°•Owner•°

1.5K 89 104
                                    

Bu shottan hiçbir beklentim yok beklentiye girince daha çok kırıldığımı fark ettim çünkü...

Burada Minhoyu Changbinden birkaç santim kısa hayal edin DJMDJXMDDKMDK
(Hayır Binnie seme olduğu için değil Minho kedi melezi olduğu için normalde olduğundan daha minyon)

Alttaki fotoda Minhoyu turuncu saçlı düşünün turuncu saçıyla istediğim gibi bi fotoğraf bulamadım...

İyi okumalarr~

İyi okumalarr~

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Üstündeki beden içindeki sert hareketlerine devam ederken aynı zamanda turuncu saçları sertçe çekerek boynunu açığa çıkardı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Üstündeki beden içindeki sert hareketlerine devam ederken aynı zamanda turuncu saçları sertçe çekerek boynunu açığa çıkardı. Turuncu saçlı çektiği acıdan zevk almaya devam ederken büyüğü çoktan boynuna koyu izler bırakmaya başlamıştı. Tüm vücudu yanarken bırak inlemeyi ses bile çıkartacak hali kalmamıştı. Kaçıncı turları olduğunu sayamamıştı ama kızgınlığın etkisiyle bir o kadarını daha istiyor gibiydi. Aldığı zevke asla doyamayan bedeni ve bedenine asla doyamayan içindeki adam onu çıldırtacak gibiydi. Eğer onu zevkten ağlatan beden Changbin'inki ise bunu sonsuza kadar yapabilecekmiş gibi hissediyordu...

Minho yatağında uzanmış henüz bir hafta önce yaşanmış geceyi düşünürken Changbin'den kesinlikle nefret ediyordu. Küçük melez sahibinin onu böyle bir niyetle sahiplenmediğini biliyordu ama katlanılması zor kızgınlıklarında yanında olması gerektiğine onu ikna etmişti. Ama inatçı herif kızgınlıktayken onu mahvolana kadar becerirken kızgınlıktan kurtuldukları anda sanki böyle bir şey hiç yaşanmamış gibi davranıyordu.

Minho ondan ve onun sinir bozucu prensiplerinden nefret ediyordu. Aldığı mükemmel zevki ondan mahrum tutmasından da nefret ediyordu. Tabii bu dış kapıdan gelen anahtar sesini duyana kadardı. Minho zeki bir kediyi. En azından kafasını karıştırmadığınız sürece... Ne istediğini biliyordu ve onu alana kadar da durmaya niyeti yoktu. Bu yüzden tamamen çıplak bıraktığı bedenine sahibinin beyaz gömleklerinden birini geçirmişti.

Changbin prensip sahibi bir adamdı, dediği dedikti. Ama söz konusu Minho ve kusursuz bedeni olduğunda bir yere kadar dayanabilirdi. Bugüne kadar iyi iş çıkarmıştı aslında. Minho gibi uysal bir kedinin sinirlerini zıplatabilecek kadar iyi dayanmıştı. Minho bazen onun kendisini sevmediğini düşünse de Changbin her hareketiyle Minho'nun onun en kıymetli varlığı olduğunu belli ediyordu.

Owner•° MinBin [Oneshot]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin