Noah i stary co..?!

20 7 5
                                    

Wyszłam z gabinetu, byłam zła bo dyrektor nie docenił mojego show. Noah wyszedł za mną.

Esmeralda: Nie idź za mną!

Przyspieszyłam. Zaczął za mną biec i złapał mnie za rękę

Esmeralda: Ba... Baka..

Spojrzałam na jego twarz. Nasze spojrzenia spotkały się. Przybliżył się do mnie jakby chciał mnie pocałować. Nasze usta prawie się zetknęły. Nagle odsunął się i zaczął śmiać.

Esmeralda: Z czego się śmiejesz B-B-Baka?!?!

Zarumieniłam się że wstydu, o co mu chodzi???

Noah: Widziałem cię bez ubranek bejbi.

OMG

Noah: Może dasz mi prywatny występ?

COOO. NIEEE, FUJ. Jaki z niego baka!!!
Co on sobie wyobraża?! Dobrze wiem, że jest homofobem i w dodatku nienawidzi anime i kpopu a dalej ze mną rozmawia. Co jest z nim dzisiaj nie tak?

Noah: Żartuję mała. Może przyjdę do ciebie dzisiaj po 15? Zaczniemy projekt.

Projekt?! A no tak...  Kara za dzisiaj od dyrektora. Będziemy musieli to przedstawić przed całą szkołą! Ja i ten palant! To jakiś żart!

Esmeralda: Oki UWU!!!

Noah: W takim razie do zobaczenia bejbi gerl

Odszedł. Czas się przygotować! Wróciłam do domu i jak zwykle dostałam butelką.

Esmeralda: AŁAAAA!!!1!1!!

Ojciec: PO PIWO KOBIETO!!!

Krzyknął mój stary stary z kanapy.

Esmeralda: Sam se idź dziadu!

Dostałam kolejną butelką.

Ojciec: Gówniaro nie pyskuj!

Zaczął się zamachiwać po czym upadł na ten głupi ryj i stracił przytomność.

Esmeralda: Umarł uwu

Noah przyjdzie za 2 godziny. Oczywiście nie idę się szykować bo nie jestem taka jak inne. Nie dbam o wygląd. Przypomniała mi się mama, poszłam płakać umu

2 godziny później...

Puk! Puk! Ktoś puka do drzwi. To napewno ON. Przetarłam oczy dużym rękawem mojej dużej bluzy i udałam się w stronę przedpokoju. Ale stary był pierwszy...

Nie mogłam w to uwierzyć!!! ONI. SIĘ LIZALI!!!!!

Esmeralda: Noah?!?!

Serce mnie zabolało, jak on mógł się całować z moim starym???? Baka z niego!!!!
Noah odepchnął ojca.

Noah: Bejbi gerl to nie tak jak myślisz!!!!

W twoich objęciach ♡(*>ω<)ω<*♡Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz