Réka

68 2 1
                                    

Vasárnap volt. Unatkoztam, úgyhogy amíg kimentem a teraszra cigizni, élōzni kezdtem instagrammon.
Bejött egy lány, az volt a neve hogy... Dominika. Kedvesen köszönt nekem, és megdícsért engem, Hogy szép vagyok. Beszéltünk egy olyan 10 percet, majd abbahagytam az élōzést. Bekövetett, és rám is írt; Megnéztem az oldalát. Válaszoltam az üzenetére, elég lágy szavakat használtunk egymással szemben. Ahogy beszélgettünk, kiderült, Hogy igazából tök közel lakik hozzám, és az apjat oda jár dolgozni ahol én lakok, Jászodra.
Másnap már hétfō volt, magyarul iskola. Dobtam neki egy képet reggel arról Amit felvettem, ahogy sok más embernek is, viszont ō válaszolt az ō ruhájával; Enyhén elegánsan öltözik. Elküldtem neki az arcomat. Csak neki. Azt hittem, ugyanúgy utánoz, mint a ruhás képpel, de tévedtem; nem küldte nekem vissza az arcát.
-Nem érzem elég szépnek magamat-Írta nekem, majd eltūnt.

Unatkozom. Kiteszek egy anonim kérdezōsdit; NGL-t.
Dominika újra elérhetō, írok neki, úgyis vége az utolsó órámnak. Újra nem ír nekem vissza, de kb. 15 újabb üzenet után se válaszolt nekem. Hol lehet?

Este nyolc óra van. Unatkozok. Dominika elérhetō, megnézte az üzeneteimet. Talán ha képet küldök neki, válaszol; elküldtem neki magamat szoknyában és harisnyaemelôben. Egy GIF-et küldött nekem, egy lány volt rajta, akinek teljesen piros az arca; gondolom ō is hasonlóan festhet jelenleg.
-Látom, Hogy nincs rajtad póló!
-Talán.-Írtam neki vissza, majd elgondolkodtam; miért ne játszak vele egy keveset? Elküldtem neki a teljes képet. Látszott benne a mellkasom.
-Úristen! Nekem hozzád képest olyan testem van, mint egy fal!-írta nekem Dominika. Elkezdett furdalni a kíváncsiság; vajon rá tudom a legkevésbé feltūnōen venni arra, Hogy ō is mutassa meg magát?
-Nem hiszem.-Írtam neki merevebben, mint szerettem volna. Majd erre csak annyit írt nekem, Hogy
-Azt mondod?? Szeretnéd, Hogy bebizonyítsam?-Üzente nekem elég merészen magához képest.
-Hajrá.-Írtam neki vissza hidegen. Ō is elküldte nekem magát melltartóban. Igaza volt, tényleg kisebbek voltak a mellei, mint az enyém. Kissé keménynek is látszottak.
-Szerintem aranyosnak a kis mellek.-Fejtettem ki neki tetszésemet.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Jan 31, 2023 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Már értem, miért estem beléd!Where stories live. Discover now