tanışma

27 2 1
                                    

Annem kalp krizinden öldü, babamda başka bir kadınla tanıştılar çok samimi oldular. 

kadın oğlu ile bugün bizim eve gelecekler, tanışacağım çok heyecanlıyım özellikle oğlu ile tanışacağım. "tharn kapıya bak geldiler" kapıyı açtığımda karşımda iri kaslı erkek ve annesi, "hoş geldiniz, yemek masasına lütfen" hep birlikte yemek yiyorduk. Bir anda "size bir şey söyliyecez...Biz evleniyoruz siz artık üvey kardeşiniz aynı oda kalıcaksınız" ... "peki tamam ben odama gidiyorum afiyet olsun" "bekle bende geliyorum yeni odamı merak ediyorum" *odaya giriyoruz* "güzelmiş odan ama" (kulağıma yakınlaşıp fısıldayarak) "artık ikimizin odası" "ee adın ne" "alex, senin adın ne" "tharn, tanıştığıma memnun oldum" (gülümseyerek) "bende" alex odayı gezerken bende bilgiyara baktım, yaoinin devamı geldimi diye, ben fazla yaoi gay hikayeleri okuyorum. En çok beklenen bölüm yüklenmiş (bağırarak) "yeni bölüm gelmişş...kusura bakma" "sorun değilde yeni bölüm geldi derken ne demek istedin" (bilgisiyarı kapattım) "bir şey değil " "bakabilirmiyim" "hayır bakamazsın hem sen git telefonuna baksana"

"sonra bakarım ne acelesi var, sen bir şey mi okuyorsun yoksa seyrediyor musun?" "ikisinide yapıyorum" "iyi güzel" (spor yapmaya başlar) "güzel spor yapıyorsun" "teşekkür ederim her sabah görüceksin artık" (göz kırpar) "sorun değil , zaten sabah erken yapmıyacakmısın o zaman uyuyorum göremem rahatsız olmam" "tamam, iyi geçiniriz diye düşünüyorum" 

"bir şey sorucam, akşam bir şeyler yapmak ister misin" "anlamadım" "yani atıştırmalık, film falan" "olur, o zaman atıştırmalar bende film sende tamam mı" "tamam kabul"



Sonraki bölüm için merakta kalın<3

üvey abiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin