¹

56 4 1
                                    

Selaammm yeni bir kitaba başlıyorum harf hatalarına fazla takılmayın ve bu yazacağım kitap Beyza Alkoçun no 26 kitabına özenerek yazılan bi kitap olucak şimdiden iyi okumalar dilerim öpüldünüz <3

***

Emre'den

Size kendimi tanitiyim ben Emre 12 milyon takipçisi olan bir magazinciyim. İnsanlar beni Emre olarak değil de 'mentor ' olarak tanır. Neyse ileride tanışmış oluruz zaten
(Yazar: Emre kendini tanıttı woehw)

"Eveett millet bu günün bomba haberlerine hazır mısınız??"

Diye başladım gene sıkıcı bir güne, günde 15-20 haber giriyordum sosyal medya hesaplarıma, yaklaşık 12 milyon takipçim, beni destekleyen bir çok insan var.
Daha fazla haber almam için dışarıya çıkıp haber toplamam lazım o yüzden hazırlanıp hemen dışarı çıktım. Üzerimde siyah tişört altıma da gri bir eşofman giymiştim.
Gündem haberlerinde olan kişinin sadece adını biliyordum arkadaşları onu sosyal medyada müziğni paylaşıp ünlü etti. Adı "Hürkan Gügen"di ama bunu araştıracağım için fazla sorun etmiyorum.
1 tane arabam var onla ortalığı gezmeye başladım, o anda bişey farkettim önümde bir tane araba vardı plakasında "** HRG ***" yazıyordu bu onun arabasıydı ~Hürkan Gügen~ bir tane apartmanın altında duruyordu o apartmanın adı 'No 26' ydı ve apartmanın bir katında kiralık daire yazıyordu o an aklımdan tek şey geçti..
Oraya taşınıcaktım.

3 gün sonra

"Evet günaydın Türkiye bu günün bomba gibi haberlerine hazır mısınız?"

Evet bu gün oraya taşınıcaktım. Eşyalarımın hepsini valizlere koydum tam 5 tane valiz çıktı ama kıyafetlerime sadece 1 tane valiz ayırmıştım diğerlerinde magazincilik eşyaları ıvır zıvırlar vardı iste.
Bütün işlemleri bitirip evi dizdik ben temizlik yaptım. Ve sonunda bitmişti evet ordaydım. Yöneticiye şaşırmadım, evet oydu Hürkan Gügen.

Ama şuan benim birşeyler yapmam lazımdı Hürkan'ı nasıl görebilirim, nasıl karşısına çıkacağım hakkında hiçbir fikrim yok ama elimden gelenin yapıcaktım.

Birkaç tane haber girdikten sonra aklıma bir plan geldi. Hürkan illaki dışarı çıkıcaktı bende onun kapısında bekleyecektim çıktığında ise kitaplarımla ona çarpıp yere düşücektim hani olur ya aşk filmlerinde ondan yapıcam evet.
Dediğimi yapıp binanın içinden üst kata çıktım ve beklemeye başladım. Tam 1.30 saat bekledim ama dışarı çıkmadı napıcam şimdi, evet kapısını çalıcaktım.
Kapısını çaldım  cesartle o anda iç sesim konuşmaya başladı, evet iç sesimle konuşuyorum hayır şizofren değilim.
"Bu ne cesaret Emre delirdin mi sen ne yalan soyliceksin evimde diyafon yok mu diceksin."
"Evet iç ses öyle dicem."
Kapıyı 2 dakika sonra açtığında karşımda gördüğüm kişi oydu, ben hayatımda böyle yakışıklı kişi görmedim.

✨Hürkan=H
✨Emre=E

H: buyrun ne istemiştiniz?
E: ha ne? Hee şey öncelikle merhaba ben buraya yeni taşındım ve kiracınızım.

Muhtemelen yeni duştan çıkmıştı ve altında sadece havlu vardı bu yüzden bi şaşırmıştım vücudunun mükemmelliği beni bitirdi.

H: evet gördüm hoş geldiniz. Ne istemiştiniz bişe mi oldu evde?
E: evet, diyafon yok evde.
H: ama daha bugün taktırdık nasıl olmaz.
E: yok işte baktım hiç bir yerde yok.
H: rahatsız olmayacaksınız gelip bakabilir miyim?
E: tabii ki.
H: bir dakika üstüme hırka alayım.
E: tamamdır bekliyorum.

Üstünde bir şey olmadığı için yelek alıp geldi sadece tek sorun hala altında havlu vardı..

H: ee neyi bekliyoruz ve niye öyle bakıyorsun?
E:...
H: heyyy.
E: ha? Ney noldu he gidiyoduk, buyrun şöyle.
H: altıma bişe giymem gerekiyor mu? rahatsız olduysan giyip geliyim 'sırıtır'.
E: yok ya böyle güze- yani yok rahatsız olmuyorum hadi gidelim.
H: alt kat mı?
E: evet.

"Aferin sana Emre, evde diyafon var şimdi  napıcaksın?"
"Sus, iç ses sus."

Kapıyı açtığım gibi önümdeki diyafonla bakıştım sanki ama görmemezlikten geldim.

H: 'gülümser' ee şurada duruyor.
E: ne, nasıl olur. Özür dilerim boş yere rahatsızlık ettim.
H: önemi yok evinizde sorun olursa bana gelebilirsiniz hemen hallederim.
E: teşekkürler.
H: şöyle numaramı vereyim.

Elime bir kart verdi, üstünde numarası yazıyordu.

E: teşekkür ederim.
H: ne demek, ve birşey sorabilir miyim?
E: tabii dinliyorum.
H: yarın.. ee-
E: evet?
H: yarın seni kahvaltıya davet edebilir miyim??
E: ne- yani olabilir aslında
"Ne diyosun Emre mal misin aq"
"Ya bi sus iç ses"

Muhtemelen kızarmıştım umarım farketmez, umarım farketmez.

H: Emre bey kızarmışsınız 'sırıtır'.
E: NE-
H: 'kahkaha atar'

Ellerimle yüzümü kapatıp farklı bir tarafa döndüm.

H: utanmanıza gerek yok 'sırıtmaya devam eder'.
E: ne alaka ya utanmadım ben.
"Aynen Emre domatese döndün NDNWJCJSNDNA"
"Ya Allah aşkına sus"
H: o yüzden mi kıpkırmızı oldunuz.
E: Kırmızı mı oldum?
H: eve- 'havlusu düşer'
(Yazar: nanananananan Emre askom koru kendini sikilme sakın 🧕🧕)

***

Eeeveeetttt bu günlük bu kadar umarım beğenmişsinizdir. no 26 kitabında smut yok bu yüzden ben aralara bişeler eklicem öpüldünüz askolarim.

Rengarenk acılar...Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin