Zdravím, vítejte již u mé druhé grafické knihy, kde si můžete objednat obálku na míru, vybrat si některou z těch volných či si mé práce jen tak prohlížet.
Grafice se věnuji něco přes pět let a tvořím v programu Photoshop. Ráda bych však upozornila, že rozhodně NEJSEM profesionál, a tak mé práce skrývají i nejrůznější chyby a nedokonalosti. Přesto však budu ráda, pokud vás ani toto sdělení neodradí a vy nahlédnete do mé dílny :)
Pravidla
•Obálku nevydávejte za vlastní.
• Obálku nijak neupravujte.
• Netvořím obálky na knihy s grafikou, RPG, DOTS, OC, infoknihy, hlášky apod.
•Nerada tvořím obálky se známými osobnostmi/ postavami, takže Draca Malfoye, postavy z Avengers či jiné známé herce, youtubery nebo postavy z filmů ode mě moc nečekejte. Jinými slovy obálku na fanfikci vám udělám za předpokladu, že tam nebudou muset být výše uvedené postavy.
•Pokud se sami věnujete grafice, nepište si o obálku. Své knihy byste totiž měli prezentovat svými vlastními výtvory.
•Pokud si obálku u mě objednáte, nepište si o ni ještě jiným grafikům. Jedna práce vždy zůstane nevyužitá a to je vůči autorovi, který do ní investoval svůj čas, opravdu neslušné.
•Pokud již nebudete chtít obálku dále používat, dejte mi prosím vědět. Opravdu mi vadí, když si napíšete o obálku, já ji udělám a vy pak použijete úplně jinou.
•Obálku používejte aspoň jeden měsíc.
•Zmiňte mě prosím v popisu příběhu.
• Do objednávky napište heslo, kterým potvrzujete přečtení pravidel. V případě že se tak nestane, budu objednávku ignorovat. Samozřejmě ho budu průběžně měnit, tak si na to prosím dávejte pozor
Heslo je Austrálie•Prosím, nepište mi zprávy typu: ,,Kdy bude má obálka?" Obálky vyrábím ve svém volném čase a těmihle otázkami to opravdu neurychlíte.
• Také prosím pochopte, že ne vždy se dá všem požadavkům vyhovět, a tak se může stát, že se někdy trochu odkloním od původního zadání.
Vzorová objednávka
1. Název
2. Autor
3. Žánr
4. Stručný popis děje
5. Postavy a jiné prvky, které na obálce chcete
6. Do jakých barev by měla být obálka laděná
7. Další prvky jako například citát apod.
8. Klasická nebo vektorová obálka ( kreslená)Vaše objednávky pište buďto pod tuto kapitolu nebo do SZ.
Premades
Volné ✓
Zabrané ×Jak si objednat premade
1. Stačí napsat do komentářů nový název
2. Zda chcete na coveru měnit nějaké drobnosti
3. Pokud už obálku nebudete chtít používat, vraťte jiUkázka mých prací
ČTEŠ
Covers and premades |Closed|
RandomAKTUÁLNĚ NEPŘIJÍMÁM NOVÉ OBJEDNÁVKY Zdravím vás již u druhé grafické knihy, kde si můžete objednat obálku, banner nebo profilovku. Budu sem také přidávat volné premades, které si můžete vybrat:)