Girdiğim şoktan hâlâ kurtulamamıştım. İlk defa arkın babamın yanında bir kadın görüyordum. Sormaya çekildiğim ve ayıp olacağı için sormayı sonraya sakladım.
Babam içeriye girdigi gibi bana sarılmıştı. Kadın ise çok noramli gibi- ki zaten oyleydi- bizi izliyordu.
"Günün nasıldı bebeğim"
Babam her zaman bana bu tür klasik sevgi sözcükleri söylerdi. Bu yüzden alışıktım.
"Guzledi baba."
Gözlerimi yanımızda duran kadına çevirdim. Babam sanki hissetmiş gibi bir açıklamada bulunma gereği duydu.
"Bu bayan Zeynep hanım, senin özel ogretmenin"
Evet okula gitmiyordum, nedeni ise tamamen benimle ilgiliydi. Okulda fazlasıyla zorbalık görüyordum. Fakat bunu babama asla söylememiştim. Sadece babama özel bir öğretmen istediğimi söylemiştim. Oda fazla düşünmeden kabul etmişti.
Fakat bu süslü, şık kadının öğretmenim olabileceğini asla dusunmemistim. Ben düşüncelere dalarken babam tekrar söze girdi.
"Zeynep hanım benim çok yakın bir arkadaşım aynı zamanda, bu yüzden endişelenme."
Kadına baktığımda hafifçe gulumsedigini gördüm. İçin rahatlamıştı. Nedeni ise bir anne istememedi. Anne isteyecek yaşı çoktan geçmiştim.
Çok fazla ayakta dikilmeden hazırlanan yemek masasına oturduk. Fakat bilmiyordum ki beni yeni sürprizler bekliyordu....
----------------
Yazım yanlışları varsa kusura bakmayın kontrol etmeden atıyorum.💖
ŞİMDİ OKUDUĞUN
yaşam •bxb•
Fanfictiondadykink!!! Açıkçası ne desem bilemedim eğlenmek için yazıyorum....