Her hayatın bir ölümü vardı. Bazen bedenden önce terk ederdi ruh,bazen tam vaktinde ayrılırdı ikisi de birbirinden.
Fakat bir son hep vardı. İyiyi de kötüyü de beklerdi ölüm sessizce,hiç gelmeyecekmiş gibi ,usul usul izlerdi hayatı ardında saklandığı pencereden.
Bazen de başkaları tarafından alınırdı elimizden. Biz istesek de istemesek de.
Bazı insanlar girer hayatımıza, hiç yaşamak istemediğimiz şeyleri zorla yaşatır. Ve sizin kaçacak yeriniz yoktur.
Hıncınızı başka şeylerden çıkarırsınız. Bunları yaşamayı haketmemişsinizdir çünkü.Duvarlardan,tabaklardan, vazolardan, kendinizden bile çıkarırsınız ve bazılarımız için bu bağımlılık haline gelir. Her sıkıştığınızda,sizi rahatlatır. Düşünmeyi bıraktırır. Size zarar vermez ve aksine iyi gelir.
Bazılarımız da yaşadığı küçük, güvenli kutudan çıkmayı istemez.
Kendinden büyüklerin koyduğu katı kurallar, dış dünyayı görmelerini engelleyen koca bir duvardır sadece. Bunu önemsemezler. Sadece ve sadece ailesinin ilgisine muhtaçlardır. Ailelerinin kurallarına uymazlarsa ,sevilmeyeceklerini bilirler ve bundan ölesiye korkarlar.
Tıpkı bir kukla gibi yaşarlar ve bir gün bütün doğrularını yıkacak biri geldiğinde, düşünceleri allak bullak olur. Ne hissettiklerini anlayamazlar. Ve her şeyi batırırlar.
İkisinin de tek sebebi sevgisizliktir.
Sevgi olmadan büyütülen iki çocuğun bahtsız hikayesidir bu kurgu.Biri babası tarafından katledilirken,birisi aşkı uğruna canını vermiş iki bahtsız genç.
Hikaye burda bitti ,siz gideceksiniz ama onlar burada sonsuza dek kilitli kalacak. Her okuyuşunuzda bir kez daha sevecekler ve her okuyuşunuzda bir kez daha ölecekler.
-son-
ŞİMDİ OKUDUĞUN
dark red
FanfictionBir an için beni sana geri getirecek bir umut arayarak, yoldan geçenlerin yüzüne bakacaksın. Mehtaplı geceleri garip bir şekilde boş bulacaksın çünkü,onlara adımı seslendiğinde bir cevap bulamayacaksın. Jikook angst