-ჯიმინ წამოდიი
-თეჰიონ არ გინდა მგონი ჯობია უკან დავბრუნდეთ-ხელს ვკიდებ რომ უკან წავიყვანო მაგრამ მეწინააღმდეგება.
-არა!~
-კიმ
-ორი წუთით შევალ ვნახავ და გამოვალ-შევედი.
-ახ კიმ როგორი შარიანი ხარრგადავკვეთე ვაგონის გზა გადავედი ჩვეულებრივ გზაზე და დავიწყე ეგრედწოდებული "მოტოების" დათვალიერება.
-უკაცრავად
-გისმენთ-ვეუბნები ორ მაღალ დაკუნთულ კაცს შეშინებული
-საიდან მოხვედით?
-ამ აქვე ვცხოვრობ და ხმაური გავიგე და უბრალოდ შემოვედი.
-ანუ უნებართვოდ შემოხვედი, დაიჭირეთ-ეს რომ თქვეს მაშინვე გავიქეცი. გაქცევისას ვიღაცას პოპკორნი დავაყრევინე ბოდიშის მოხდა მინდოდა მაგრამ დრო არ იყო.
უფრო სწრაფად გავიქეცი და ვიღაცას შევეჯახე მაგრამ სახე ვერ დავინახე და დამიჭირა ზურგით ვიყავი მისკენ.
-მადლობა ბატონო ჯონქუქ
ფიქრები:
-ჯონქუქ? ჯანდაბა მომკლავს. ალბად იკითხავთ რა უნდა ერთ უბრალო ბიჭს არა რეგალურ ბრბოლაზე სინამდვილეში ყველაფერი სამი კვირის წინ დაიწყო.-სამი კვირის წინ-
წვიმიან გზაზე მანქანით მივდიოდი და უცბად საბურავი გასკდა მანქანა გადავაყენე.
-ჯანდაბა
უეცრად ფანჯარაზე ვიღაცამ დამიკაკუნა, ფანჯარა ჩავწიე.
-ავარიულები ჩართე საბურავი არის გამსკდარი,შეცვლა იცი?
-ა.არა
-კარგი დაგეხმარები
-მადლობა-ესღა ვუთხარუ და ავარიულები ჩავრთე მანქანიდან გადმოვედი და ქოლგა გადმოვიტანე.
-მანქანაში დაბრუნდი დასველდები-ისე მელაპარაკებოდა თითქოს უკვე დიდი ხანია მიცნობდა.
-საბურავის შეცვლაში ვერ გეხმარებით და წვიმისგან მაინც დაგიცვავთ რომ არ დასველდეთ-ეს ვუთხარი საპასუხოდ სახეზე რაღაც ჰქონდა აფარებული და სახე არ უჩანდა მაგრამ თმის სტილი საოცრად მომწონს გვერდებზე აპარსული და დანარჩენი თმა გრძელი და აკოსილი.
-კარგი.
-10წუთის შემდეგ-
-მოვრჩი-ეს მითხრა და პირზე აფარებული უცნაური ნაჭერი ჩამოიწია
-ძაან სიმპატიური ხარ-ხებილი ვარ ენა წინ გამირბის. სმირკი აიკრა და გაიღიმა.
-ამმ ჩაფხუტს არ მომცემ?
-ა კი-გავუწოდე და ხელზე შემეხო, უცბად ხელი გამოვწიე და კიდევ ერთხელ გადავუხადე მადლობა.
-მადლობა
-არაფრის.
შემოაჯდა მოტოციკლეტს და წავიდა.
-ღმერთო რა დებილი ვარრრ.
-მეორე დღეს-
-ჯიმინნ იცი რა სიმპატიური იყოო
-კიმ!
-რაა
-გავიგე უკვე მესამედ მიყვები
-აიშშ სულ ტელეფონში ხარ და მე მეგონა არ მისმენდი.
-ტელეფონში ვარ მაგრამ შენგან განსხვავებით ვსწავლობ მაინც
-იდიოტო.
-აბა რასშვები სახლის ესკიზებზე?(სხვანაირად როგორ ვუწოდო?)
-ჯერ ვმუშაობ
-იცოდე კიდევ ერთი თვე გვაქ დრო.
-გასაგებია.
-ძალიან კარგი
-მასწავლებელი შემოვიდა
-კაია თორე რაღაცას გეტყოდი.
-ჰაჰ დებილი ხარ
-შენნაირი
ერთმანეთი მაინც დავჭამეთ.
ლექციების დამთავრების შემდეგ სკოლის ეზოში გავედით.
*ტელეფონზე ზარია* გაღიზიანებულმა ვუპასუხე უცხო ნომერი იყო.
-გისმენთ?!!
-ჩემზე ნუ იური ჯავრს თუ გაბრაზებული ხარ ცელქო ბიჭო დღეს ფარეხში მოდი და მანქანა წაიყვანე.
-კარგი,კარგით. ჯანდაბა ჯიმინნნ
-რა იყო?
-მანქანა მყავს წამოსაყვანი
-*ჩაცინება* მეგობარო რაღაცას გეტყვი
-ჰმ
-"კაია რომელიც ვეფხვს ებრძვის ვერაფერს ვერ გახდება"
-აიშ შენც და ეს ჭექაქუხილიც ნერვებს მიშლის.
-*ჩაცინება*
-აიშშ-გაბრაზებულმა დავტოვე იქაურობა და წავედი ფარეხში.
YOU ARE READING
სიყვარული წვიმაში
Romanceკიმ თეჰიონი და პაკ ჯიმინი ერთად მიუყვებიან ვაგონის გზას რის მოპირდაპირე მხარესაც არის გზა სადაც არა ლეგალური რბოლა ტარდება.... რა მოხდება? ვნახოთ.