🎓Mentorzy🎓

278 6 48
                                    

UCZNIÓW NIE MOŻE BYĆ WIĘCEJ NIŻ WOJOWNIKÓW!!!
Jeśli komuś nie podoba się przydzielony mentor/uczeń to pisać a zmienię. Na razie postaram się dopasować ich charakterem

⛰️Klan Skały⛰️
-mentor: Odległy Grom(Iglasta5251)- uczeń: Promienna Łapa(Warriorswordisfun)
-mentor: Wiewiórczy Połysk (Rdzawa_Stopa3)-uczeń: Jeziorna Łapa (FioletowyToster)
-mentor: Szumny Liśč (Iglasta5251)-uczeń: Zaranna Łapa (AdelciaGrzybek)
-Mentor: Mchowa Gwiazda (AdelciaGrzybek)-uczeń: Lodowa Łapa (Rdzawa_Stopa3)
-mentor: Urwiskowe Serce (Warriorswordisfun)-uczeń: Wilcza Łapa(Krwawa_Gwiazda1)
-mentor: Kolcolistna Gałąź (Rdzawa_Stopa3)-uczeń: Motyla Łapa (AdelciaGrzybek)
-mentor: Jasną Wichura (AdelciaGrzybek)-uczeń: Zajęcza Łapa(Shanti3142534)
-mentor: Czarny Ogon(Warriorswordisfun)-uczeń: Zachodnia Łapa (Julofek)
-mentor: Mrówcza Blizna(Shanti3142534)-uczeń: Iglasta Łapa(Iglasta5251)
-mentor: Skalna Łata(Warriorswordisfun)-uczeń: Szkarłatna Łapa(kochamCLEO16)

🌲Klan Żywicy🌲
-mentor: Kamienna Gwiazda(TwojaStara09874)-uczeń: Makowa Łapa (Warriorswordisfun)
-mentor: Świetlista Ambicja (Shanti3142534)-uczeń: Kwiecista Łapa(Herbatka4)
-mentor: Krzemienny Upadek(Warriorswordisfun)-uczeń: Kościana Łapa (Iglasta5251)
-mentor: Cętkowana Nadzieja(Warriorswordisfun)-uczeń: Ruda Łapa(Rdzawa_Stopa3)
-mentor: Porzeczkowe Skrzydło(PolnyKwiat)-uczeń: Wyjąca Łapa(Iglasta5251)
-mentor: Pieskowa Chmura(Shanti3142534)-uczeń: Krwawa Łapa(AdelciaGrzybek)
-Jaskarwy Cień (Fichacheepsxd)-uczeń: Burzowa Łapa(Krwawa_Gwiazda1)
-Ośnieżone Futro (Polska_official_)-uczeń: Tajemnicza Łapa(Sushi_owo123)

🍃Klan Drzewa🍃
-mentor: Błotnista Plamą(Warriorswordisfun)-uczeń: Mała Łapa(Iglasta5251)
-mentor: Borsuczy Ząb (PolnyKwiat)-uczeń: Deszczowa Łapa(AdelciaGrzybek)
-mentor:Gawroni Mróz(20MK11)-uczeń: Jeżynowa Łapa(AdelciaGrzybek)
-Klonowy Świt (foggystorm26)-uczeń: Pusta Łapa(Hyunwoo04)
-mentor: Kwitnąca Gwiazda(Shanti3142534)-uczeń: Biała Łapa (Rdzawa_Stopa3)

☁️Klan Chmury ☁️
-mentor: Wierzbowy Liść (Rdzawa_Stopa3)-uczeń: Mglista Łapa (MistySoul_kotChrome)
-mentor: Malowane Runo (20MK11)-uczeń: Pierzasta Łapa(sushi_owo123)
-mentor: Czarna Nadzieja (MistySoul_kotChrome)-uczeń: Jesionowa Łapa(Fichacheepsxd)
-mentor: Muszy Lot(Iglasta5251)-uczeń: Pokrzywowa Łapa(WieczorneSkrzydlo)
-mentor: Słoneczny Promyk(Shanti3142534)-uczeń: Srebrna Łapa (AdelaciaGrzybek)

🌑WOJOWNICY RP Nowe Cienie🌑Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz