo. Prevlikla se a sla ven, šla do parku na zmrzku protoze našla doma jeste par korun, objednala si jahodovou stala 30 Kč berni se podívala a zjistila ze má jenom 25 nevedela co má delat chtěla začít panikarit ale přišel k ni jeden kluk jménem sam a doplatil zbývajících 5 Kč berni mu poděkovala a šla lesní cestou domu, Sam ji ale nemohl nechat jen tak tak běžel za ni a zeptal se ji jestli mu nedá telefoni číslo, tak mu ho rekla a sla dal po úzké cestičce a sam se uz od ni odpojil tak berni musela jít sama, jak sla našla po zemi divné kousky něčeho co vypadalo skoro jako kamen ale nebyl to kamen bylo to bílý a něčím obalene. Berenika následovala ty kusy něčeho, až došla k nějakému stromu který byl strašně velký, ve vnitř byl dutý a zdruhe strany tam byla díra, berni byla tak zvědavá ze tam musela lest jak vycházela do stromu ucitila nehorázný smrad, vesla dovnitř a tam byl jeji spolužák David který měl zasvěcené nohy a byl rozrezanny na půlky, berni to nepřišlo nejak zvláštní myslela ze udělal sebevraždu a stejně ho moc nemusela, tak to neřešila a šla dal cestou domu.
Doma si všimla ze ji napsal sam zda nemůže někdy k ni přít tak berni rekla ze jo, už od te doby co ho vydělá ji přišel atraktivni a berni si představovala kolik Cm je dlouhý aby se do ni vlezl, domluvili se tedy na večer ze dojde. Uz se blížil večer a berni byla celá natěšena. A jen si tak v duchu říká jestli je vůbec v pohode co děla a hned si vzpomněla na toho Davida, berni si u nej něčeho všimla a to ze všude byli spermie a jeho pero bylo velký, takze ho nekdo musel před smrti znásilnit. A konečně uz nekdo zvoní na dvere berni jde otevřít s velkým úsměvem na tváři a stojí tam Sam s kytkou berni si ji vezme a pove ho dal, sednou si na gauč a začnou si povídat,celkem dost si rozuměli. Berni pustila telku a naraz tam vyskočily správy kde říkaly ze našli ve kmene stromu mladého rozrezaneho kluka. Sam zjistil ze to je David a zhroutil se protoze to byl jeho nejlepší kamos, berni to bylo líto tak ho objala sundala mu kalhoty chytla mu ho do ruky a pomalu dělala rukou pohyby na horu a dolu, chtěla aby přišel na jiné myšlenky, až byl tvrdý vyslikla se a sedla si na něj, sam si to užíval, berni zacala dýchat hlasitěji a hlasitěji. Až byli hotovi tak sam dal pusu berni a berni se asi do nej zamilovala, byla to láska na první pohled, skoda ze sam uz musel jít a berni byla zase sama doma, berni si sla lehnout a představovala si jak má s nim děti a svatbu. Berni se probudila a sla na záchod po cestě na záchod zase po zemi vydělá ty věci co vypadají jak kameny, došla do koupelny a lekla se byla tam povesený Kuťej, neměl ruku ani pero, berni nevedela co delat tak vzala rychle to telo a strcila ho do sklepa, ale furt ji vrtalo hlavou kde se to tady vzalo a jak, a kde je ta ruka s tím perem. Byla celkem zděšená a tak aby se uklidnila sla do obyvaku pro knížku která byla v šuplíku, otevřela ho a tam kutejove pero, uz ji to přišlo fakt divné, ale na policii s tím nemohla protoze by mohli zjistit co udělala s adelou a dankou. Proto to musela udělat nejak sama. Sla se projít do parku aby přišla na jiné myšlenky a tam uvidí jak Natálie líbá sama, berni nevedela co delat jestli jít za nimi nebo jít pryč, zvolila druhou variantu. S brekem zacala utíkat k mostu, Sam si toho všiml tak radši šel za ni, berni se u mostu zastavila a začne brecet v tom k ni přiběhne sam a povídá ze to s berni myslel vážně ale ze se proste zamiloval do natky, berni emoce se začali přeměňovat ze smutku na hněv. V tom pribehla natka a říká ze se mají fakt rádi a ze uz se to nezmění, berni se naštvala a strčila do ní, natka nešťastnou náhodou přepadla přes ten most, berni úplně ztuhla a rekla samovi ze to byla nehoda, samovi se chtělo brecet a k tomu byl jeste nasrany na berni, odešel domu a berni furt nechce věřit co právě udělala, pomalým krokem se vydala domu, srdce ji tepalo jako o závod, myslela furt na tom proč ji podvedl. Jak sla zacala si ji motat hlava a citila jak se ji zacali pomalu klepat obe ruce a vydela vsude kolem sebe mrtvoli povesene na strome a mezi nimi byl i david a kutej, berni si myslela ze začíná blaznit, rychlim tempem se snazila dostat domu v tom se pred ni objevilo obří monstrum s peti pérama na hlavě a s jednym mezi nohama, z oči mu ztekala krev, chytl bereniku za krk, snazila se rvat ale bylo to zbytečné, v tu chvili ji doslo ze ty mrtvoli znasilnila a zabila ta prišera a take zjistila ze kus té moci je v berni a proto musi zemřít aby se dokončil velký ritual, berni zavrela oči a veďela ze ma posledni minutu života, v tu chvili se ji prehral celi zivot. Nadchla se a uvolnila, to monstrum chytlo berni a zasunul do ní své mohutné pero a zasouval ho dal a dal až praskla celí jeji tělo se rozprsklo všechny jeji kosti se rozčtvrtili. A monstrum bylo konečně svobodné. A mohlo konečně poklidně umřít, utrhl si svoje vrazedne pero a narval si ho do pusi. Po berni nebyla ani stopa. Sam nezvládl psychicky umrťí Natky a proto skočil pod vlak. Danča a adela jsou stale nezvěstné. Pap asi stratil o berni zajem protoze se uz nikdy neozval. Naslo se davidove telo ale lidi si mysli ze to je sebevrazda. Kutejovo telo se nenašlo.TENHLE PŘÍBĚH ZŮSTANE VŽDY ZÁHADOU
napsala:Martina Gajdůšková
herci: Hlavni role Bernadeta Balšánová
Vedlejší role: Daniela Vyoralová
Adéla Holčáková
Natalie Baranková
Samuel Samohýl
Honza Pap
Honza Kutěj
David Červenka
ČTEŠ
Fuck killer
HorrorHolka co premysli o znasilneni, byla nekolikrat znasilnena je vrahem, začne zjišťovat zvláštní věci, a příde na velkou věc 🙀