ahogy indult

52 2 3
                                    

hali Niry vagyok és most bemutatom neked hogy kerültem bele egy teljesen más univerzumba

van egy ilyen úgynevezett Ferity avatár és hát én abban a fajban élek csak hát mivel nekem anyukám ember ezért az alapalakom emberi de persze mivel apám is ember ezért vagyok emberi külsőben mert ha a Ferity avatárok közösülnek azzá a fajjá válnak akivel közüsültek előszőr fura mi? tehát alakváltó vagyok sőt többféle erőm van amit majd megtudtok de én hogy lehetek Ferity avatár amikor a szüleim csupán emberek? sok féle sejt kísérletezés végett anyukámban én Ferityként fogamzódtam meg és akik le akarták mészárolni a Navikat azok elvittek magukkal és ott nevelkedtem kicsi korom óta sokmindent tanítottak főként rosszat csak én és a bátyám voltunk az utolsó 2 fenmaradt Ferity legalább ebben különleges lehettem aztán fogságban tartottak minket mi egyszer nagy nehezen elszöktünk amikor volt egy támadás a Navik felé és minket velük vittek hogy vegyék palira őket de persze ezek az idióták semmit sem tudnak erről a népről aztán kiestünk a helikopterből hála az égnek a bátyám tanult Naviul és megtanították vadászni sokkal könnyebb volt minden aztán egyszer minket észre vett es fiú akinek gyönyörű kék színe volt szemei zöldek és básonyosak Pai mondta neki hogy tudna-e nekünk segíteni a srác iszonyú kedves volt persze a népe elé nem vihetett minket mert nem hittek volna nekünk de mutatott nekünk búvó helyet és megengedte hogy megérintsük hogy Avatar alakot tudjunk felvenni és amennyire tudunk elvegyüljünk én nem nagyon beszéltem vele de ő volt az első velem egykorú fiú akit a bátyámon kívül láttam szóval megtetszett Paival nagyon könnyen kijött Neteyam milyen szép és érdekes neve van mondjuk nekem az eredeti nevem Nirkamin de utálom Painak meg Paulshin persze nekünk legyen ilyen gagyi nevünk neki meg ilyen töméletes mondjuk maga a srác tökéletes volt aztán Pai egyszercsak felszívódott és hallottam hogy Neteyamék elmentek ami miatt összetörtem de nagyon reméltem hogy látom még magamra maradtam fogalmam sem volt mit tudnék tenni de néhány dolgot ellestem Paitól szóval legalább enni tudtam aztán egyszer kihallgattam egy beszélgetést amikor arról volt szó hogy hol vannak Neteyamék nagyon megörültem és volt térkép is hogyan kell odamenni amit hajnalban lenyúltam pattantam Schinre (sárkány) és indultam de mire oda értem gyakorlatilag helyben megtudtam volna ölni magam Neteyam meghalt de aztán rájöttem arra hogy.......

sziasztook remélem tetszik ez a könyv ehhez sokkal több reményt fűzök mint a többihez ha bármi kérdésetek van írjatok privátban/commentben köszi ha voteoltok puszii<33

Egyedül.. vagy mégsem?Where stories live. Discover now