1

12 1 0
                                    

0558: Seni yerler yerler, seni ham yapar bu zilliler!

Askitiloskoçikilatam: Tanıyor muyum?

0558: Bilmem tanıyor musun?

Askitiloskoçikilatam: Kim olduğunu söylüyor musun yoksa adli işlemler başlasın mı?

0558: Sakin ol şampiyon

Askitiloskoçikilatam: Ya şimdi memura yakalanacağım kim olduğunu söyle artık

0558: Babama söylerim birşey demez merak etme

Askitiloskoçikilatam: Baban?

0558: Evet?

Askitiloskoçikilatam: Kim olduğunu söyle artık engellemek istemiyorum

0558: Madem merak ediyorsun tanıtayım kendimi. Gelecekteki karın Kayra ben :))

Askitiloskoçikilatam: Memnun oldum :D

Telefonu kenara bıraktım ve direk babamı aradım ilk çalmada açtı. "Efendim bal kızım" sorusuyla konuşmaya başladım "Babaaağağağağa sizin şubedeki aşık olduğum çocuk vardı ya numarasını bulduğum ona yazdım sonra ismimi söyledim memnun oldum dedi gülen yüz bıraktı AĞAĞAĞĞA" babam güldü ve karşılık verdi "Deli kız" omuz silktim ve konuşmaya başladım. "Oraya gelim mi? Hem yemek getiririm hemde onu görürüm" "olur kızım tabiki gel" demesiyle anında telefonu kapattım.

Direk mutfağa geçtim. Ne yerdi ki bu çocuk şimdi? Amaan neyse polis değil mi ne bulduysa onu yesin işte.

Dolaptan patlıcanları çıkardım ve karnıyarık yapmaya başladım. Ben çok seviyordum oda sever herhalde...

—————————————————————————

Yemeklerle uğraştıktan sonra iki tane küçük kapa koydum. Sonra ise polisciğimin canı çeker diye başka bir kapa iki tane daha karnıyarık ve pilav koydum. Kapları poşete koyduktan sonra giyindim ve evden çıktım. Ev zaten şubeye yakındı. Yürüyerek gidilebilirdi.

Biraz daha yürüdükten sonra şube müdürlüğü görünüyordu. Şubenin yanında kocaman bir çalışma yeri vardı. Orada antremanlar yapılıyor, bazen ise koşuyorlardı. Ben antreman yapılan saate denk gelmiştim. Şubedeki herkesi tanıyordum. Çünkü babam 12. derece Polis memuru. Müdür gibi birşey yani.

Antreman yapılan yere yaklaşıyordum çünkü orası direk babamın odasına giriş yapıyordu. Herkes beni tanıdığı için selam vermeye başladılar. "Selamünaleyküm abla" Burak seslenmişti bana.  Ondan 5 yaş küçük olmama rağmen saygı için abla diyordu. "Aleykümselam Burak" herkese selam verdikten sonra babamın odasına giriş yapmıştım.

"Selam babacığım!" Diyerek kapıyı açtım. Açtığımda ise odada 3 polis vardı. Biri Kıvanç. Yaşıtız onla. Diğeri ise Lorenzo. Babası Türk annesi İtalyalı. Diğeri ise polisciğim olan Kerim. Evet aşık olduğum,yerlere göklere sığdıramadığım Kerem.

"Hoşgeldin babacım" dedi babam. "Karnıyarık yaptım seversin sen" diye konuştum. "Ellerine sağlık birtanem" dedi ve yanağımdan öptü babam. "Diğer kap kime?" Dedi babam imalıca. Az çok tahmin etmişti sadece Kerem orda olduğu için yapıyordu. "Bi arkadaşıma baba" dedim. "İyi öyle olsun" dedi ve bana göz kırptı. Yemin ederim utanmasam yerin içine gömülürüm şuan. Lorenzo'nun yanından sıyrıldım ve odadan çıktım. Şimdi ise eve doğru gidiyordum.

—————————————————————————
Anahtarı çıkardım ve kapıyı açtım. Eve girdim. Ev fazla sessizdi ama ben alışıktım. Yıllar önce ben bebek iken annemi öldürmüşler. Annem eskiden askermiş. Görevde teröristler tarafından yapılan saldırıda ölmüş annem. O günden beri babam bana sahip çıkacağına yemin etmiş. Babam beni çok nazlı büyüttü. Ne istersem alındı krallıkta gibi büyüdüm.

Hemen odama çıkıp yatağa yattım ve Kerem'e yazdım.

0558: Naber yakışıklı?

Askitiloskoçikilatam: İyi senden?

0558: iyi bendende. Nasıl geçti günün?

Askitiloskoçikilatam: Bugün Polis memuru'nun yanındayken içeri memurun kızı geldi. Kız çok güzeldi ama anlatamam

0558: Beğendin mi bari?

Askitiloskoçikilatam: Çok beğendim

0558: sana birşey söyleyeyim mi?

Askitiloskoçikilatam: Dinliyorum?

0558: O kız bendim ya

Askitiloskoçikilatam: Cidden mi?

0558: Evet. Babama yemek yapmıştım onu götürdüm. Bu arada dediklerin için teşekkür ederim

Askitiloskoçikilatam: Fıstık gibi kızsın ha. Spor falan yapıyor musun?

0558: Voleybol Koçuyum. Bitevi öğretmen gibi birşey ama psikoloji bölümü okuyorum ben. Seneye yüksek dereceli mezun olucam.

Askitiloskoçikilatam: Kaç yaşındasın?

0558: 21 yaşındayım ben. 1 sene sınıfta kaldım.

Askitiloskoçikilatam: Anladım. Beni başkomiser çağırıyor gitmem lazım.

0558: Peki bay bay :)

Askitiloskoçikilatam: bb

Bb nedir ya. Öküz şey işte nolcak. Saate baktığımda 20:36 geçiyordu. Yemek hazırdı zaten. Uykumda çok bastırmıştı. Babama kısa bir mesaj yazdım ve uykuya daldım.

———————

İlk bölümü yazdım umarım güzel olmuştur.

589 kelime

KRALLIK | Yarı TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin