2

4 0 0
                                    


V tu chvíli jsem vůbec nevěděla co mám říct. Nikdy před tím jsem nepřišla do tak blízkého styku s drogami a věděla jsem, že takové věci nejsou vůbec dobré, ale něco ve mě mi říkalo, že když odmítnu, bude si myslet, že jsem trapná. 

,,Emm.. ne, děkuji." odpověděla jsem nakonec nejistě.

On jen pokrčil rameny a vsál i druhou čáru.

Chvíli mezi námi nastalo trapné ticho, které on o pár chvil později konečně protrhl.

,,Extáze. Víš co to je?" zeptal se mě a upřel na mě pohled. Bylo to, jako kdyby se mi díval až pod kůži. V tu chvíli jsem strašně znejistěla.

,,Nooo asi ne.." Odpověděla jsem po chvíli a dívala sem mu do očí.

,,Taneční droga, droga lásky." řekl a pořád se na mě tak upřeně díval.

,,Když už jsme u toho, ty si spala s Mikem viď?" Zeptal se mě tak klidně, ale v jeho očích jsem zároveň viděla i nějakou jinou emoci. Byl to hněv? Zklamaní? Nedokážu to rozpoznat. Jeho otázka mě ale opravdu zaskočila. Nikdy jsem s nikým nespala. 

Mike je kluk, se kterým jsem se dřív dost bavila, ale přestali jsme se stýkat právě proto, že si vymýšlel, že se mnou něco měl. V tu dobu mi bylo jen čtrnáct a všichni mě začali považovat za "lehkou holku". Nechtěla jsem aby mě tak bral i Dominik.

,,Ne, s Mikem jsem nikdy nic neměla." Odpověděla jsem po pravdě.

,,A s někým jiným?" zeptal se mě znovu, přičemž jsem ho nachytala, jak kmytá očima mezi mýma očima a mým hrudníkem. 

,,Ne, ani s nikým jiným." Řekla jsem a nejspíš jsem i trochu zrudla. 

,,Dobře, mám poslední otázku,"

,,Ano?" zvedla jsem k němu pohled.

,,Vadilo by ti, kdybych ti teď dal pusu?" Když řekl tuto větu, podívala jsem se na něj s vykulenýma očima, což on zaznamenal a jen se usmíval. Vůbec jsem nevěděla co mám na to říct, hrozně jsem váhala, čehož si on samozřejmě také všiml. Jen se ke mě přiblížil a něžně mě políbil na rty. Bylo to jakoby se zastavil čas. To, o čem jsem několik let snila se opravdu stalo. Právě sedím na vyhlídce s Dominikem, který už mě zasypává polibky. 

Jedna něžná pusa se po chvilince změnila v dlouhé líbání. Jezdil mi prsty po zádech až si pak našel cestu k mým prsům, které jen tak rychle, něžně pohladil. Trochu mě to vyděsilo, protože na mě nikdy před tím nikdo takhle nesahal. Nejspíš si všiml toho, že nejsem úplně ve své kůži a odtáhl se. Chvíli jsme si jen koukali do očí a já jsem tomu pořád nemohla uvěřit.

,,Neboj se, nemusíme na nic spěchat." řekl po chvilce.

,,Ale stejně budu já ten, kdo tě odpaní." řekl, a políbil mě na čelo. 

Seděli jsme tam takhle ještě asi hodinu, povídali jsme si a já jsem před ním přestala být tak nejistá. Ani mi nedocházelo, že už je skoro jedenáct a Liam se ještě nevrátil.

Když jsem se podívala kolik je hodin došlo mi, že by bylo na čase jít domů a tak jsem to oznámila Dominikovi a i přes to, že se mi opravdu nechtělo jsme vyrazili k jeho autu, kterým mě odvezl domů.

Zastavil před mým domem a políbil mě.

,,Dáš mi číslo?" zeptal se mě ještě rychle. Nadiktovala jsem mu tedy svoje telefonní číslo a s širokým úsměvem na tváři jsem cupitala domů.

Lost on youKde žijí příběhy. Začni objevovat