Днес аз и мой приятелки решихме да отидем на дискотека както правим всяка петък вечер. Вече е 19:30 и реших да започна да се оправям писах и на другите 20:30 да дойдат в нас и от там да отидем. Ето така бях облечена
И гримът ми
Вече беше и половина и се звънна на вратата отидох обух се и тръгнахме.
След по-малко от 10 мин вече бяхме там и се настанихме на една маса която беше точно срещу едни момчета. Поръчахме си и почнахме да пием след един час вече половината бяхме напити аз излязох на дансинга и почнах да си танцувам по едно време усетих здрави мъжки ръце по тялото си обърнах се и видях че е от момчетата срещу нашата маса личеше си че и той се беше понапил.
-Много сте хубава тази вечер милейди
-Благодаря и ти не изглеждаш зле секси
-Наричай ме Bangchan
-Интересно аз съм Y/N
-Ваша милост е много палава иска ли да дойде с мен
-Ммм къде
-Вкъщи да ти покажа какво може сексито
-Дадено
И тогава ме хвана за ръката и ме изнесе от дискотеката оказа се че той е собственика и живее точно срещу дискотеката. Влязохме у тях показа ми къде е стаята му и ме бутна на леглото заставайки отгоре ми целувайки ме и слизайки по надолу а аз стенех леко от удоволствие стигна до роклята и я махна останах само по бельо но той премахна и него тогава ни преобърнах и аз бях отгоре приближих се към него и го целунах като той постави ръцете си на кръста ми отделих се от него а той се изправи в седнала позиция и си свали тениската майко не съм виждала такива плочки. Ръцете ми бяха на колана му и го махнах и започнах да раькопчавам дънките и си пъхнах ръката под боксерките му и запопнах да си движа ръката по дължината му а той истена леко.
-Ммм не си играй с мен момиче
-И защо не забавно е
-Ха сега ще видиш дали е забавно
Той пак ни преобърна тогава слезе между краката ми и навлажняваше входа ми след по-малко от минута вкара един пръст после два и три когато бях свикнала той ги извади и се намести на входа ми и се заби ряско аз извиках от болка а той го забеляза затова спря и се приближи до лицето ми и ме целуна а всъщото време се движеше леко за да свикна. След 5 минути нямаше вече болка а само удоволствие аз стенех много силно името му а той се забиваше все по-надълбоко и по-надълбоко и след около 20/30 минути свърши надълбоко в мен. Легна до мен и ме прегърна и така заспахме.