NYAH'S POV
"YO NYAH IM OUTSIDE U READY IMMA DRIVE U TO SCHOOL W ME" SAID HANNAH
"YH JS LEMME GRAB MY STUFF RQ" "IGH SEE IN MIN MY BEST MWAH" "LUV U TOO MWAH" THEN U HANG UP N WENT TO GRAB UR CHARGER, UR BAG N A WATER.
THEN U SEE HANNAH'S CAR N RUN TO HER N SHE GIVES U A HUG. "HEYYYY BESTIE READY TO GO" SAYS HANNAH. "YH LETS GO THRU ANOTHER BORING ASS DAY" HANNAH LAUGHS N GO'S TO SCHOOL ONCE U GET THERE U BOTH GO TO SCIENCE BC U HAD THAT CLASS TG N WHEN YALL WALKED IN UR TEACHER {MS. HAMMACH} THEN SAYS "WHY ARE U LATE TO MY CLASS YOUNG LAIDIES" U THEN JUS ROLL UR EYES AT HER THEN SIT IN UR SEAT W/O SAYIN ANYTHING. THEN HANNAH BEING A SMART ASS SAID "I DONT UNDERSTAND Y UR SO MAD DID UR HUSBAND SLEEP W MS.KATTY AGAIN" MAKING THE WHOLE CLASS LAUGH. THEN UR TEACHER SAYS "OK SENSE U LIKE TO PLAY U CAN TAKE URSELVES IN THE PRINCIPAL'S OFFICE" "BUT I DIDN'T EVEN SAY ANYTHING TO U" U SAID THEN CONTINUE TO SAY "WELL IG UR HUSBAND REALLY LOVES MOVING AROUND BC I SAW HIM THIS MORING AT MY NEIGHBORS HOUSE N THEY DID ALOTT"
THEN HANNAH LAUGHS. "OK DETTENTION BOTH OF U" THE TEACHER SCREAMS . OK WE BOTH SAY WALKING OUT OF THE CLASS NOT GIVING TWO FUCKSS BC I BLOCKED MY MOMS NUMBER OFF THE SCHOOLS PHONE N HER MOM JUS DONT CARE WE THEN DECIDE TO SKIP THE REST OF THE DAY SHE DROPS U OFF AT HOME N SAYS "SEE U LATER LUV U" LOVE U WAY MOREE MWAH" MWAH SHE SAYS DRIVING OFF.
UR MM TELLS U TO SIT DOWN AS U WALK THRU THE DOOR . "OK...." U SAY IN A CONFUSING VOICE BC SHE SOUNDED CONCERNED N NERVOUS. "NYAH I SMTH VERRY IMPORTANT TO TELL YOU" UR MOM SAYS. "U HAVE TO MOVE TO NYC W UR BROTHER ELI BC I LOST MY JOB N ITS GONNA BE HARD IF I HAVE TO TAKE CARE OF BOTH OF US BUT I PROMISE I WILL VISIT DOWN THERE MY SWEET HEART" "WHAT!!!!" U SAY JUMPING UP FRM THE COUCH BC U WERE MAD. "SWEETIE CALM DOWN I SAID ILL VISIT" UR MOM SAYS " MOM WHAT ABT HANNAH WHAT ABT SCHOOL WHAT ABT U MOM" U SAY IN A MORE CLAMING BUT STILL MAD VOICE.
"HUNNY U WILL MAKE NEW FRIENDS I PROMISE" "IG" U SAY WALKING TO UR ROOM ND CALLING HANNAH.
"HEYY BESTIEEEE WYD WANNA GO TO DA MOVIES TMR" HANNAH SAYS. " LOOK HANNAH IMMA BE REAL HONEST I CANT BC I HAVE TO PACK TO MOVE" HANNAH BURSTS OUT LAUGHING. "ITS NOT A JOKE" U SAY W A SERIOUS FACE. SHE GETS UP N SAYS "WYM UR MOVING?" W A SAD LOOK ON HER FACE "YH IM MOVING BACK W ELI IN NYC TONIGHT SO I GOT TO PACK I PROMISE U CAN COME VISIT N I WILL VISIT TO LOVE" "OK" SHE SAYS.
SKIP A FEW HOURS
U WERE ON THE PLANE OYW {ON UR WAY} TO NYC AND FINALLY THE FLIGHT PERSON SAID "WE ARE NOW LANDING" U WALK OUT OF THE PLAN INTO THE AIRPORT N SEE ELI "ELIIII I MISSED UUU" GIVING HIM A TIGHT HUG " HEY MH I MISSED U TOO WELCOME BACK EVB MISSED U"
A/N SHE WAS IN FL BUT B4 THAT SHE WAS IN NYC BUT SHE HAD TO MOVE BC HER MOM GOT A NEW JOB THAT WAS IMPORTANT N THAT WAS 3 YEARS AGO LEADING US BACK HER.
"MISSED U TOO MH HOW U BEEN" U SAY UNTIL U SEE THIS BOY WHO WAS W HIMS AY "ELII NAH THE GOV IS CRAZY" U MUGGED HIM BC HE SAID IT A SARCASTIC VOICE LIKE HE WAS MOCKING U BUT U THEN BEGEN TO BLUCK BC THIS BOY WAS CUT U THOUGHT TO URSELF HE HAD CUTE BROWN EYES AND CUTE CURLY HAIR U JUS STARE AT HIM FOR A MOMENT THEN WLK WIYH ELI TO HIS CAR.
DD'S POV
ME AND EDOT WERE AT THE AIRPORT WAITING TO PICK UP HIS LIL SIS THEN SUDDENLY THIS GIRL COMES TO HIM AND RUNS SCREAMING ELLI. THIS WAS NOT LIKE ANY OTHER GIRL SHE LOOKED AMAZING I SAW SHE WAS ABT MY AGE SHE LOOKE NICE SHE HAD ON A GOOD FIT TOO
THEN SHE LOOKED AT ME IT WAS AMAZING THEN I BROKE IT BC EDOT CALLED MY NAME FOR US TOK WALK TO HIS CAR I RAN TO CATCH UP W THIS GIRL. "LEMME CARRY THESE FOR U MA' I SAID
"THANKS" NYAH SAID BLUSHING A LITTLE "NP WHATS UR NAME MA" I SAID TO HER
" MY NAMES NYAH..... U?" I WAS ZONED OUT LOOKING AT HOW PRETTY SHE WAS N SHE WAS TALKING. "MB WHAT U SAID" I SAY WHIT A SMILE. "I SAID MY NAMES NYAH N WHATS UR'S" SHE SAYS. OHHH MY FAULT MY NAMES DD OSAMA OR U CAN CALL ME DD I SAY W A SMIRK. OK MR.DD OSAMA SHE SAYS WHILE MAKING US LAUGH. WE REACH EDOTS CAR N WE SIT IN THE BACK WHILE EDOT DRIVES
SKIP AHEAD IM LAZZYYYYY
WE THEN WALK INTO EDOTS PLACE. "YOOO EVB I GOT SUM FOOD" EDOT SAYS THEN EVB LOOKS AT HIM WHILE WE ALL COME THRU MELZZ GET UP TO HUG HER 'MY BABYYYYYY HOW U BEENNN ITS BEEN SO LONG" MELZZ SAYS. "YH IK I MISSED U GUYS SO MUCH" NYAH SAYS. "NOW WHERE S MY BESTIE WESTIE POOH AT" NYAH SAYS. THEN I HEAR NOTTI SHOO DOWN THE STAIRS N RUN TO HER. "ETHANNNNN!!!!!!!" SHE YELLS WHILR RUNNING TOWARDS HIM. " HEY MH I MISSED U LONG TIME NO SEE" NOTTI SAYS. THE ROSCOE SAYS "WOW SO SHE CAN CALL U BY DA GOV BUT WHEN WE SAY IT ITS FEDERAL NAHHH" SHES DIFFERENT SHE MY HEART WE GREW UP TG"
I SCRUNCH UP MY FACE N LOOK AT NOTTI BC I NEVER SEEN HER BEFORE I THEN SAY "WHAT U TALKIN BOU ION NEVER SEEN HER BEFO WHAT U ON" "BRO YES U HAVE U JUS BE EVERY WHERE U WOULD ALWAYS CALL HER MY GF N WE ALWAY BE SLEEPING TG I BE SLEEPING AT HER HOUSE SHE BE COMING OVA ALL DA TIME MH" NOTTI SAYS "OHHHH ITS U" NYAH SAYS GIVING ME A MUGGING LOOK. I SAY "WYM N WHY U LOOKIN AT ME LIKE DA MA" DONT CALL ME THAT N U DONT REMEMBER ME? DAVID GIVING ME A MAD LOOK" 'YOO CHILL W DA GOV N NO I DONT REMEMBER BUT ANYWAYS IMMA TAKE U TO UR ROOM" I SAY
HOPE U LIKE IT ITS MY FIRST STORY SO IDK HOW TO RLLY DO IT ANYWAYS LUVV YAAA
NGL I AM NOT FEELING DIS STORY IMMA MAKE A NEW ONE BUT I MIGHT STILL BE ADDING MORE TO THIS IF YA WANT
YOU ARE READING
A NEW BEGINNING -DD OSAMA STORY
RomanceThis is abt a girl who moved to nyc frm fl n she at first hates it but then meets new friends n maybe a new love interest.