pov: Matthy
Ik merkte dat Loïs heel afstandelijk deed naar de jongens. Ik denk dat dat komt omdat ze niet bij een van ons wil slapen als Jamie bij Robbie slaapt, maar dat is ook wel te begrijpen. Ik denk dat ze dan op de bank beneden slaapt of ze gaat bij een vriendin logeren ofzo, maar dat bepaalt ze zelf natuurlijk. Ik ben benieuwd hoe ze het gaat vinden om met 4 jongens in 1 huis te gaan wonen.
volgende dag:
pov: Loïs
Ik mag vandaag voor het eerst meedoen in een video van de bankzitters en ik heb er best wel veel zin in. We gaan naar walibi en gaan dan verstoppertje doen. Lieke gaat ook mee en dat vind ik echt vet gezellig. Ze is mijn beste vriendin dus iemand die ik ook wel goed ken en dat is wel fijn. We zijn aangekomen in walibi en we gaan voordat we beginnen nog even een rondje lopen en besluiten vervolgens wie er moet zoeken dan word Koen alleen hij is niet de aller beste in zoeken maar dat maakt het juist leuker. ik ga samen met Lieke weg maar uiteindelijk gaan we splitsen, want we zien dat koen eraan komt en dan is het handiger als we niet samen zijn zodat we niet te gelijk worden gevonden. Uiteindelijk gaat hij weg en dan ga ik weer naar lieke. Opeens horen we Robbie gillen en eigenlijk weten we wel genoeg. We zagen Robbie wel net dus we gaan snel naar de andere kant van het park en daar komen we raoul tegen Lieke begint meteen te blozen maar dat is niet zo gek als je een stelletje bent. we zien koen milo en robbie lopen en rennen zo snel mogelijk weg. we zien matthy en gaan verder verstoppen samen met hem. nu zijn we met zijn vieren, maar dat is niet handig dus besluiten we dat ik met matthy ga zodat lieke en raoul ook even samen kunnen gaan. eigenlijk vind ik het wel fijn want ik vind hem eigenlijk wel leuk maar ik durf het niet toe te geven. ik vind hem altijd al leuk.
pov: Matthy
ik ga samen met Loïs verstoppen want dat kunnen lieke en raoul samen. ze glimlacht leuk naar me en ik lach terug. Ze is eigenlijk zo leuk maar ik weet niet of het wel handig is om verkering met haar te nemen.wat misschien wilt robbie dat niet. En ik wil natuurlijk robbie niet verliezen als vriend. Ik zit zo in 2strijd met mezelf. Ik denk dat ik er gewoon over ga praten met Robbie.
Pov: Koen
Ik ben aan het zoeken maar ik kan lieke, matthy, loïs en raoul niet vinden. Ik heb inmiddels wel robbie en Milo gevonden maar moet de rest nog. Ik hoor matthy praten dus ga sluipend naar hem opzoek, en jahoor ik vind matthy en ik zie Loïs snel weg proberen te rennen maar ze was net te laat. Ik hoef nu alleen nog raoul en lieke te vinden en dan heb ik iedereeen gevonden. Ik bel raoul om te zeggen dat hij even een foto van zijn locatie moet sturen en dat doet hij. Hij stuurt een foto van het reuzenrad dus daar is hij. Ik ren ernaar toe maar kan hem niet vinden ik Ie wel lieke haar haar dus roep ik dat ik haar gevonden heb. Ze komt naar me toeglopen en fluisterd dat raoul daar ook zit. Ik sluip ernaar toe en laat hem keihard schrikken. Ik zeg dat hij heeft gewonnen en we sluiten de video af. We gaan naar de mac om te avond eten.
Pov: Loïs
Als we weer thuis zijn en allemaal gedoucht zijn zie ik jamie voor de deur staan. Ik denk dat ze blijft slapen dus besluit ik aan matthy te vragen of ik bij hem mag slapen. Hij zegt dat ik het eerst aan robbie moet vragen. Robbie geeft goedkeuring dus wij gaan naar boven en gaan een film kijken. We hebben voor the kissing boot gekozen.
Eindelijk heb ik dit deel af ik weet niet wat ik er van vind dus zeg dat maar in de reacties😘