1. Ayın 26'sı

25 5 2
                                    

Caitlin benim hayatımı değiştiren en güzel kişi. Hayatımda ona sahip olduğum için çok şanslı olduğumu düşündüren kişi. Kimi zaman hata da yapsam, doğruların peşinden de koşsam, haklı da olsam, haksız da olsam her daim yanımda olan tek insan. Tek yandaşım, tek dayanağım her zaman her daim benim için çabalayan güzelim, bana ailemden daha yakın olan yeşilim...

Her zaman en güzeline sahip olmasını istediğim insan. Yaşamında her daim yanında olmak istediğim, kimi zaman başkalarıyla arkadaşlığını kıskandığım, kimi zaman ise yeni arkadaşları olduğu için gurur duyduğum sarışınım. Her şeyde en'lerim olmayı başaran insan. Bunu okuduğunu biliyorum bana hayatıma aniden dahil olan bir insanın hayatımı değiştirebileceğini, farklı hayatların benimle bağdaşabileceğini, başkalarının bana yardım edebileceğini, benimde başkalarının hayatına yardım edebileceğimi, zamanında sadece göz göze geldiğim, birbirimize zıt yönlerde yan yana yürüdüğüm bir insanın her şeyim olabileceği sen öğrettin.

Hayatta her daim kötü şeyler olmadığını, nadiren de olsa iyi şeyler olduğunu olabileceğini gösterdin. Ne olursa olsun hayatın devam ettiğini istesek de istemesek de yaşadığımızı anlattın.
Tıpkı kışın uzun ve karanlık gecelerin ardından ne olursa olsun bütün parlaklığıyla doğan güneş gibi, kendisinin isteği olmasada doğması gereken güneşi anlattın bana. Kimi zaman ise canım ne kadar acırsa acısın, ne kadar üzülürsem üzüleyim, ne kadar korkarsam korkayım her daim yanımda olduğunu anlattın. Her zaman beni koruyabileceğini başkaları yoksa bile yanımda bir yerlerde, ben göremesem de her daim yanımda olduğunu beni koruduğunu anlattın.
Tıpkı gecenin zifiri karanlığına rağmen hilale bürünmüş ay gibi ışığım azalsa da, ruhum varlığını yitirse bile başkalarının göremediği, benim parlaklığımla yetinen yıldızın sen olduğunu öğrettin. Ben seni kendi ışığımla aydınlatamasam bile benim karanlığımda yanımda olduğunu söyledin. Ben seni parlatamasam bile her daim orada olduğunu bildiğim kuzey yıldızım olduğunu söyledin...

Bazenleri senin omuzunda benim yaşanmışlıklarıma, bazenleri ise benim omuzumda senin yaşanmışlıklarına ağladık. Kimi zamanlarda ise birbirimize sırtımızı dayayıp, bizi erken yaşta olgunlaşmaya zorlayanlar için döküldü inci tanelerimiz. Başkasına ihtiyacımız olmadan birbirimize sahip çıktık. Sen benim küçüğüm oldun bende senin meleğin oldum. Biz birbirimiz o karanlık hayatımızdan kurtardık sevmeyi, sevilmeyi senden öğrendim. İnsanların beni kırmaması için sert olmama gerek olmadığını, acılarım yokmuş gibi hissiz birisiymiş gibi yaşamama ihtiyacım olmadığını öğrettin. Beni kırmamaları için insanlara karşı mesafeler bırakırsam eğer kendimi koruyabileceğimi gösterdin. Oldu ki kırılırsam senin toparlayacağını söyledin.

Ağlarken saklanmam gereken kişinin sen olmadığını fısıldadın bana. Benim hayatımı mahvedenleri affetmeme gerek olmadığını, herkesi alttan almama ihtiyacım olmadığını beni kırdıklarında görmezden gelip kendi içimde savaş verirken onları affetmem için bir nedenim olmadığın öğrettin.

Bütün yalnızlığımla beni kabul ettin sen, ve benim tek elimden gelen bunları buraya yazıp hayatıma girdiğin gün için hayata teşekkürlerimi sunmak. Başkası olsa bu kadar uğraşmayacağımın bilinciyle buraya yazmaktan başka hiç bir şey yapamıyorum. Teşekkür ederim. Her daim benimle olduğun için, her daim beni desteklediğin için, benden vazgeçmediğin için, beni kurtardığın için, en kötü günümde bana destek olduğun için, beni yargılamadığın için teşekkür ederim.
Benimde bir insan olduğumu, değerli olduğumu öğrettiğin için teşekkür ederim güzelim, yeşilim, sarışınım, küçüğüm, kuzey yıldızım, Caitlin'im. Gerçek ismini burda söylemek istemiyorum miniğim.

Doğum günün kutlu olsun, bu hayata geldiğin için, yaşamaya devam ettiğin için her şey için seni çok seviyorum miniğim. Bana öğrettiklerin, gösterdiklerin her şeyin benim için çok değerli bunu bilmeni istiyorum. Görüşürüz küçüğüm kendine her daim iyi bak:

"Because you see that I love you more and more every day. More today than yesterday, less than tomorrow..."

Bazen o aşk diye adlandırdığımız duygudan çok daha öte duygular vardır. Mesela dostluk. Bir sevgiliye ihtiyacınız olmasa bile, her zaman bir dosta ihtiyacınız vardır. Ben kendimi dostumu bulabildim ve bu yazıya denk gelen kişilerde umarım kendisinin her şeyi olan o kişiyi bulabilir...

M.E.E

Düzenleme: Bunları yazdığım kişi 13.08.2023 tarihinde dostluğumuzu bitirmiştir. (Kendi isteği)

Tarihi bilmemekle beraber yine buradayım küçük bir günlüğüm burası dürüst olayım arkadaşlığımız devam ederken çok mutluymuşum. İlk defa birisine sonsuz güven beslemişim, eh galiba biraz da kandırılmışım. Ben fark etmeden kendi içinde bitirmiş arkadaşlığımızı. 6(?) yıl süren arkadaşlığımız bitti ve ben başladığım noktaya yani 6 yıl öncesine geri döndüm. Bir insanla değişti benim hayatım ve onun eksikliği benim başa dönmemi sağladı. Olsun en azından öğrendim, bundan sonra ne kimseye güvenirim, ne de sırtımı yaslarım, bu saatten sonra sadece ben varım hayatımda. Ne ailem, ne de arkadaşlarım.
Yine son dayanağım olarak kendime yaslanıyorum ve son kez yalvarıyorum Allah'a, ruhum bedenimi terk edesiye kadar bana yardım et çünkü ne benim dayanacak gücüm, ne de yaşama tutunabileceğim bir dalım kalmadı.

Her Şeyim Olmayı Başaran Kişiye Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin