Vasárnap este volt. Békésen lapozgattam az Instagrammot, amikor szembetaláltam magamat egy gyönyörū lánynak az oldalával: r3k4k1sk3rt. Éppen élōzött. Egye fene, bemegyek, megnézem!
Amint beléptem a lánynak az elō videójába, teljesen megszeppentem. Gyönyörū volt. A teraszon cigizett. Váltottam vele írásban pár szót.
-Szia! Nagyon szép vagy!-írtam le neki, Amit nem vett egybōl észre, mivel csúszott a videó.
-szia, köszönöm!-válaszolta nekem, amint félretūrte a haját. Gyönyörū hangja volt.
Diskuráltunk egy olyan 10-15 percet, majd bejelentette, Hogy abbahagyja. Bekövettem, majd ráírtam. Aznap este beszélgettünk. Kiderült, hogy elég közel lakik hozzám, pontosítva, ott lakik ahova az apukám jár dolgozni: Jászod.
Másnap iskolába mentem, ahogy ō is. Képet küldött nekem, elküldte, Hogy aznap milyen ruhát vett fel; nekem nagyon bejött. Viszont küldtem neki képet, majd kétszer ráböktem arra Amit ō küldött, Hogy beszívezzem. Rá pár perce kaptam a következō képet; már az arcát küldte El nekem. Zavarodottan álltam a buszmegállóban, elképedve, Hogy mégis milyen szép ez a lány.
Újra beszíveztem a képét, de vissza nem küldtem neki Amit meg is kérdōjelezett.
-Nem láthatlak?
-Nem érzem elég szépnek magam.-Válaszoltam, majd a kis gombóccal a torkomban felszálltam az iskolabuszra.Éppen teszem a lábam a busz lépcsōfokára, Hogy felszálljak, amikor a telefonomban megpillantom az értesítést. Réka írt nekem.
-Szia, milyen volt az iskola?
-Egész jó volt, elmegy egynek. Neked?
-Minden rendben volt.
-Örülök neki!-Válaszoltam, amint leültem az ülésre. Pír jelent meg az arcomon, amint megnyitottam Réka storyját; Egy gyönyörū képet tett ki magáról egy linket rábiggyesztve; NGL. Fúrdalt a kíváncsiság, ezért rámentem a linkre. Réka képével találtam magam szemben, és egy kis rublikával: Kérdezz bármit tōlem, anélkül, Hogy tudnám ki vagy! Kezdtem volna a kis rublikába pötyögni, amikor láttam, hogy Réka már legalább 15 üzenetet hagyott nekem.
Jöttek értem a buszmegállóba, Hogy hazavigyenek. Kissé jobban rágtam a körmömet mint szoktam.
-Milyen volt az iskola, Domi?
-Elviselhetō volt.-Motyogtam anyámnak a hátsó ülésrōl. Réka járt az eszemben. Vajon találkozna velem ezen a hétvégén?Olyan 8-½8 van, fürdeni készülōdök, közben zenét hallgatok. Újra Rékától jön értesítés nekem. Egy képet küldött. Ō volt rajta, szoknyában és harisnyaemelôben. Rögtön vörössé változott a fejem, és csak annyira voltam képes Hogy egy GIF-et küldjek neki.
-Látom, Hogy nincs is rajtad póló!
-Talán-Írta nekem vissza játékosan, majd egy újabb képet csatolt. Ugyan az a kép volt, csak nem volt ráközelítve. Csupán a szoknya volt rajta, meg egy melltartó.
-Úristen! Nekem hozzád képest olyan testem van, mint egy fal!
-Nem hiszem.
-Azt mondod?? Szeretnéd, Hogy bebizonyítsam?
-Hajrá.-Válaszolta nekem szúrósan. Egye fene, lefotóztam neki magamat én is melltartóban. A válasza meglepô volt számomra.
-Szerintem aranyosnak a kis mellek.-Írta nekem. Tiszta vörös volt az arcom.
YOU ARE READING
Már értem, miért estem beléd!
RomanceDominika nem a leghíresebb lány az iskolában, ennek ellenére valaki felfigyel rá.