Did you miss your daddy'nin 2. kitabıdır 1.'yi okumadıysanız 1.'yi okuyun öyle gelin derim.
İyi okumalar ♡
...
3 yıl sonra
İlerliyordu herşeyin baştan başlayacağını bilerek. Bir kaç yıldır öldü olarak biliniyordu. Lakin o bir kaç yıl içerisinde herkesten saklanıyordu, belli sebeplerden dolayı.
Flashback
Yerde kanlar içinde yatan küçüğünü kucağına alıp görevliler ile gelen sedyeye yatırmıştı büyük olan.
Felix vurulmuştu.
Sam ise saklandığı yerden yavaşça doğrularak Hyunjin'e bakmıştı uzunca.
Hyunjin üzerinde hissettiği bakışlar ile kafasını Sam'in olduğu yere çevirmişti. Gördüğü yüzü gözlerini kısarak incelediğinde bu kişinin Sam olduğunu görmüştü.
Kan beynine sıçramıştı adeta.
Fakat şuan Felix'i yalnız bırakmaması gerekiyordu.
_
Ambulansı takip ederek hastaneye gelmişti Hyunjin.
Ameliyathanenin önünde doktordan gelecek haberi bekliyordu.
Hyunjin beklerken Lee ailesi de gelmişti.
Doktorlar ellerinden gelenleri yapıyordu. Duran kalbinin yeniden atmaya başlaması ile kısa sürede ameliyatı bitirip yoğun bakıma almışlardı.
Dakikaların ardından kalbi yeniden durmuştu. Son dakika da yaşadıkları kapalı gözünün önünde bir film sahnesi gibi geçiyordu. Gözlerinin aniden açılması ile kalp ritimleri düzene binmişti. Yanı başındaki doktor hazırladığı elektrik şok aletini elinden bırakıp tam gidecekken elinden hafifçe tutulması ile Felix'e bakmıştı.
"D-doktor..."
"Kendinizi yormayın yakınlarınıza haber vereceğim."
"H-hayır...Kimseye söylemeyin l-lüfen."
"Bunu yapamam üzgünüm."
"S-size yalvarıyorum, lütfen. Para isterseniz veririm."
"Efendim bunu gerçekten yapa-"
"Ayaklarınıza mı k-kapanmamı istiyorsunuz! Ne i-istiyorsunuz! Sadece kimse b-benim yaşadığımı kimse b-bilmesin istiyorum!"
Doktor başını eğmiş ve konuşmaya başlamıştı.
"Peki, tamam."
Felix umutla gülümsemiş ve doktora bakmıştı.
"Ç-çok teşekkür ederim!"
Doktor bir kaç aleti kapatıp yoğun bakım kapısından çıkmıştı
"Hastayı kaybettik. Başınız sağolsun."
Demiş ve gitmişti.
Doktorun ağzından dökülen kelimeler ok gibi Hyunjin'in kalbine saplanmıştı adeta.
Lee ailesi ise çıkılmaz bir çöküşe girmişti, anında.
Bir kaç hemşire doktorun komutu ile gelmiş ve yoğun bakıma girip Felix'in üstünü beyaz bir örtü ile örtmüşlerdi.
Yoğun bakımdan çıkartıp morga götürmeye başlamışlardı.
Hyunjin'de hemşirelerin peşinden gidiyordu. Hemşirelerden biri morgun kapısında durmuş diğerleri ise Felix'i morgun kapısından içeri sokmuştu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
I Miss My Daddy | Hyunlix
Fanfiction"Babacığımı özledim." •Did you miss your daddy? -2• ... __ •Angst Değildir •Tamamen hayran kurgu kitabıdır. •Yetişkin içerikler barındırmaktadır. •Gerçek kişiler ve olaylarla bir ilgisi yoktur. •RAHATSIZ olanlar okumasın °1. kitabı okumadan 2. ki...