miło, że zdecydowałaś [zakładając, że jesteś dziewczyną] się przeczytać tą historię. Zapewniam cię, że nie pożałujesz i gwarantuje, że miło będzie ci się ją czytać.osobiście nie przepadam za nudnymi ciągnącymi się wstępami i z popędem przechodzę do pierwszego rozdziału, ale dzięki temu wstępu lepiej wprowadzisz się w klimat tej opowieści i postaram się, abyś z taką samą przyjemnością przeczytała to nudne wprowadzenie z jaką przeczytasz cała książkę.
❗️na początek ostrzeżenie dla osób wrażliwych. Książka porusza tematy: seksu, samookaleczania, ed, oraz wulgaryzmy...
!wszelkie zdjęcia brane są z pintresta i nie są moją własnością
zamiast klasycznego y/n które jest męczące dla pisarza [głównie z uwagi na zdrobnienia] przyjmiesz imię Avi
Historia rozpoczyna się w psychiatryku gdzie została zamknięta 17-nastoletnia Avi przez swoje problemy z narkotykami, głodówkami oraz licznymi próbami samobójczymi. To nie jedyne problemy z którymi zmaga się bohaterka.
[to wystarczy, abyście zaczęli czytać książkę, jednakże jeśli jesteście ciekawi jej wyglądu to zapraszam dalej ;)]
Avi jest niską buntowniczą dziewczyną, która swoim urokiem potrafi zdobyć każdego. Jednak dziewczyna wykorzystuje to w niewłaściwy sposób przez co w oczach innych jest zwykłą ździrą. Ma długie ciemne włosy, azjatycką urodę oraz czarujące czarne oczy. Na dobór tego nastolatka pochodzi z zamożnej rodziny i jest jedynaczką. Skutkuje to tym, że ma wszystko czego zapragnie i daje odczucie rozpuszczonej. Aby ją oceniać należy bliżej ją poznać i zrozumieć dlaczego się tak zachowuje.
resztę bohaterów poznacie czytając opowieść :3
zatem zapraszam do poznania!
miłego czytania<33
~~~
*od autora*
to normalne, że treści nie zgadzają się, z rzeczywistością - to tylko fanfiction. Zauważmy fakt, że Jeon Jeong-guk na bieżąco ma trasy koncertowe i cały poświęca się muzyce. Tymi krótkimi słowami proszę, aby nie wytykać mi tego w trakcie książki. To nie jest realna opowieść!!
CZYTASZ
niania || jungkook x reader [18+]
Romance❤️BTS fanfiction jungkook x girl [ty] ❕książka idealna dla fanatyków dominacji oraz książek w stylu „córeczka tatusia" tyle, że w ulepszonej wersji *nawet jeśli nie jesteś fanem BTS to zachęcam do przeczytania, gdyż książka ma wiele ciekawych wątków...