"Ma vedde'ake rabbüke ve ma kala"
(Rabbin seni bırakmadı ve sana darılmadı)Hiç bir şey için geç değil..
Rabbin, her ne olursa olsun, senin için her zaman kapısını açık tutar. Rabbim sadece anılmak ister ve vazifelerimizi yapmamızı ister başka bir şey değil.
Yapmamız gerekenler bile bedava..
#YaAllahyaMuhammedsav
#esraa..
_______________________________________"Veli rabbike fasbir"
(Rabbin için sabret.)
Vardır Rabbimin bir bildiği, eğerki olmuyorsa onunla, hayırlısı değilmiş demektir.
Vardır Rabbimin bir bildiği ki, kim bilir bizleri kötü insanlardan korumak için onlardan ayırıyordur.
Üzülmenin anlamı yoktur, Rabbim herkese bir hayırlı eş nasip kılmıştır.
Sadece ve sadece sabırla beklemek vardır.
#esraa..
_______________________________________"İman varsa, imkanda vardır."
Rabbim bize her türlü zorlukta kolaylık sunmuşken, biz neden o zaman onları kullanmayalım.
Herşey mümkündür, yeterki içinden gelsin.
#Elhamdulillah
#esraa..
_______________________________________Rabbim herşeyi bir sebeple yapmıştır.
Istediğimiz şeyler bizim olmadığı için üzülmenin hiç bir anlamı yoktur, şükür ki halimize elimiz ayağımız tutuyor..
Rabbimize hamd olsun ki bizlere en değerli varlığı nasip etmiş, bizleri müslüman olarak dünyaya gelmemizi nasip etmiş.
Başka ne isteye biliriz ki ..
Aldığımız nefesi bile geri veriyorsak, demek ki aslında hiç bir şeye gerçekten sahip değiliz.
#Elhamdulillah
#esraa..
_______________________________________
ŞİMDİ OKUDUĞUN
"Veli rabbike fasbir - Rabbin icin sabret"
Short StoryTüm yazılmış olan cümleler başka yerlerden alıntı değildir. Benim kendi yazmış olduğum emeğimdir. Tabiki arapça yazdıklarım Kuran'dan Ayetlerdir. İnşaAllah beğenirsiniz