Her sabah olduğu gibi bu sabah da saat 6 da iğrenç alarmımın sesiyle uyandım. Aman tanrım!? Bu ses gerçekten çok rahatsızlık veriyor. Her neyse kendimi zar zor yataktan attım ve duşa girdim. Duş jelinin kokusu beni mest ediyordu...
Her neyse duştan çıktım ve üzerime toz pembe ve beyaz çiçekleri olan ipek kumaş bir elbise giydim altına da olmazsa olmaz Converselerimi geçirdim veee artık hazırım. Açıkçası bugün heyecanlıyım çünkü üniversite hayatımın ilk günü. İzmirde bir üniversite kazandığımda gidip gitmemek konusunda çok kararsız kaldım çünkü İstanbulda yaşıyordum ve ailem gerçekten katıydı. Ama bir şekilde onları ikna ettim ve şimdi buradayım bu demek oluyor ki artık bana karışacak bir ailem yok yani her istediğimi yapabilirim. Her neyse bugün önemli bir gün odaklanmam lazım ayrıca yurt arkadaşım daha gelmemişti belki de işi çıkmıştır ve gelememiştir yani oda şuanlık bana ait ve bunun keyfini çıkarmalıyımm. Ben derin düşüncelere dalmışken birden gözüm saate ilişti. Geç kalıyordum! Hemen küçük sırt çantamı aldım ve evden çıktım geç olduğu için taksiyle gidecektim. Hemen taksi aramaya başladım. Hadi ama bütün taksiler nereye kayboldu ??? Bir taksi bulmak için oradan oraya koşturuyordum ama etrafta görünen bir taksi yoktu bunun üzerine telefonumu aldım ve yakınlarda bir taksi olup olmadığına baktım gözlerim yalan söylememişti cidden de yakınlarda bir taksi yoktu. Bu benim ilk günümdü ve ben geç kalıyordum !! Belki diğerleri için üniversitenin ilk günü pek önemli değildir ama böyle şeyler benim için gerçekten çok değerli... Ben etrafa bakınırken yanıma siyah bir Mercedes yaklaştı ve içinden hayatımda gördüğüm en yakışıklı ve kusursuz erkek indi. Bu doğru mu !? Çünkü bana doğru yaklaşıyor. O gerçek mi? Hiçbir insan bu kadar kusursuz olamaz. Aman Tanrım yaklaşıyor !?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ege Rüzgarı
Teen FictionArkadaşlar hikaye tamamen ironi amaçlı yazıldı. hiçbir şey de ciddi değilim.