Onsuz..❤️

58 1 2
                                    

Sıla gideli yaklaşık 1 ay oldu. Kendimi o gittiğinden beri çok boş hissediyorum. Her okul çıkışı beraber bişiyler yapardık artık yok. Tuana var onunla görüşüyoruz ama 3'ümüz buluştuğunda farklıyız biz. Hayattanda çok sıkılmaya başladım. Kendimi çikolataya vurmayı planlıyorum zaten sevgilimden ayrıldım dün. Aslında onu sevmiyordum. Herkesin sevgilisi var diye onunla çıkmıştım. Gerçek aşkı bekliyorum ben💕. Eminim bi gün karşıma çıkacaktır ama daha önce çıkmasını diliyorum. Her neyse Sıla'ya dönelim. Bizim hayallerimiz vardı 3'ümüzün. İstanbul'da yaşayacaktık. Ben oyuncu olacaktım, Sıla avukat olacaktı, Tuana ise THY'de çalışacaktı. Butiğimiz olacaktı. Hep mutlu olacaktık, asla kopmayacaktık birbirimizden ama bizi KOPARDILAR!! Neyse saçmalıyorum sanırım.. Hayatım köklü bi değişikliğe uğradı tabii saçmalamam çok normal. Beni gören biri eminim biri öldüğü için bu kadar ağladığımı düşünüyordur. Kısmen öyle aslında çok uzağa taşındılar ve görüşmemiz neredeyse imkansız. Aslında şöyle düşününce o kadar da kötü değil gibi. Sonuçta Sıla'nın annesi yaz tatilinde onlara gidebileceğimizi söylemişti. Neler saçmalıyorum ben! Arkadaşım orda gitmiş ben burda tatili düşünüyorum. Tuana birazdan bize gelecek. Onunla kaynatmak eminim bana iyi gelecektir. Tuana'yı da çok seviyorum. Sıla neyse o da o. 3'ümüzüz işte Tuana Elvin Sıla. Okulda bile bizi gerçekten kardeş sananlar bile var. Birbirimize çok bağlıyız tabii sanarlar. Kapı çalıyor kesin Tuana gelmiştir. (Kapıyı açar)
- Tu hoş geldin.
- Hoş bulduk.
- Farkında mısın Sıla olmayınca ne kadar da mutsuzuz?
- Tabii ya. Baksana bizi güldürüp sinir eden veya gıdıklayan biri yok.
- Tamam tekrar ağlamak istemiyorum konuyu değiştirelim.
- Peki kuzucuğum. Sen neler oldu bilmiyorsun.!
- Bi dakika yeni bir dedikodu mu? Bekle o zaman cips ve çikolataları kapıp geliyorum.
- Kilo alacağız yalnız yaza böyle girmek istemem.
- Bu gün yiyelim okulda yemeyiz veya 3 tane çikolata yerine 2 çikolata yeriz bir bakmışız zayıflamışız.
- Elvin gerizekalı mısın kankacm?
- Gayet mantıklı bi kere her neyse yemeye başla aşkım.
- Peki bitanem.
- İyice sapıttık artık kendimize gelmeliyiz. Toparlanmalıyız ve eski halimize dönmeliyiz.
- Nasıl olacak o??
Haklıydı nasıl olacaktı ki en sevdiğimiz kardeşimiz gitmişti..

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: May 20, 2015 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Sisters.Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin