Visszavágó

901 11 0
                                    

Másnap az iskolába menet egész végig azon gondolkoztam hogy mégis hogyan oldjam meg a kialakuló helyzetet...
Sajnos még Liának sem mondhattam el,
Hála istennek ma nem volt tesink! Arra jutottam hogy beszélnem kell mindenképp Benjaminnal!
Amint kicsöngettek matekról a fiú után indultam.
-Benjamin bocsi beszélhetnénk?-szólítottam le.
-Persze mond csak!-álltunk félre a lépcső fordulónál.
-Ohm...Hát hol is kezdjem...Először is van barátnőd?-hebegtem.
-Nincsen miért mire megy ki a játék?-ráncolta össze szemöldökét.
-Hát egy szívességet kéne nekem tenned!-néztem rá
-Ajaj...-mondta rosszalló tekintettel.
-Valakinek azt hazudtam hogy együtt vagyunk hirtelen felindulásból és most elkéne játszanunk hogy tényleg együtt vagyunk hogy leszálljon rólam az illető!-hadartam el.
-És ki az?
-Az mindegy!
-Húha Miler...
-Kérlek szépen Benjamin!-néztem rá boci szemekkel.
-A boci szemnek senkise tud ellenállni!-forgatta meg szemét.
-Köszönööm!-ugrottam boldogan nyakába.
-De ezért még jössz eggyel!-mutatott rám mire bólintottam egyet.

Nem gondoltam volna hogy Benjamin ilyen gyorsan bele fog menni de szerencsére gondolom jó napja van ezért mondott nekem igent!
Adósa vagyok!

Amikor véget értek az óráim a szekrényemhez indultam ahol társult hozzám Benjamin.
-És figyi Scarlett mégis hogy akarod ezt az egészet úgy akarod hogy mindenki tudja?-mondta miközben mentünk fel a lépcsőn.
-Igen!-mondtam és azonnal tenyerébe tettem az enyémet amikor megláttam Aident velünk szembe jönni.
-Hú rendben!-lepődött meg a hirtelen cselekedetemtől.
Miután a tanár elment mellettünk elengedtem a fiú kezét, láttam Aidenen azt a megdöbbent nézést szóval a tervem már most bevált!
-Ha ketten vagyunk akkor nem kell eljátszanunk csak tömegbe!-mondtam mire csak bólintott egyet és elment.
Haza érve kissé örültem magamnak bevallom!
Profi tervnek tűnik ez az egész és legalább Aiden vissza vesz egy kicsit pofájából.
Benjaminnal csak egy kis ideig tervezem ezt csinálni csak épp addig hogy Aiden elhiggye és végleg leszálljon rólam!

Másnap:
Reggel érdekesen de időbe felkeltem hogy normálisan eltudjak készülni, hajamat begöndörítettem és gyors kisminkeltem magam ruhának valami extrábbat akartam ma már csak azért is!

Másnap:Reggel érdekesen de időbe felkeltem hogy normálisan eltudjak készülni, hajamat begöndörítettem és gyors kisminkeltem magam ruhának valami extrábbat akartam ma már csak azért is!

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Végül választásom erre esett!
Időben készen is lettem majd felvillant a telefonom képernyője, először azt hittem hogy anya küldött szokásos jóreggelt üzenetet de nem...
*
-Együtt megyünk suliba 5 perc és ott vagyok előtted!- láttam Benjamin üzenetét képernyőmön azta...

Kicsit lefagytam úgy látom a fiú már bele is illeszkedett a szerepbe!
Benjamin tényleg itt volt 5 perc múlva én magamra kaptam vörös bőrdzsekimet majd kiléptem az ajtón.
-Jó reggelt!-mosolygott.
-Jó reggelt hogy hogy idejöttél?
-Hát hogy még hitelesebb legyen ez az egész!
-Ahham értem!-AMÚGY NEM ÉRTEM!!!!
A suliba menet végig beszélgettünk.
Ahogy az épülethez értünk megfogtunk egymás kezét és besétáltunk!
Nem is kell mondanom elég sok kérdő/megvető tekintetet kaptam de nem igazán érdekelt!
Az egyetlen ember akinek a tekintete érdekelt az Aiden volt!!
Amikor le raktuk cuccainkat Lia jött velem szembe.
-Mi a fasz?-kerekedett ki szeme.
-Uhm...-néztünk egymásra Benjaminnal.
-Ti együtt és én nem tudom?-tette karba kezét.
-Elakartam mondani!
-Na perszeee amúgy gratulálok!-nyomott egy puszit arcomra persze a lány Benjamint szinte levegőként kezelte úgy csacsogott mintha ott sem lett volna szegény!

Épp tesi óra előtt voltunk!
Megláttam a folyosó végén a kedves tanárurat amikor épp Benjaminnal beszélgettem
-Fogd meg a seggem!-förmedtem rá a velem szembe álló fiúra.
-Mivan?-ráncolta össze szemöldökét.
-Csak fogd meg Benjamin!
-Oh oké nem kell kétszer kérned!-mondta majd rá is markolt, engem teljesen elvitt a hév és megcsókoltam a srácot...
-Hé ne a folyosón éljétek a szexuális vágyaitokat!-szólt nekünk oda Aiden.
-Jaj ne haragudj!-néztem megbánóan Benjamin szemébe majd meg se vártam válaszát elrohantam.
Mivan ha ő nem akart megcsókolni...
Szegényre rá erőltettem!???
Az én idiótaságom miatt...
Miután mindenki átöltözött szokásosan a torna terembe kezdtünk sorakozni.
El kezdődött az óra egyszer kétszer elkaptam Aiden gyűlölködő tekintetét!
Az óra felénél kimentem mosdóba, épp mikor mentem volna vissza a terembe kilépett az ajtón a tanár...
Kissé megugrottam hisz megijedtem de kikerültem vagyis próbáltam
-Komolyan Benjamin?-állt elém majd felnéztem rá.
-Miért is?-vontam meg szemöldököm.
-Meg sem érdemel!
-Miért te megérdemelnél?-szegeztem neki a kérdést.
-Sokkal jobban!-hajolt közelebb hozzám.
-Jaj ne szomorkodj majd egyszer talán egy másik életben!-mosolyogtam rá cinikusan.
-Érdekes pedig a szemed mást mond!Valld be hogy csak engem idegesítesz!-lökött a falnak.
-Nem is gondolok rád!-suttogtam.
-Majd fogsz!-tűrte hajamat fülem mögé.
Nagy levegőt vettem...
Aztán kikerültem a fiút és vissza mentem a tesi terembe.

Direkt csinálja...Tuti hogy direkt csinálja!
Miután feleszméltem a történtek után vissza álltam a többiekhez kidobósozni.
Kis idő után visszatért Aiden.
Benjamin épp a barátaival ült a padon mert elfáradtak
-Benjamin!-kiabált a fiúra a tanár szinte úgy hogy még a második emeleten is meghallották, kissé mindenki megugrott!
-100fekvő ha annyira nagy fiú vagy MOST!!!-mondta bosszúsan nézve a fiúra.
-Miért??-állt fel a srác.
-150!
-De tanárúr!
-200!
Jézusom ez nem normális!
Szegény Benjamin egészen óra végéig fekvőtámaszozott...
Amikor megszólalt a csengő mindenki az öltözők felé indult én egy utolsó csúnya pillantást vetettem Aidenre majd én is így tettem.

A lányokkal az öltözőbe egész végig azt ecseteltük hogy ez most miért volt és hogy mennyire egy szemét ez a tanár!
Valóban az!

A kedves tanárúr minden egyes óra végén valami miatt elővette Benjamint és teljesíthetetlen feladatokat pl 500 guggolás fekvőtámasz és minden szarság, amíg először nem értettem a végére teljesen érthetővé vált hogy miért csinálja ezt Aiden!

Tanárúr, kéremszépen Where stories live. Discover now