7. Bölüm

154 16 4
                                    

Çağandan

Uzun zaman geçmişti, onu görmeyeli..
Özlemiştim. Kokusunu,gülüşünü, bana kızmasını bile özlemiştim .

Bugün İstanbula geri dönüyoruz.  Evet doğru duydunuz geri dönüyoruz.  Ve tahmin edin kimlerle . Bizim ekip ve kızlarla.  Kızlar kim diyeceksiniz.  Sevgilim Zeynep ve diğer arkadaşları.

Eee madem tuanayı unutamıyorsun neden biriyle sevgili oldun diyeceksiniz . Onu unutmak için.  Ama olmadı. 

Unutamıyorum.  Yani ben zeynebi asla sevmedim.  Onunda beni sevmediğini biliyorum . Param için benimle birlikte bunu biliyorum. Amann çokta tın dı yani . Neyse bavulumu alıp aşağı indim. Bizimkiler kalkmış salonda oturuyorlardı.

Zey: AA  sevgilim  hoş geldin
Diyip bana sarıldı. 
Ç: Selam  zeynep diyip onu ittim . 
Y: Abicim nerede  kaldın uçağı kaciricaz hadi çıkalım.
Ecrin: Sakın ol canım kaçırmayız 
Berat +esat: Eee  hadi ne    bekliyorsunuz. 
Ç: Hadi çıkalım dedim

Arabalara bindik havalimanına  gelmiştik ve uçağa bindik . Aslında heceyanliydim . En çok  ta Onu göreceğim için . Onların okuduğu okul amcama aitti . Ak universitesi. 

Zey: Ne düşünüyorsun aşkım?
Ç: Hiçç yok bir şey .
Öfff sıkıldım şu kızdan İstanbula bir gidelim ayrılacağım ondan zaten . Sonra telefonum çalmaya başladı.  Amcam arıyordu.  ( Adi deniz olsun)

Ç:Efendim amca
D: Çağan oğlum neredesiniz ?
Ç: Az kaldı amca sen evi ayarladın mı?
D: Evet evet sonra da gelirsiniz buraya olur mu  ?
Ç:Tamm amca
D:Görüşürüz oğlum bay bay .
Ç:Görüşürüz amca
Diyip telefonu kapattım  .
Arkadan berat seslendi. 
B:deniz amca miydi?
C: Evet oydu . Her şey  tamam dır.
B:Tamam 

^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

Sonunda İstanbula gelmiş, eve yerleşmiş, fakülteye gitmiştik . Amcamla hasret gidermistik. Sonra içeri bir kaç kız girdi . Evet oydu Tuanam  . Hala aynıydı.  Bakışı,  gülüşü,  yüzü hepsi bıraktığım gibiydi . Ama biraz daha asabi olmuştu sanki . Amcamla biraz konuşup dışarı çıktık. Kızlar biraz atıştılar.  ( buraları hızlıca geçiriyorum ) . Fakülteyi arıyorduk.

Y: Yavvv nerede  bu fakülte
Derken Yağız birine çarptı. Bu leyaydı.
Y: Pardon ıyimisin?
L: Seni ilgilendiriyor mu
Y: Hı?
L: İyi olup olmamam seni ilgilendiriyor mu diyorum .
Y: İyi be bir şey demedik .
B: Yenge-
Ecrin: ÖHÖ öhö
B: Yani Leya hukuk fakültesi nerede biliyormusun
L:Bizim fakultedesiniz. Gelin hadi götüreyim sizi
Esat: Teşekkürler leyacim

Diyip yürümeye başladık.  Ben Leyanın yanına geçtim .

Ç:Leya Tuana nerde?
L: Sevgilisinin yanındadır.
Ç: N-ne sevgilisi mi var
L: Evet senin varda onun olamaz mı.
Zey: Noldu aşkım
Ç: Yok bir şey Zeynep

Diyip girdik sınıfa . Çok dolu değildi.  Sonuçta özel üniversiteydi burası . Tuanayi gördüm yanında bir çocuk vardı ve gülüyorlardı. İçimde bir parça eksildi sanki . Sonra Deniz koluma dokundu ,üzülme dermişcisine başını salladı.  Ben bir yere oturdum.  Tam yanıma zeynep oturacakken Yağız oturdu .

Zey: YAĞIZ ÇABUK KALK ORADAN
Y:Kusura bakma Zeynep sen git Ecrin ile  otur . Dedi

Tüm gün beraber oturduk .

^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

Eve gelmiştik.  Ben direk odama çıkmıştım.  Arkamdan Deniz geldi.

D: Unutamıyorsun degilmi
Ç: Neyi
D: Neyi olacak tabiki tuanayı ona bakışını gördüm ona baktığın gibi Zeynep'e bakmıyorsun .

Öyle diyince Gözümden yaş aktı.  Deniz doğru söylüyordu unutamıyorum .

Selam askomsular bu sefer sınır koymayacagim. Bayyysssss

BUL BENİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin