Bonus

123 20 2
                                    

– Мені здається, твій брат досі мене недолюблює, – зітхає Чан перед дзеркалом, поправляючи сорочку.

Фелікс обіймає старшого зі спини і стає навшпиньки, щоб укласти підборіддя на міцне Крісове плече. Вони разом живуть уже декілька місяців у цілковитій гармонії, якщо не брати до уваги деякої прохолодності, що виникає щойно вони збираються парами на вечерю наприкінці тижня. Задум таких заходів належав Хьонджину і Лікс підтримав його, бажаючи, щоб дві важливі для нього людини знайшли між собою контакт. Після того вечора з приготуванням печива, старший брат, хоч і схвалив Феліксовий вибір, але однаково не зміг до кінця примиритися з рішенням молодшого переїхати. І хоча не став чинити перешкод Ліксу, під час знайомства поводився настільки холодно, що здавався виліпленим з льоду. Мінхо справді більше не пакостить, хоча з його вбивчим поглядом цього взагалі не потрібно. Достатньо просто поглянути.

Кріс справді намагався зблизитися з Мінхо (з Хваном спільну мову знайти було легко), але той ішов на контакт дуже неохоче . При цьому на спроби поговорити зі старшим братом самого Фелікса, закочував очі, мов не розуміє, заявляючи, що чудово ладнає з його обранцем.

– Не думаю, що річ саме в тобі, – зітхає Лікс. Чан розвертається, розгортаючи руки і молодший із задоволенням пірнає в його обійми, притискаючись до великих та теплих грудей. Крісу шалено пасують сорочки. – Він просто ніяк не може збагнути, що я виріс і вже час перестати мною опікуватися. Згодом минеться. Не зважай.

– Не можу. Я ж бачу, як ти хвилюєшся, – старший погладжує Феліксову потилицю кінчиками пальців. Обережно перебирає пасма світлого волосся, масажуючи голову. А потому відсувається і цьомкає молодшого в ніс. – Тож сподіваюся, що я зможу його досить швидко переконати, що впораюся з турботою про тебе не гірше за нього. Я ж впораюся?

– Звичайно, – Лікс киває і притискається ближче.

– І як довго ти збираєшся дратувати Фелікса своїм ставленням до Чана? – Хьонджин гріє долоні об чашку з чаєм. У місті осінь, але температура знизилася якось дуже стрімко. Магія може підтримувати оптимальну температуру, але в таких жестах є щось невловимо романтичне.

Хван любить романтику.

Мінхо продовжує байдуже різати овочі.

– Не розумію про що ти.

– Чудово розумієш. Фелікс переймається, – Хьонджин продовжує стояти на своєму. – Через твою поведінку він думає, що ти досі не схвалив його вибір.

Magic boyWhere stories live. Discover now