Gülerek yataktan kalktım. Tuvalete gidip aynaya baktım."ALLLAHUAKBARR !" Diye bağırarak evdekilerin uyanmasını sağladım. Niye uyuyolar ki lan. Ben uyanırsam herkes uyanır. Nokta.
İşlerimi hallettikten sonra , pencereyi açtım. Sitede oturuyoruz. Evler yanyana , karşımızdaki boş eve birileri taşınmış. Meraklı gözlerle oraya bakarken bi anda önüme bi çocuk çıktı ve o anda o telaşla kendimi yere attım.
Hasiktir.
Sanırım ayağım koptu.
-------------
Okula girişim ne kadar havalı olduysada. Zeynep hocacığımın bana tip tip bakması sonucu yururken ezilip büzüldüm.Okula gidiyoruz, mutluyuz sanıyorlar.
Çantamı kuğl bir şekilde sırama ata-
Hast-" Miğğna! Malmısın ya? Kafama geldiğ hayvan ya beyin kanaması geçirseydim?"
Gülerek
"Olmayan şeyin kanamasını nasıl geçiriyorsun ?" Diyerek sırama geçtim
Bu mal niye bizim sınıfa geliyo ikide bir lan?
"Lan mal, sen niye ikide bir bizim sınıfa giriyon?"
Sırıtarak bana baktı. Maymun orangutan eşşek karışımı öküz edasıyla.
"Annemler kaydımı buraya aldı. Bak senin yanına oturuyorum hemde!"
Kızın yanına koştum ve kollarından tuttum.
"Nolamaz!, Nayır! Yalan söylüyorsun!"
Diyerek kıza tokat atmaya başladım. En son tokadım artık nasıl gelmişse kız 1.80 yere uzandı.
Allah belamı versin böyle düşüş görmedim.
"Allah belanı versin mina. Salak mısın ya? " diyerek ayağa kalktı ve üstünü düzelterek yerine (!) pardon yerime oturdu.
"Galk gız ordan. Yamuk suratlı!"
.......
"Ah! Napıyosun mal!" Diyerek sessizce bağırdı ece salağa.
"Sus lan çirkef." Diyerek saçını çektim, fenci görünce üç siktir git bakışıyla güzel kıçımı kaldırıp sınıftan çıktım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MEME
FantasyAslında bu bi hikaye değildir. Gerçek hayatımızda arkadaş çevremizle konuşurken açılan bir Meme mevzusudur. İbrahim Tatlısesin katkılarıyla oluşan bu meme özlemi nedense biz kızların ağzından daha çok söylenir oldu. Allah belamızı versin "4N1K ile...