"Kayra, ben sana aşık oldum"

10 0 0
                                    

Sabah beni babam uyandırdı. Neymiş Kerem'i kahvaltıya davet etmiş bize gelecekmiş. Babamla kahvaltı hazırlamaya başladık.

"Keşke bana da haber verseydin, daha erken uyanırdım daha çok çeşit yapardım" diyerek sessizliği böldüm

"Sürprizi kaçardı güzelim" diye devam etti. Derin bir nefes aldı ve konuşmaya devam etti. "Eğer kırıldıysan özür dilerim kızım" babam küçüklüğümden beri böyleydi. Sürekli hata yaptığını sanar, özür dilerdi. Belkide annemden kaynaklı bir şeydir.

"Özür dilemene gerek yok babacım. Sadece haber verseydin keşke demek istedim." Boynuna atladım ve ona sarıldım. Sanki elimden kayıp gidiyormuşçasına. Ağladığını hissedebiliyordum.

"Hadi ama koca adam! Misafirimiz gelecek" göz yaşını sildi ve gülümsedi.

" Ha şöyle!" Kıkırdadı ve bana yardım etmeye başladı.

—————————————————————————

Yarım saat sonra Kerem geldi. Kapıda ağırladıktan sonra içeri geçtik beraber. Masaya oturdu. Hepimiz sessizdik. Bu sessizliği bozan babam oldu.

" Eee Kerem, nasıl gidiyor hayat?" Sorusuyla Kerem gülümsedi ve cevap verdi.

" İyi be memurum. Güzel gidiyor" dedi ve sorar gözlerle babama baktı. Babam anladı ve konuşmaya başladı.

"Benim kızda evlenme çağı geldi" dediğiyle babama baktım. Gözlerim açılmıştı.

"Anladım amirim" Kerem gülmemek için zor duruyordu. Babama "napıyorsun baba!" Dermişçesine baktım. "Rahat ol halledeceğim" diye bir bakış attı.

"Senin hayatında var mı biri?" Diye sordu babam Kerem'e. Hemen cevap geldi tabii

"Bir kızla konuşuyorum amirim." babama baktım. Oda bana bakıyordu. "Sen çok fenasın" bakışı attı bana. Kıkırdadım.

"Memurum ben artık kalkayım. Misafirliğin kısası makbuldür. Benimde çalıştırmam gereken kişiler var zaten. Onlara bakayım" gittiğine üzülüyordum evet yalan değil. Ulan Kerem!

"Peki oğlum git sen. Kolay gelsin sana" dedi babam.

"Görüşürüz" dedim Kerem'in gözlerinin içine bakarak.

"Görüşürüz" dedi. Gözlerinde hüzün vardı. Sanki, sanki gitmek istemiyormuş gibi.

Kapıyı kapattım. Oda çıktı. Tam gidecek iken arkasını döndü bana el salladı. Karşılık olarak bende el salladım ve kapıyı kapattım.

"Ulan çok fena birşeysin ha!" Babam gülerek söylemişti. Kıkırdadım ve cevap verdim.

"Ne ya! Görmüşüm beğenmişim" babam kahkaha attı ve konuşmaya başladı

"Ben 2 gün sonra şehir dışına çıkmam lazım. Toplantı mı ne olacakmış. Ona gitmem lazım. Kerem'i çağırırım onla durursunuz evde. Bütün işerini iptal ettiririm." Cebinden kartını çıkardı.

"Al belki birşeye lazım olur. Ben yedek kartı kullanırım" maddi durumumuz çok iyiydi. Benimde kartım vardı ama babam hep kendini atardı ve paramı harcamamı söylerdi. Kartı aldım ve cebime yerleştirdim.

—————————————————————————

2 gün sonra;

Babam ile hava limanındaydık. Kendi arabam ile gelmiştik çünkü eve geri gitmem gerekiyordu. Babam Kerem'e benimle kalmasını istedi. Kerem'de durur mu? Hemen kabul etti. Havalimanındaydık. Babamın uçağı birazdan kalkacaktı. Söylediğine göre 2 hafta olmayacakmış.

KRALLIK | Yarı TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin