На полі бою немає мерців. —
А тепер перейдемо до останніх новин із фронту. Імперські безпілотники «Легіон», що вдерлися на територію 17 району військових дій, зазнали катастрофічних втрат у результаті перехоплення силами Республіки Сан-Магнолія — автономними безпілотними бойовими апаратами (дронами) «Джаггернаут» — і були змушені відступити. Втрати з нашого боку незначні, постраждалих, як і раніше, немає...
Столиця Республіки Сан-Магнолія — місто, яке мало назву Ліберте-ет-Егаліте*, знаходилося в першому районі. Протягом усіх 9 років, що минули з початку війни, головна вулиця столиці залишалася напрочуд спокійною та прекрасною.
Білі фасади розкішних кам'яниць були прикрашені скульптурами. Зелені дерева та антикварні вуличні ліхтарі, зроблені з чорного чавуну, створювали мальовничий контраст із весняним блакитним небом, наповненим сонячним світлом. З кафе на розі долинав гучний сміх школярів та закоханих парачок. Сріблясте від природи волосся відвідувачів іскрилося на сонці.
Над блакитним дахом міської адміністрації урочисто майоріли портрет Магнолії, Святої покровительки революції та п'ятикольоровий прапор Республіки. Кольори символізували п'ять благодійників: свободу, рівність, гуманізм, справедливість та шляхетність. Кожен елемент міста був продуманий до дрібниць, а центрі пролягала широка і пряма головна вулиця, вимощена каменем.
Маленький хлопчик із сяючими очима кольору місяця прогулювався під руку зі своїми батьками та дзвінко сміявся.
«Що ж, настав час збиратися і йти».
Олена посміхнулася проходить повз пару з дитиною і знову подивилася на голографічний екран вуличного телевізора. Біло-сріблясті очі набули серйозного виразу.
На ній була республіканська офіцерська форма кольору берлінської блакиті зі стоячим комірцем. Олені було 16, і її біле, по-дівочому прекрасне обличчя було настільки витонченим, що здавалося зробленим зі скла, а витончені манери видавали благородне походження. Розпущене волосся, схоже на біло-сріблястий сатин, що переливається, і очі того ж кольору, що ховаються під довгими віями, свідчили про те, що в дівчині тече кров колишніх аристократів, однієї з підгруп білої раси Альба*, що носила назву Селена. Альби проживали біля Республіки задовго до її виникнення.
ВИ ЧИТАЄТЕ
86 - Вісімдесят шість Eighty Six
FantasyРеспубліка Сан-Магнолія. Довгий час ця країна зазнавала нападів свого сусіда Імперії, яка створила серію безпілотних військових машин під назвою «Легіон». У відповідь на загрозу Республіка успішно завершує розробку аналогічних військових технологі...