yaa sabır -_-

39 0 0
                                    

Bugün Çarşamba ve ne yazık ki okul bitmedi,dünden sonra hiç okula gitmek istemiyorum kendi kendime şimdi ben ne yapıcam Barış'a uzakmı olucam ya kaybedersem diye kendi kendimi yiyip durdum.O fotoğrafların cidden Barış'a gitmesini istemiyorum,eğer görürse çocuk bnden anında soğucak,zaten Doğukandan nefret ediyo birde dans ettiğimizi görürse çok darılır hatta birdaha hiç konuşmaz bile diyebilirim.


(okul,sınıfta)


Sınıftaydık,ve ders işliyorduk ders fen :P sıkıcı ama dinlemedende yapamıyorum eksik kalmak en büyük kabusum :P Barış en arkadaydı bende 2. sırada oturuyordum sıra arkadaşımda başımın belası serseri Doğukan,derse alakası yoktu,boş boş yerlere bakıyordu ıslık çalıyor bana bakıp kızdığımda sırıtıyordu.

Bu durum Barış'ın hoşuna gitmemişti yüzünden anlıyordum oda dersi bırakmış bizim ne yaptığımıza bakıyor gerçi bende bir şey yapmıyordum,Aykut hocamız Doğukana 'Oğlum hadi bari işin yok derste dinlemiyorsun şu en alttaki depodan gerekli malzemeleri al kutular orada duruyor'diyerek kapının anahtarını uzattı.Doğukan hocanın yüzüne dik dik baktı ama daha sonra oflasada o anahtarı aldı,tam Doğukan sınıf kapısından çıkacaktı ki hoca 'Dur bi sen yanına hmmm kim gitsin, Burçak hadi bir arkadaşınla al kel şu kolileri dedi,şaşkına uğradım ve içimden Allah Allah bunlar bana toptan gıcıkmı?

Barış'ı gördüğümde bana kötü kötü bakıyordu,benmi istedim gitmek?

ama en çokta , hoca benim ismimi söyleyince Doğukanın kahkaha atması Barış'ı dahada sinirlendirdi.İkimizde kapıdan çıktık ben önden o arkamdan geliyordu,yanıma gelerek

'Ne güzel oldu böyle dimi'

'Sus lütfen'

depoya indik kapı çelik kapıydı anahtarı kapıya taktık ve açtık


ve tık diye kapandı, Doğukan'a tek sözüm


'Lütfen bana anahtarı arkada bıraktığını söyleme'

'söyledim say'


kahretsin ikimizde şaşkındık bu sefer anladım bilerek bunu yapmadığını kapıyı zorlarken sinir olmuştu,bende arkasında ona karşı kızmaya başladım


'Ne olacak şimdi !'

'Birşey bulmaya çalışıyorum !'

'Bunuda mı sen planladın yoksa !! '

'Burçak kes sesini !'

'Kesmiyorum!'

'Biraz daha konuşursan ben kestirmesini bilicem !! '

'İnanmıyorum ya aklından geçenleri yap sonra burada masum rolleri oyna ama bu sefer yemem !'


Arkasına döndü ve kolumu tutarak yaklaştı


'Burçak kes sesini dedim'

'Bende kesmiyorum dedim,lütfen oyunun bittiyse şu kapıyı açarmısın?'

'Ne oyunundan bahsediyosun ya!Çıldırtma beni bak çok kötü olucak'

'Napıcaksın dövücekmisin sanada bu yakışır zaten'

'Yoo seni dövmücem ama daha kötü birşey yapıcam senin açından'

'Hiç birşey yapamassın'

'Öylemi'

'Evet öyle!!'


dememle Doğukan dudaklarıma yapıştı,ve kapı açıldı,BİR BAŞKASI TARAFINDAN!!!!




UkaLaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin