-hatırladın mı?-

11 1 0
                                    

                           ••

                          ₁₉₈₇

(Avusturyada,bir mafya binasının sahibinin oğlu, "gümüş silah" planı için güney koredeki en iyi geliştirilen bir mafya binasının işgal edilmesi üzerine sözde "silah eğitimi" için gönderilen Jeon Jungkook, sadece planın bir parçasıydı.)

(Henüz küçük olduğu için ne olduğunu anlayamayan jeon, kendisinden 2 yaş büyük bir çocukla tanışır ve eğitime beraber   başlamaya karar verirler.)

         [İş𝒈𝒂𝒍𝒅𝒆𝒏 14 𝒔𝒂𝒂𝒕 ö𝒏𝒄𝒆...]

𝙅𝙚𝙤𝙣:sana hyung diye sesleneceğim...değil mi?

𝙏𝙖𝙚: başkaları olsa öyle derdi..ama bana hyung demene gerek yok,iyi anlaşacağız gibi duruyor,tabii sana kalmış.

        •[Çok geçmeden eğitime
                  başlarlar]•

𝙏𝙖𝙚:silahın tam ortasına bakman gerekiyor,öyle olmadığı takdirde hedef aldığımız kişiyi kolundan vururuz.

𝙅𝙚𝙤𝙣:sahi mi? Bunu deneyebilir miyiz?

𝙏𝙖𝙚:(tebessüm ederek)evet deneyebiliriz, karşıdaki kartondan yapılmış insan maketini görüyor musun? Onu hedef alabilirsin.

𝙅𝙚𝙤𝙣:ah....sanırım kolundan vurdum.

𝙏𝙖𝙚:sorun değil, tekrar deneyebiliriz,odaklanman gerekiyor.

           [𝒊ş𝒈𝒂𝒍𝒆 2 𝒔𝒂𝒂𝒕 𝒌𝒂𝒍𝒂..]

𝙏𝙖𝙚:12 saat çalışmak zor geldimi?

𝙅𝙚𝙤𝙣:hyung, gerçekten her gün bu kadar çok çalışıyor musun?

𝙏𝙖𝙚: hayır,ama bende ilk eğitimimi alırken 12 saatten fazla çalışmıştım,sen de ilk eğitiminde olduğun için çok çalışmalısın jeon.

[Aniden binayı büyük bir gürültü kaplar,silah sesleri,bomba sesleri ve daha fazlası...]

𝙏𝙖𝙚:(paniklemiş bir şekilde jeona döner) jeon...burada kal babamı bulacağım.

𝙅𝙚𝙤𝙣:hyung!,burada yanlız kalamam bende gelmek istiyorum, lütfen!..

(taehyung ve jeon odadan çıkmaya yakın büyük bir gürültü daha kopar,bina aniden alevlerle kaplanmaya başlayınca taehyung ve jeon odadan çıkamazlar)

𝙏𝙖𝙚:Jeon,buradan çıkacağız tamammı,bana güveniyor musun?

𝙅𝙚𝙤𝙣: güveniyorum....h-hyung elimi tutabilir misin?,annem korktuğumuzda biri elimizi tutarsa kalp ritmimizin normale döneceğini söylerdi.

[Alevler gittikçe yükselmeye başlamıştı,taehyung ve jeon'un artık güçleri kalmamıştı,bu gaz kokusu onları halsizleştirmiş ve birşey duyamayacak hale getirmişti,taehyung hala jeon'un elini tutuyor,ikiside odaya birisinin girmesini umarak yere çökmüş bekliyorlardı.]

[çok geçmeden birileri gelip jeon ve taehyung'u birbirlerinden ayırarak binayı terk etmişlerdi]

               •𝐆Ü𝐍Ü𝐌Ü𝐙•

[𝐃ü𝐧]

[Akşam yemeği için herkes masaya oturmuştu jeon'un babası hemen konuya girdi.]

⋄{𝘽𝙖𝙗𝙖𝙨ı}:yarın son silah eğitimini alacaksın değil mi?

𝙅𝙚𝙤𝙣: Evet, bu arada bu kadar fazla kişi ile birlikte yemek yemezdik, bir haberin var gibi duruyor.

⋄{𝘽𝙖𝙗𝙖𝙨ı}:gümüş silah için geleceklerini duyurdular, hazırlıklı olmamızı istiyorlar.

𝙅𝙚𝙤𝙣: gümüş silah mı?,bana ait olan yani?,o tamamen bana ait değil mi?

⋄{𝘽𝙖𝙗𝙖𝙨ı}:Uzun hikaye...yarın son eğitimini iyi almalısın jeon..buna fazla zamanımız yok her an işgal edilebiliriz, yerimizi iyi biliyor olmalılar...-

𝙅𝙚𝙤𝙣:neden sürekli böyle diyorsun?, geçmişte bu çeteyle bir ilginiz mi var,bir şey mi oldu?

⋄{𝘽𝙖𝙗𝙖𝙨ı}: Dediğimi yap jeon!,o gümüş silahı ya korursun yada onlara kaptırır bu binadan içeriye giremezsin,kendi kararın.

𝙅𝙚𝙤𝙣: başından beri bu binada durmak bile istemiyordum zaten..iştahım kaçtı size afiyet olsun.

                  [ERTESİ GÜN]

[Perşembe günüydü,jeon son silah eğitimini alacaktı,ondan önce babasının odasına doğru ilerledi, görünüşe göre babasının jeon ile konuşması gereken bazı konular vardı,jeon saygılı ve ciddi bir tavır takınarak içeriye girdi.]

𝙅𝙚𝙤𝙣:fazla uzun sürmesin,9'da dersim başlayacak.

⋄{𝘽𝙖𝙗𝙖𝙨ı}:Dinle jeon,bu eğitimin senin için ne kadar önemli olduğunu asla unutmamalısın, eğer başarılı olamazsak gümüş silah onlara ait olacak.

𝙅𝙚𝙤𝙣:bu gümüş silahı korumamızın amacı ne? 18 yıldır bizde olduğunu ve bana ait olduğunu söylüyosun,ama bir amacının olduğunu duymadım.

⋄{𝘽𝙖𝙗𝙖𝙨ı}:25 yaşına geldin jeon,olgun davranman gerekirken herşeyi sorgulamayı seçiyorsun...hadi eğitimine git sonra konuşuruz.

[Jeon odadan çıktığında binadaki bütün askerlerin kan içinde yerde yattığını fark eder, büyük şaşkınlık icinde dona kalan jeon büyük bir silah patlaması ile irkilerek gümüş silahın olduğu odaya doğru koşar]

[Jeon Nihayet odaya ulaşmıştır fakat geç kalmış olduğunu fark eder, kilitli kapı kırılıp içine çoktan birileri girmiştir.]

[Jeon odaya girip biraz ilerledikten hemen sonra odanın etrafını gezen kim taehyung'u fark eder]

𝙏𝙖𝙚:geç kaldın sanki...ne yapsak zamanı geriye mi alsak?

(Jeon taehyung'un üzerine doğru yürümeye başlar ancak arkadan gelen taehyung'un çalışanı jeon'u bacağından yaralayarak taehyung'a zarar vermesini engeller)

𝙏𝙖𝙚: görünüşe göre hala güçsüzsün jeon.

𝙅𝙚𝙤𝙣: adımı nerden biliyosun sen?

𝙏𝙖𝙚:bilmem...tahmin etmişimdir

𝙅𝙚𝙤𝙣:ah....sikeyim böyle işi.

(Jeon vurulan bacağından ötürü kan kaybetmeye başlayarak halsizleşir,odadan çıkmaya adım atamayacak hale gelir, düşündüğü tek şey o yöneticinin ismini nereden bildiğidir,bunu öğrenmesi gerektiğini düşünerek büyük hırsla ayağa kalkar.)

[Jeon,tişörtünün bir kısmını yırtarak bacağına sarar,ve odadan çıkar,yerde yatan askerlerden birinin üzerinden silah alarak,yürümeye devam eder..]

𝙅𝙚𝙤𝙣:ismimi nerden bildiğini öğrenmeden burada ölmeyeceğim,pislik herif..!

𝙏𝙖𝙚: laflarına dikkat et jeon.

[Jeon aniden gelen sese doğru döndüğünde karşısında kim taehyung'u görür]

           [Silahı ona doğrultur]

𝙏𝙖𝙚:ah...hala silahı yanlış kullandığına inanamıyorum.

𝙅𝙚𝙤𝙣:ne?

𝙏𝙖𝙚:silahın tam ortasına bakman gerekiyor,öyle olmadığı takdirde hedef aldığımız kişiyi kolundan vururuz..... tanıdık geldi mi?

𝙅𝙚𝙤𝙣:(kafası karışmış ve donuk bir surat ifadesiyle) H-hyung?

𝙏𝙖𝙚:Hyung dediğine göre artık iyi anlaşamıyoruz sanırım?..

                           ••

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Jan 27, 2023 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

𝙂Ü𝙈ÜŞ 𝙎İ𝙇𝘼𝙃 •𝙏𝘼𝙀𝙆𝙊𝙊𝙆Where stories live. Discover now