1

4 0 2
                                    

Bu bölümde benim önceki hayatıma kısaca değindikten sonra Cerenin ardından Eylülün hayatına değineceğiz. Keyifli okumalar
2021 tarihinde yeni okula başladım. Yeni okul yeni insanlar ve uzun süredir okula gitmemiş biri olarak okuldaydım. İlk günlerimde kimseyle konuşmadım en azından bizim sınıftan. En arkada oturan sessiz bir kızdım sonra biraz okula gitmedim bir baktım hiç tarzım olmayan biri yanımda oturuyordu. Kızla sadece 2 ay kadar oturdum sonra bir arkadaş edindim onunla çok iyi anlaşıyordukki aramıza biri daha katıldı. Çok eğleniyorduk ben birine aşık olmuştum aramız falan iyiydi derken hop bir günde hayatım değişti. Yeni gelen kız uzun süredir yanımda olan kızı almıştı ve beni derin bir çukurun içinde bıraktı. Sürekli arkamdakilerle konuşup yanımda oturan kıza ara sıra hislerimi anlatıyordum. O kızın yanındada çok tatlı bir kız vardı, kısa bir süre sonra bir baktım yanımdaki kız başka biriyle oturuyor bende onun yanındaki kız (biz I olarak adlandıracağız) ile oturuyordum. Sonra çok eğlenceli bir arkadaş grubumuz vardı ben ara sıra bu hikayede çokça duyacağınız kişilerin yanına gidip oturuyordum onlarda kendi aralarında takılıyorlardı ama okula gitmek istemiyordum, ara sıra geldiğimde konuşuyorduk ve beni dışlıyorlardı (I, Z) bu benim canımı çok sıkıyordu. Dönem bir şekilde bitti ben herkesi engelledim, kimseyle muhattap olmadan çok iyi 3 ay geçirdim. Tekrar okul açıldı ve yine kabus dönemim başladı okula çok geç gidiyordum hatta bazen geç kalıyordum saat 7.50 civarında kalkıp okula gidiyordum. Bizim sınıfta çok tatlı bir çocuk vardı ve benim dikkatımı delice çekiyordu. Bu konuyu onlara anlattığımda bana "Şımarma, Abartma" dediler ve ben çok üzüldüm. Yine okula gitmediğim bir gündü, bolca ders çalışmıştım ve yorgundum, telefonumu elime aldığımda gördüğüm mesaja çok şaşırıp çok sevindim.
Cerenin Hikayesi
O okul açıldığında sıkıntı çekmedi çünkü herkesi İlkokuldan tanıyordu. O bana hep samimi gelmiştir ve bende ona karşı samimi gelmişim söylediğine göre:) Oda aynı benim gibi birçok arkadaş tanıyarak değil daha çok aynı kişiler ile vakit geçirdi. (R ve C diyeceğiz) biz Eylül ile ikisinden neffret ediyoruz.
Eylülün Hikayesi
   Eylülde aynı benim gibi başka bir okuldan gelmişti. Okulun ilk günleri oldukça çalışkan biriydi sürekli not arardı. İki plaket almıştı ve çok sık arkadaş ortamı değiştirmedi. İlk olarak E sonra Z ve E en sonunda ise cerenle buluşup güzel bir ortam kurdular. Ben girmeden sadece 1 ay öncede şuan düşmanımız olan N ile takılıyorlardı.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jan 23, 2023 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

C O P A I NHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin