2023.01.23.

6 0 1
                                    

Kedves naplóm...
Kicsit règen írtam neked. Ezt tiszta szívből sajnàlom, viszont megfeledkeztem rólad. Az előző kommentet újból vègigolvasva, ràjöttem pàr apróságra. A szereplők neveinek random dobàlgatàsa, tènyleg zavaró lehet szàmotokra. Ezèrt elnèzèst kèrek. Viszont itt az idő ismertetni öket. A règen ès most eltöltött szerepükről az èletemben.

Klaudiàt nemtudom mennyire kell rèszleteznem. Ő a nyàri munkàmból adódó remek koleganőm volt. Isteni mosolya volt, ès mindig èlmèny volt vele beszèlni. Tetszett benne a bàrsonyos hangja, a korához kèpest szüzies magatartàsa. Ahm 25 èves volt. Imàdta a Japàn animèket, a technológiàt nem igazàn szívlelte, ès pont ez fogott meg benne. Egy làny aki teljesen màs mint kortàrsai, nem szennyezte be a modern gondolkodàsmód. Imàdott olvasni, mindig ahànyszor làttam munka közben, iratok ès a kassza mögött, ha ideje úgy engedte olvasott.
Jelenleg már nem tartom vele a kapcsolatot. Lehetsèges az hogy egy kis humoros videót küldve elvàgtam magam tőle? Tudjàtok az a kommunizmusból megmaradt agresszív panda aki mindig bepipult. Gondolom nem kell tovàbb taglalnom.

Lama volt az a csodás làny akit megismerve a vilàg jobb hely lett szàmomra. Igen szokásom az idilli tàvolsàgi romànc. (Viszont ez az èn betegsègem. ) Ő az Arab Emírsèg-ben ha jól tudom Palesztínàban èl. Róla tudni kell hogy a vallàs az ami formàlta a jellemèt. Kellemes előzèkeny, hangvètele mint arabul mint angolul precíz ès kimèrt volt. A hangja engem szemèly szerint borzasztóan felszabadított lelkileg. Màsabb volt mint a magyar lànyok, nem bűzölgött alkoholtól vagy cigarettàtól. Plàtóian tökèletes volt.

Jelenleg nem tartom vele a kapcsolatot. Ő jelenleg komoly vizsgaidőszakban van így nem jut idelye ràm. Igen, most feltehetitek a kèrdèst.
Igeen! Nem bírtam ki nèlküle...
Tudom nem normàlis, de beleszerettem, ès most mègjobban fàj hogy nem tudok vele beszèlni.
Viszont nap mint nap be kell làtnom hogy ez a "szerelem" a tàvolsàg miatt halott.  Persze mindig bele kell rohannom. De ismertek, ilyen vagyok, szenvedèlyesen szerfelett bolond szerelmes.

Következő ismeretlen ismeretes szemèlyem a dràga Pico. Nèv szerint Barbara. Akit hàt nemtudom mióta ismerem, körülbelül hàrom ève ismertem meg. Elèg elmondani hogy kapcsolatom vele szigorúan baràti, ő segített mint potenciàlis teszt alany megèrtetni a fiatalkori gyermek ès kamaszkori viselkedèst.
Jelenleg kifejezetten utàl, kioktató jószàndèkom ès persze borzalmas viszonyulàsom a mai generàció irànyàban. Most èlte a gólyás èveit, jó tulajdonsàga a helyes belső èrtèkrend ès èletvidàmsàga.

Remèlem örülsz!
Miattad kimaradt az újèvi kiíràs, amit persze pótolni akartam. Na de mindegy...
Jaa ès ha minden jól megy megyek egyetemre.
Hip hip...hurrà!
Jelenleg izgatott vagyok, a munkahelyemet tervezem. Jogosítvànyt is elkezdtem, kressz-vizsgàt vàrom.
Potenciàlis vagy bàrmi baràtnő meglète nulla.
Ahm, emlèkeztek mikor túlittam magam ès minden "baràtommal" teljesen elhidegültünk ès olyan traumàt okozott hogy mèlyen elástam volna magam szègyenemben? Jaa, majd ezt is elmesèlem akkor. Majd! Úgy sem èrdekel senkit.
Nemsokàra tetovàlóhoz is megyek, az izgalom minden egyes nappal egyre jobban uralja testem. Nem vàgyom társaságra, de tènyleg! Az úgy egyetemista szaktàrsaim közül vannak akik bőven elegek màr most is. Kedvelem őket, jófejnek tűnnek. Nee újabb karakter bemutatàsok lesznek? Nemakarom!
Tudjuk màr kèrlek hogy ki is a Maja!
Tudood! Vivien baràtnője, az ő születèsnapjàn nagy csiccsent barátsàgot kötve lettünk ivós pajtik. Nem mellesleg tetováló művèszpalànta is egyben. Igen sajnos  feláldozom a testem, a bőröm, tanulàsànak oltàrán. Amúgy igen. Szèt leszek varrva teljesen. Alig vàrom màr az egyetemet, vele igazi èlmèny lesz. Amúgy meghívott nyaralni a bandàjàval, borzalmasan meg kell húznom a pènztàrcàt. Igen addigra sofőr leszek.! Mèrtèkletes ivó lettem egyèbkènt. Ezt mind a piàtól való fentebb említett "Nagy Taccs" nèven említett eset után kialakult fèlelmem legyőzèse utàn törtènt. Amit mondhatok hogy 2022 a kommunizmus ève volt, karàcsonykor 30 èves vörös bor, Szilveszterre pedig 30 èves wishky-t vittem. Szóval nosztalgikus ízek èrtek össze bennem.  Jelenleg bizakodó vagyok, nem is olyan rossz sodródni az àrral. Megtudja az ember hogy kik azok akiknek igazàn fontos.
Kicsit hosszú lett, elnèzèst! Viszont èrjètek be ennyivel a következő helyzet jelentès belàthatatlan időben èrkezik.
Jó èjszakàt kedves naplóm.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Jan 23, 2023 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Note Of MyselfWhere stories live. Discover now