ჯიმინის და ჰობის ჩამოფრენის დღე>
Jimin's pov:
შუადღის 3-ის ნახევარია. ახლახანს ჩამოვფრინდით მე და ჰოსი, დღეს ჯუნი და იუნგი უნდა დაგვხედროდნენ, ამიტომაც გასასვლელისკენ გავდივართ და მაშინვე ორ მომღიმარ სახეს ვხედავთ.
- ჰოოოსს,მინიიი.
იუნგი ჯერ მე მეხვევა მერე კი ჰოსოკთან ინაცვლებს და 3 დღიან მონატრებულ ტუჩებს მომთხოვნად ეგებება. მათ დანახვისას ჩემი გუკი გამახსენდა, ერთი სული მაქ როდის ვნახავ და მეც ვაკოცებ ჩემს მონატრებულ მამაკაცს.
ნამჯუნისკენ ვიწევი და ხელებს ძლიერად ვხვევ, ძალიან მომენატრა, ის მეორე ჩემი ძმაა სამსახურის გარეთ რა თქმა უნდა.-ჯიმინნ, მომენატრეე
-მეც ძალიან მომენატრეთ ჰიონ
ჯუნი ჰოსოკსაც ეხვევა და მანქანისკენ მივდივართ, გამორთულ ტელეფონს ვრთავ და მაშინვე ინსტაგრამის მესიჯი მომდის, დამაინტერესა რადგან ჯონგუკის პოსტი იყო. თითს ვაჭერ და გუკის პოსტზე გადავდივარ სადაც ჩემ გუკის ვიღაც ბიჭი უკავია თან აწერს მომნატრებიხარ-ო, ძაან ვეჭვიანობ უკვე ამ thv თუ ვინც არის, ჯონგუკ დამაცა სახლში მოსვლა.
ჩემთვის ვფიქრობ და ტელეფონს ვთიშავ, მანქანაში ვჯდებით და იუნგის სხლისკენ მივდივართ, როგორც თქვა გუკი და ის ვიღაც ბიჭი იქ არიან.20 წუთში აჩერებს ნამჯუნი მანქანას იუნგის სახლთან და უ არც დავლოდებულვარ მათ ამოსვლას ისე ავრბივარ მეორე სართულზე, ძალიან ძალიან მომენატრა ჩემი სიყვარული თუნდაც მხოლოდ 4 დღე არ მყავდეს ნანახი.
მეორე სართულზე ავრბივარ და ჩემი ყოფილი ოთახის კარს დაუფიქრებლად ვაღებ იმის იმედით, რომ საწოლზე წამომჯდარ მომღიმარ ჯონგუკს ვნახავდი, მაგრამ ძალიან შევცდი, მის მაგივრად ნახევრად გახდილი მაღალი, სუსტი და წითური ბიჭი მხვდება რომელიც ჩემს საწოლზეა გადაწოლილი და ჩაბჟირებულად იცინის.-აქ რას აკეთებთ?!!
ცოტა არ იყოს ხმამაღლა გამომივიდა მაგრამ ახლა ძალიან მეკიდა როცა ჯონგუკი მის ფეხებთან ჩაცუცქული იჯდა ისეთივე მდგომარეობაში.
ხმა ამოვიღე თუ არა ორივეს კისკისი შეჩერდა და დაბნეული მზერა მომაჩერეს.
YOU ARE READING
უცნაური ინსტაგრამი
HorrorDdykook: პატარავ, მაგ სიტყვებისთვის დაგსჯი Mini :პედოფილო, თავი დამანებე