2.

28 5 1
                                    

Másnap fáradtan keltem és elkezdtem a felkészülést a felvételi írásbeli részére.
Az angol az megy, a japán is.. Matek.. jajj- Na ezt még gyakorolnom kell.. Oké..
10 hónap.. Ennyi van még hátra a felvételiig.. Nem lesz baj, megoldom..
Az elkövetkezendő napokban és hetekben mindig hajnalig magoltam és a suliban is próbáltam a maximumot hozni.
Ez eddig mind szép és jó, de az erőnlétemen és képességhasználatomon van még mit csiszolni. Elindultam nézni valami helyet, ahol tudok edzeni. Végül az erdő közepén egy hatalmas tisztásba botlottam. Szép volt, így úgy döntöttem, hogy itt fogok edzeni. Minden nap hajnalban keltem és kimentem az edzésem helyszínére. Kb 2 és fél órán keresztül változtattam az alakom eredetiből macskára és fordítva és közben démonjaimat is próbáltam kordában tartani. Egész jól ment az elején, de a végére annyira túlerőltettem magam, hogy lényeim megvadultak és nem tudtam őket kontrollálni.. Ennek az lett a vége, hogy miután haza siettem le kellett kezelnem a sebeimet, fürdenem és utána késve értem be a suliba.. Suli után pedig gyors összecsaptam az aznapi házi feladatokat, aztán pedig újra elmentem "edzeni".
Miután ezt minden nap eljátszottam 2 hónapon keresztül, úgy éreztem, hogy változtatnom kell egy kicsit, különben nem fogom bírni ezt az egészet. Ebből lett az, hogy hajnalban inkább futni mentem, majd suli után edzeni, ezúttal normálisan, de az előző "elfoglaltságomat" is folytattam, azonban enni továbbra is alig ettem, így nem annyira látszott rajtam, hogy edzettem volna.. Ugyanolyan fogpiszka voltam, mint eddig. A kinézetem? Arról pedig ne is beszéljünk.. Fekete haj, ami azóta, mióta nem vágatom, nőtt 2 centit, heterokrómiás szemek, amiből az egyik kék, a másik sárga, nőies és vézna testalkat.. Szóval igen.. ezen felül van cicafarkam és cicafülem.. Nem annyira szeretem a testalkatom és az egészet, ahogy kinézek.. Ezért lesz az, hogy pár hónapon belül be fogom festetni a hajam, [amit még növesztek] és a hozzá tartozó macskás dolgaimat.. Aztán pedig majd még szeretnék néhány piercinget, meg tetkót is- Na de jah- Most ott tartok, hogy próbálok valami pasisabb testalkatra szert tenni, ami annyit tesz, hogy megpróbálom kigyúrni magam.
És hogy miért szeretnék ennyire drasztikus változtatásokat csinálni magamon? Erre csak annyi a válaszom, hogy szeretném elfelejteni a múltam és azt szeretném, hogy ne nézzenek egy kis taknyos pöcsnek. Szóval igen.
Már csak 5 hónap van hátra a felvételiig. Én pedig ugyanolyan vagyok, mint eddig. Szóval mától keményebben fogok edzeni és még kajálni is többet fogok..
Ezeket eltervezve vágtam bele a dolgokba.
2 hónapon belül meglett a csodás haj és szőrfestésem, majd arra rá 1 hónapra megcsináltattam az 1. Tetoválásom, ezek után 2 hétre pedig meglettek a pc-jeim is, viszont továbbra is sokat dolgoztam azért, hogy felvegyenek és hogy ne haljak éhen. Az utolsó 1 hétben pedig keményebben edzettem és tanultam. Ekkorra azonban már annyira ki voltam mindennel, hogy aludni is alig bírtam. Meg minden este rémálmom volt a démonok miatt.
A felvételi napján, azaz február 26-án reggel még elmentem futni és edzeni egy kicsit. Utána pihentem és elindultam a UA-be, mivel ott lesz ez az egész.
Jó sok ember volt ott, így jobbnak láttam feltűnésmentesen elslisszanni az épületen belülre. Ekkor viszont megláttam valakit. A zöld hajú srácot, akit 10 hónapja láttam először. Eléggé magabiztosan sétált befelé, majd jött az a sünfejű szőke srác és lekiabálta, amitől a "Deku"-nak nevezett fiú kissé megijedt, majd továbbsétált. Ekkor azonban megbotlott a saját lábában és majdnem elesett, azonban egy barna hajú lány használta rajta képességét és így elkezdett lebegni, majd a zöldike újra a talpán állt.
- Nagyszerű.. Már csak be kell mennem és nem lesz baj.. -mondtam magamnak és elindultam befelé.
Miután beértem, felmentem meghallgatni a tájékoztatót.
Valami szőke hajú eléggé hangos ember volt az, aki elmondta a tájékoztatót. Állítólag ő valami hős..
Na de mind1 is.
A tájékoztatóból megtudtuk, hogy ezek után 10 perces harcszimuláción fogunk résztvenni, ahol 3 féle szimulációs robot lesz a pályán és azokkal kell majd megküzdeni, viszont ekkor egy kék hajú csávesz egy sorral előttem elkezdett okoskodni, így kiderült, hogy nem 3, hanem 4 féle robot lesz. De a negyedik csak zavaró tényező, így nem ér pontot.
Na szuper.. Ezután kivezényeltek minket a pályákra.
Én a "B" gyakorlópályára kerültem, úgy ahogy a barna hajú csaj, kék hajú srác és a brokkoli is.
Mire mindenkit végignézhettem volna, a hangos férfi elkiáltotta magát és mindenki nekilódult. Majdnem lemaradtam, így elkezdtem a képességem használni, hogy gyorsabb legyek.
Megláttam az 1. robotot, amin egy 2-es szám díszelgett, így ebből azt szűrtem le, hogy az egy 2 pontos. Odasprinteltem és mivel nem volt olyan nagy, így egy árnydémonnal, melyet könnyebb irányítani, legyőztem az ellenséget.
Ezek után még jópár ilyen és ehhez hasonló szimurobotot győztem le hasonló technikával. Azonban a bal kezem elkezdett fájni és ezért azzal már nem voltam képes démonokat irányítani. Ekkor jött a b tervem, ami az volt, hogy alakváltva keresem tovább és úgy verem le őket.
Azonban az utolsó 2 percben feltűnt egy dolog. A 0 pontos robot. Jézus.. Ez hatalmasabb, mint hittem. Mivel macska voltam, így elkezdtem szaladni előle, hogy el ne taposson.
Ekkor észrevettem, hogy a lebegés erejű lány beszorult. A brokkoli is meglátta és ezután már csak azt láttam, hogy egy hatalmasat ugrik és akkorát üt a 0-s robotba, hogy az szétesik. Segítettem a csajnak kijönni az épület darabja alól, majd ő képességét használva felrepült egy betondarabon és megmentette Deku-t a földre érkezés elől.
Ezután lejárt az idő és jött valami pici néni, aki gumicukrot osztogatott. Miután leglátta a zöld hajú fiút megpuszilta [?], majd a srác full törött végtagjai a helyükre kerültek.
-Hmm.. Fura.. -gondoltam magamban- Ha ilyen a képessége és nem is kompatibilis a testével, akkor miért csinálta?- Vagy egyáltalán hogy?..
Ezek után meg kellett még írni a vizsga írásbeli részét, amiből nekem minden ment, a matekon kívül.
Mindezek után hazamentem és lefürödtem, majd film nézés közben elaluldtam..

------------------------------☆-----------------------------

Nya hellow-
Kész vagyok végre a kövi résszel.
Hamarosan jön a folytatás
Addig puszi mindenkinek :*

-Leó☆

BnHA X OC fanfictionWhere stories live. Discover now