ne!

164 18 1
                                    

" selin benim karım olurmusun?"

O öyle aniden diyince bn öksürmeye başladım ve kıpkırmızı oldum. Sonra hızlıca odaya çıktım kndi odama berkte peşimden geldi

" oha! Yani ne! "

" duydun işte ne dediğimi"

" hayır tabikide daha öncede vermiştim sanırım cevabımı"

" ya bu oyun demiştim bende önceden sana sadece bana yardım ediceksin benim ilgimi çekmeyen bi kız sensin yani ne güzelsin, ne fiziğin güzel yani. Benide sevmiyosun ve beğenmiyosun işte aradığım kişi sensin"

" madem bn güzel deilim fiziğimde güzel deil ailen bizi kabul etmez"

" işte ztn kabul etmemesi gerek bu seferde ben işe karışıp sen olmazsan kimse olmıyacağını söyleyinceee... hayır diyicekler ve bnde rahat olucam her gün kör randevuya gitmektn kurtulucam"

Bu çocuk cidden çok öküz hmde fazlasıyla

" hayır"

" hadi selin ya"

" hayır benim yerime başka birini bulmanda kolay olur bnce çünkü sen kendini yakışıklı sann zengin züppenin tekisin"

" tamm madem bn öyleyim sende inatçı keçisin"

" hiçte bile"

" evet öylesin"
" deilim ama sen öküzsün"

" hadi ya öküzmüş al gör sen.şimdi öküzü"
Demesiyle beni gıdıklamaya başlaması bir oldu bn gülme krizine girerkn bi anda yüzünü bana çok yaklaştırmasıyla kafamızın çarpışması bir oldu

" ahh taş kafalı .hem inatçı keçisin hmde taş kafasın"

" aaa bana diyene bak kafamı yardın be ayı hayır dur sen öküzsün ayı deil öküz "

" tamm selin sus yeter"

" hem bnmi dedim sana beni gıdıkla diye"

" haklısın suç bnde".

Odadan çıktım ve oturma odasına gittim ve tv izlemeye başladım.

*********

Yemeği yaptım ökğz ile birlikte yediktn sonra odasına çıktı işi varmış . Gelmicekmişim yanına fln bişeyler söylediktn sonra gitti

Bende mutfağı ve masayı toparladıktan sonra oturma odadına gittim tv de bi romantik bi film buldum onu izlemeye başladım. Sonra akşm olmuştu ve bn filmden filme atlıyordum sıkılmıştım çünkü berk beni takmıyodu.

Berk Anlatıyor....

Evett sonunda işimi bitirdim ve su almaya mutfağa giderkn tv karşısında uyuyan selin ile karşılaştım. Tv yi kapattım üzerine yorgan örtecektim ki burada kalırsa boynu tutulabilirdi o yüzden bende onu kucağıma alıp odama çıkardım ve yatağa yatırıp üzerine yorgan örttüm ama bi sorun vardı oda şimdi bn koltukta uyumak zorundayım. Neyse yaptık bi kere diyip bnde yastığımı ve yorganımı alıp kanepeye kuruldum.

Seline iyi davranmalıyım.çünkü ikna etmm şart onu. Bakalım ne kadar inatçı çıkacak bu selin hanım. Aslında onun ztn bana sözü vardı onun verdiği söz.ikna etmemi hızlandıracak. hihiiihiii kötülük!

sevdiğim adamHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin