Primele impresii

5 0 0
                                    

Capitolul II - Primele impresii

Pauză, sunt pe holul liceului uitându-mă după fete in timp ce glumesc alături de cativa prieteni noi. Unul dintre ei este nimeni altul decat Călin, cel cu care concurez la titlul de "Mascul Alpha Boboc". Bine, aceasta intrecere este doar in capul meu, dar asta nu are asa mare importanta. Calin era mai inalt ca mine, cu un corp mai dezvoltat, era blond cu ochii negrii [ciudata combinatie stiu :))]. Haideti sa revenim la subiect. Stateam pe hol si radeam alaturi de noii amici cand deodata trece pe langa mine o roșcata bună rău. Tupeul pune stapanire pe mine si cu un mers putin leganat ma indrept spre ea, ii tai brusc calea si ma bag in seama cu ea.
-Buna!
-Hei si tie, imi raspunde ea pe un ton mirat.
-Uite cum stă treaba, eu stateam acolo (arat spre locul unde stateam), te-am vazut trecand si mi-am zis "trebuie neaparat sa aflu cum o cheama pe fata asta", apropo numele meu este Dominic.
-Eu sunt Samira si acum ca stii sunt convinsa ca intr-o buna zi asta iti va salva viata, imi zise ea pe un ton amuzat.
-Uuu, Samira...frumos nume. Stii sunt de parere ca noi doi ar trebuii sa tinem legatura, si de ce nu poate bem si o cafea dupa program
-Nu suna rau, dar faci cinste prima data.
-Daca trebuie atunci nu ma impotrivesc (rad si ii fac cu ochiul). Pai atunci sa-ti dau numarul meu sa stii cui sa nu raspunzi(si observ cum rade incet amuzata de mica mea gluma). Uite-l: 0727337529.
-Esti amuzant, ai un plus, si cine stie daca esti baiat bun poate o sa ne vedem mai des, imi zice ea, ma pupa pe obraz si pleaca.
Fericit ca am gasit in sfarsit o fata frumoasa si singura nici nu mi-am dat seama cand clopotelul a sunat sfarsitul pauzei. Intru in clasa, imi cer scuze profei de la catedra si ma duc in singura banca ramasa libera. In fata mea statea Denisa, fata despre care am discutat cu Costin. Nici acum nu-mi dau seama ce a fost in capul lui, o asemenea fata nu ma atrage, nu are forme, nu are o frumusete iesita din comun si in plus este si o fire timida, sa numai zic de cele doua capete in plus pe care le are in inaltime. Inca o data ma hotarasc asupra deciziei de a nu ma combina cu ea si imi vad linistit de treaba.
Pauza iar, ies iar pe hol poate intalnesc si alte fete. Vazand ca nu sunt sanse cobor in curtea liceului unde il vad pe Calin, care incerca sa se dea la Samira. Hotarat sa nu las asta sa se intample ma grabesc intr-acolo, ajung si o pup pe Samira pe obraz si ii zic:
-Nu uita azi dupa ore ne vedem si fac cinste, cum am stabilit.
-Desigur, nu am uitat.
Atat am avut nevoie. Il vad pe Calin cum se indeparteaza parca putin dezamagit. Deodata imi dau seama ca s-a sunat de intrare si ca iar am intarziat. Intru in clasa, imi cer scuze iar profului dar in loc sa ma duc in banca mea libera ma asez langa Denisa. Aceasta amuzata imi zice:
-Wow geniule, ai intarziat iar. E deabia prima zi de liceu si ai reusit sa intarzii la primele doua ore. Cum ai reusit?
-Meh, nu imi place sa fiu punctual, ii zic pe un ton arogant.
-Arogant si plin de tine cum ma asteptam, imi raspunde ea pe un ton sec.
-Nu uita egoist frumos si modest, te rog.
-Mmda, replica ea pe un ton rece
"Ok, deci e ceva cu fata asta, dupa ce ca nu e cine stie ce de ea, mai e si seaca fara umor si putin aroganta. Deja a reusit sa ma enerveze. Asta crede ea aroganta, atunci inseamna ca trebuie sa ma comport ca atare. O sa ma gandesc la asta mai incolo", imi zic in gand.
Final de ore. Ma grabesc sa ma intalnesc cu Samira. Cobor, ea ma astepta deja, pesemne au scapat mai devreme.Imi cer scuze, o pup pe obraz o apuc de brat si ne indreptam spre cafenea.Ajunsi acolo incepem sa discutam tot felul de lucruri. La final o conduc spre casa si o intreb:
-Cum te-ai simtit?
-Destul de ok, esti un tip amuzant.
-Si ce zici mai iesim? Poate in weekend?
-Ma mai gandesc..depinde.
-Depinde de? O intreb eu nedumerit.
-Daca esti baiat cuminte poate iesim la un film, fac eu cinste de data asta.
-Ok, tinem legatura.
O pup tot pe obraz, dar mai aproape de coltul gurii si ne luam ramas bun.

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: May 22, 2015 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

Iubire dincolo de moarteUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum