Prima zi de liceu

15 0 0
                                    

Capitolul I - Prima zi de liceu

Salut, eu sunt Dominic, un băiat brunet cu ochii verzi, slab și nu prea înalt. Azi e prima zi de liceu, nu e de vreo mare importanța pentru mine. Cu toate astea am venit îmbracat cu un maieu verde fosforescent, o pereche de blugi negri tăiați și niște teneși gri închis cu șireturi verzi. Deobicei aveam părul ciufulit, dar azi am venit cu părul lins pe spate. Sunt tupeist din fire, libertin și orgolios, sunt sociabil și glumeț, având un simț al umorului foarte bine dezvoltat. Eram însoțit de cel mai bun prieten al meu, Costin. Acesta era un tip înalt, cu părul castaniu ochii căprui.Venise îmbracat cu o cămașă sport, o pereche de blugi albaștrii și niște adidași care se potriveau cu cămașa. În ciuda faptului că suntem prieteni foarte buni avem firi diametral opuse. Ajungem fiecare la clasa lui, unde ne întalnim noii colegi.
Când am ajuns în clasă am început să-mi studiez colegele. Prima dată am remarcat-o pe Cristina, o brunetă focoasă cu forme bine definite, dar în scurt timp mi-am pierdut interesul pentru ea deoarece o consideram arogantă. Apoi a urmat Diana, o fată blondă cu ochii negrii si pitică. Din păcate avea iubit așa ca am lasat-o baltă si am trecut mai departe, luând fiecare fată în parte. La final nu am fost prea încântat, aveam in clasă doar câteva fete frumoase, care, din pacate erau combinate.
La final, plictisit de toata agitația din jur m-am grăbit să ies și din greșeala m-am loveit de o colega. Zâmbind, mă întorc și îmi cer scuze, apoi mă îndrept spre Costin si plecăm amândoi spre casă.
-Și cum a fost prima ta zi? Ce parere ai de colegi? M-a întrebat Costin.
-Câteva fete frumoase, dar sunt combinate, iar restul nu prezinta interes.
-Păi și fata cu care ai vorbit înainte sa ieși?
-A, e o colegă, Denisa. Din partea mea are un mare nu.
-Pare drăgută. Ce nu-ți place la ea?
-Pai e cam cu două capete mai înaltă ca mine, nu prea are forme cu care să se remarce si în plus a stat retrasă, e o fire timidă, nu e genul meu e mai mult opusul meu.
-Ai grijă că opusele se atrag, îi zise Costin făcându-i cu ochiul in gluma.
-Eu cu ea, niciodata. Mai repede cu maică-ta, i-am raspuns în gluma.

Iubire dincolo de moarteUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum