1 fejezet

9 2 0
                                    

Éppen indulok az iskolába az egyik barátommal Selinával. Sel  nyolc éves korom óta a legjobb barátom mert csak ő fogadott el amikor ide jöttem Nirkolra . Éppen Melimoor  legforgalmasabb utcáján megyünk amikor valaki hirtelen nekem jön .

- vigyáz már halandó lány .- halom meg magam mögött Alew herceg hangját. Alew herceg Lionel király harmadik gyermeke .Az aki az óta utál hogy ide kerültem Ismoorba ,barna haja a szemébe lóg sötét szeme mint az éjszakai égbolt , fekete inget visel fekete farmerrel . Külsőre elégé jól néz ki már inkább azt is mondhatnám rá hogy elég vonzó ,De belsőleg vissza taszitó ocsmány , bekébzelt és arrogáns és szerethetettlen . Nyolc éves kororm ota mindig probál keresztbe tenni nekem ,volt hogy bedopta a cuccaimat a Duret folyoba vagy megprobált bátani de mivel én levagyok védve engem nem tud bántani. Mindenki fél Alew királytól csak én nem megtanultam ennyi idö allat hogy nem lesz senki aki megvédjen magadatt kell megvédened .

-Inkább te vigyáz attól még mert herceg vagy nem tehetsz meg akármit vámpir fiucsak -hirtelen a lélegzete is ellált annyira meglepödött a vissza szólásomon nincs ahhoz ozzá szokva hogy halandók akik itt élnek vissza szólnak neki .Ezzel  a lendülettel fogja magát és el sétál . 

-Jézusom Cressida ez mi volt , te beszóltál Alew Night hercegnek- kérdezi tőlem a legjobb baratnöm még mindig teljesen lesokolodva .

-Nem birom már elviselni miért hiszi azt hogy bárkivel azt tehett amit akkar ?- kérdezem teljesen felháborodva közbe oda érünk a Xaina iskola kapujához .

- És ha ezt meg tudja Lionel király?- kérdezi tölem aggodva Selina ő nagyon fél Lionel királytól és Alow hercegtől is .

-Sel ha elmondja neki akkor Lionel biztos nekünk fog hinni tudja milyen a fia meg ilyen kis aproságok nem nagyon érdeklik te is tudod . Például amikor Crytal be lökte a bokorba Alowot az érdekelte Lionelt?- Sel még miindig aggódó tekintettel néz rám .

- Jó oké tudom de akkor is Crystal tündér te meg egy halandó vagy veled tudod hogy máshogy bánik Lionel király 

-Kösz hogy megint el montad hogy nem vagyok ide való . modom ironiával a hangomba ami ugy látszik Selnek nem nagyon essik le .

- Cess tudod hogy nem ugy értetem de egyépként ez meg komoly dolog nem szólhatsz csak ugy vissza Alownak amikor kedved tartja tudod hogy mindenre képes és hogy milyen kegyetlen . Tudom hogy nem kéne de kitör belölem a nevetés de Sel dühös tekintetét láttva inkább abba hagyom .

-Jó ahogy akkarod nem szolok visza többet Alownak csak ejtsük ezt a témát légyszives, és gyere mert ha elkésünk Jerine add fel plusz hazit tudod milyenek a boszorkanyok .- mondom nevetve és karon ragadom Selinát aztán belépek az iskola kapuján .Inkább hasonlit egy oriási kastélyra mint egy iskolára. Fekete falai gyönyörüen kihangsulyozák az iskola szépségét az ablakok piros keretel vannak . Ahogy belépünk megláttom Georgina Angelicát és Debbie Howardot az iskola két legmenöbb lányát . Georgina egy fekete pulcsit vett fel fekete nadrágal szöke hosszú haja kiengedve log a vállán . Mig Debbie egy fekete rövid zoknyát és vörös v kivágású spageti pántos toppot vett fel fekete haja lófarokba kötve . Mindeketten nagyon szépek , vagyis nálam sokkal szebbek én egy fehér nadrágot vettem fel fekete spaketi pántos toppal barna hajam a derekamig ér .Selina meg szeret szinesen öltözni ő egy kék - rozsaszin pulcsit vett fel lilla nadrágal . sose fogom megérteni a stilusát de jól áll neki . mivel már nagyon késésben vagyunk ezért rohanunk az irodalom terem felé ahogy beérünk utánunk jön Jerine tanárnő is gyorsan leülünk a leghatsó padba és elöveszük a tankönyveinket . Hirtelen megpillantom a terembe bejönni Christiant akinek szöke haja szépen be van igazitva és egy fehér inget visel fekete farmerel a szivem majd ki akkar ugrani a helyéröl . 4 éve tetszik nagyon Christian 13 éves korom óta  mindig öt nézem de ő nem tekint rám több mind barát. Egyszercsak elkezd felém jönni .




































































A végzetes szerelemWhere stories live. Discover now