7:00
?/?/?/N:,,BUDÍČEK!!"
Celý tábor se probouzí do teplého rána a skupinky táborníků se začínají odebírat do prostřed tábora na travnatou plochu.M:,,co se děje neměl být budíček až v půl osmé?"
F:,,no to měl, nevím co se děje"Káťa s Eliškou vycházejí z vedlejší chatky
K:„Marku? nevíš co se děje já myslela že nás mají budit až v půl osmé"
M:„no to nevím, ale snad se to dozvíme"Celý tábor je nastoupený a čeká na informaci proč je budili tak brzo.
N:„Omlouváme se že vás budíme dřív než bylo nutné, ale máme pro vás možná trochu znepokojující informaci."
N:„někdo v noci porušil zákaz vycházení který jste jasně měli napsaný v přihlášce"
N:„nebudeme to prozatím řešit, ale pokud se to bude opakovat budeme nuceni daného potrestat"
N:„víme kdo ten zákaz porušil a tak apeluji aby jste to již nedělaly děkuji"
?/?/?/N:,,ROZCHOD!"M:„a kvůli tomuhle nás budili?"
F:,,ach jo to bylo fakt nutný"8:00
Snídaně9:00
Volný čas všichni tráví v chatkách a čekají jestli bude nějaká celotáborová hra10:00
?/?/?/N:,,NÁSTUP"
N:,,Zdravím všechny dnes se bude konat naše první celotáborová hra, takže se rozdělte do týmů podle následujících her a disciplín."
N:,,na hřišti 1 nad chatkami se bude hrát fotbal"
?:,,na hřišti 2 pod chatkami se bude hrát volejbal"
?:,,kdo má zájem může se přidat k týmu u bazénu, bude se plavat"
?:,,a čtvrtý tým se bude shromažďovat u pingpongu"Marek a Filip se odebrali k bazénu jelikož mají oba v plavání zálibu
?:,,takže vy jste všichni na plavání jo?"
?:,,já jsem Honza Krpálek a budu vás mít na starost, takže ne že se mi tu někdo utopí!"
K:,,prosím odeberte se do chatek vezměte si svůj plavecký úbor a odeberte se do sprch kde se osprchujte a převlečte se"Skupina o 4 členech čítala Marka,Filipa a dalši dva kluky
10:15
*sprchy*
M:*to ne já se budu muset převlíkat před ostatníma*
Filip se podívá na Marka již na půl svlečený
F:,,co je, ty se převlíkat nebudeš?"
M:,,já počkám až všichni půjdete do sprch..."
F:,,dobře teda"A pokračoval v převlékání, přes jeho boxerky bylo až moc nápadně vidět něco co se dralo na svět.
Marek si toho všiml a nemohl se na Filipa přestat koukat jeho vysoká, vypracovaná postava byla Markovo oku neodolatelná.Marek pozoruje dál jak Filip sundavá boxerky a když spatřil to co se dralo na svět okamžitě se to jeho začalo rvát na svět jako nikdy předtím,
jenže najednou se na něj Filip otočil a zjistil že ho Marek pozoruje, ale nic neudělal jen se rychle oblékl a zalezl do sprchy.
Marek si bere plavky a jde do sprchy, ale ono to né a né klesnout.
Marek tedy nemá jinou možnost než se o to postarat a započne masáž.
Po pár minutách už cítí jak se blíží vrcholu ještě párkrát pohne rukou a už chrlí na zeď před sebou.
Zbaví se důkazu a pokračuje k bazénu.-
ČTEŠ
Tichý camp
RomancePříběh dvou chlapců kteří si k sobě musí najít cestu, ovšem to nebude vůbec lehké. Jmenují se Marek a Filip a nikdy předtím se neznali. Až jednou se ocitnou na campu jménem Tichý camp a to se odehraje dál se dočteš v příběhu. (Všechny postavy jsou 1...