Superman of Edward?

161 14 8
                                    

Louis en Liam

Na even te hebben gelopen vonden de twee jongens een leuke feestwinkel. Louis sprak meteen de winkelier aan. “Heuj, ik heb zuuperkrachten en het leek me wel leuk om er een cool pak bij te kopen, duss, wat heb je?” De winkelier trok een wenkbrauw op en leidde Louis naar een rek met kostuums. “Aawsoome!!!” riep Louis. De winkelier liep hoofdschuddend weg. In Liam’s ooghoek zag hij de winkelier een huppeltje maken en giechelen. “Gosh, dat was Louis, van one direction!” zei de winkelier hard genoeg zodat Liam het kon horen. Liam was nogal verward en liep door de muur, omdat dat nu kon. Louis begon keihard te lachen, maar de winkelier keek boos. Louis griste een supermanpak van het rek en ging er met Liam vandoor. Voor het gemak renden ze maar even door, zodat mensen geen vragen gingen stellen. Even later kwamen ze aan in een soort open plek in het bos. “Heey Louis! Dit lijkt wel die plek van Twighlight in een random bos waar om een of andere reden de halve film is opgenomen!” zei Liam. Plotseling kreeg Louis een geniaal idee. Hij besloot dat ze het eerste het beste meisje dat ze tegen zouden komen gingen vertellen dat ze vampiers waren en de hele shit. Liam vond het ontzettend grappig dus dat deden ze. Alhoewel ze wel naar drukker bezocht stukje van het bos gingen. Louis zat in zijn supermanpakje in een boom. Toen er een meisje in joggend langs rende sprong hij eruit en bezorgde haar bijna een hardaanval. Ze viel dan ook gillend op de grond. “Kuch, sorry, dat was niet helemaal de bedoeling,” zei Louis. Het meisje stond op en keek hem raar aan. “Waar kwam jij nou weer vandaan, je leek wel uit de lucht te vallen.” “Dus, wat ben ik? Ik kan teleporteren, ik kwam uit het niets… “ “Pff, ehhm, superman duhuhh..” zei het meisje geïrriteerd. “Ooh, shit! Dit past niet in de scene!” zei Louis en hij begon zijn pakje uit te trekken. Ondertussen ging Liam helemaal stuk achter een boom. “What dfq is er met je huid aan de hand!?” riep het meisje. “Sparkelll!” dacht Louis. Louis herhaalde zijn vraag en glimlachde met zijn puntige hoektanden. Het meisje begon te gillen. “Wat is dit!? Ik vind het niet grappig!” Even stopte ze met histerisch gillen en vroeg waarom hij een hello kitty onderbroek aan had. “Fuck past ook niet in de scene!,” even overweeg hij om zijn onderbroek ook uit te trekken, maar bedacht zich toen. Je zag duidelijk aan het meisje dat ze ontzettend in de war was. “Duss, naja ik ben een vampier je weet wel..” Louis deed even raar met zijn wenkbrauwen, maakte een raar dansje, sloeg zichzelf voor zijn hoofd en kwam erachter dat de grap een beetje mislukt was. Toen liep hij in zijn onderbroek met zijn pak onder zijn arm weer de bosjes in. Het meisje bleef alleen achter schreeuwend om uitleg. Eenmaal weer met z’n tweeën konden beiden niet stoppen met lachen. Toen Louis zichzelf weer aangekleed had besloten ze om maar weer opzoek te gaan naar de rest.

Zooow, dat wast weer voor deze keer! Niet heel veel en ik weet dat jullie dat hadden verwacht, omdat het zo lang duurde, maar sorry ik heb niet zoveel tijd. Excuses.. Hoop dat jullie het leuk vonden, dus comment en vote als dat het geval is. Nou, je mag ook voten en commenten als je het niet leuk vond :). Groetjes Angelique

vampire directionWhere stories live. Discover now