one

27 4 2
                                    

lutfen yorum yapip oy vermeyi ve kendinizi belli etmeyi unutmayin bu benim icin cok onemli iyi okumalarrr askolarimm 💋💃
-

/2 şubat cumartesi 2022/

Merhaba, ben Jeongin. Size bir yıl içerisinde başıma max gelebilecek en tuhaf en boş olayları anlatıcam. Psikoloğum bana bir günlük alıp sanki birine anlatıyormuş gibi davranmamı söyledi, bende yapıyorum.
Öncelikle kendimi tanıtmayalım sanırım ben Jeongin 17 yaşıma yeni bastım hobilerim sanırım pek yok çünkü üç abim dışında pek birlikte bir şey yapıcak arkadaşım yok. Hepsi de abilerim sayesinde. Kendileri beni kulede hapsedilmiş rapunzel gibi yetiştirdi. Yanlış anlamayın rapunzel çok sevdiğim bir masal karakteri ve hikayesi de hoşuma gidiyor hatta bütün disney ve diğer filmlerini izledim ama onun yaşadığını yaşayınca pek eğlenceli gelmiyor. O kadar söyledim madem o zaman biraz da abilerim den bahsedeyim. Chan hyung Changbin hyung ve Minho hyung hepsi şahane insanlar ama kötü yanları da var. Mesela konu ben olursa tam bir zorbaya dönüyorlar. Çogunlukla arkadaş ortamımın olmama sebebi de bu. Mesela geçen sene Changbin hyung beni koruyacak diye bir çocuğun burnunu kırmıştı. Ve yukarda Allah var çocuk sadece yaşımı sordu. Ama hyung bunu yanlış anladı ve işler karıştı. Az kalsın okuldan atılıyorduk eğer Chan hyung olmasa. Aralarındaki en sakin kişi o. Neyse işte böyle olaylar önceden de hep oluyordu ve bu yüzden insanlar benden hep uzak durur. Eskiden bende bir problem var sanıyordum ama şimdi anlıyorum ki problem tamamen abilerim. Onlar insanları tehtıt edip dövüyor ve tabiki korkutuyor. O zaman insanların benden uzak durması normal diye düşünüyorum. Abilerimin sadece kötü yanları yok tabiki onlar süper tatlı mı tatlı kişiler ve onları çok ama çok seviyorum babam öldüğünden ve annemin hep iş gezilerinde olduğundan beri hep onlar vardı yanımda. Babam 9 yıl önce bir araba kazasında hayatını kaybetti. O zamanlar ben 10 yaşıma yeni girmiştim ve yüzme havuzundaydım. Tam koşarak annemden dondurma almak para isticektim ki annemin beti benzi attığını gördüm. Beni duymuyordu bile bayılacak gibiydi. Abilerime gidip haber verdim onlar onu sakinleştirmek için sandalyeye oturttu ve telefonundan ona seslenen kadınla konuşmaya başladı. Minho hyung beni ordan uzaklaştırdı. Chan ve Changbin hyung ise annemle konuşuyordu. Annem şiddetli bir şekilde ağlıyordu. Ne olduğunu anlamamıştım sonuçta daha 10 yaşındaydım ve çok da merak ediyordum bu yüzden Minho hyung dan kurtulup onların yanına gittim ve sorular sormaya başladım. "Noldu, neden ağlıyorsun, iyi misin, bişey mi oldu" bana söylemek istemiyorlardı ama söylemek zorundalardı bu yüzden annem yere bakarak "baban bir kaza yapmış, ve hayatını kaybetmiş" o an hayatımın en kötü anı olabilir. Gözlerim doldu falan işte bu gerçeği kabul edemiyordum babam bana hep çok iyi bir sürücü olduğunu ve asla kaza yapmadığını söylerdi. 10 yaşında olan bir çocuk için çok ağardı bu. İşte o günden beri annem sadece işine odaklanmış ve bizimle ilgilenmiyordu. Evde onun yüzünü görmek zordu. Biz durumu çok iyi olan bir aileyiz. Paramız var, evlerimiz var, arabalarımız var, şirketimiz var. Ama bunların hepsi benim mutlu ve normal bir çocukluk yaşamama yetmedi. 10 yaşına kadar hep çok arkadaşım oldu, her gün sokaktaydım. Ne oyunlar oynardım ama. Ama babamın ölümünden sonra bunlar çok değişti. Abilerim çok korumacı olmaya başladı, çok fazla kural çok fazla disiplin vardı ve bana hiçbir şeyi izin vermiyorlardı. Tek yaptıkları bana pahalı hediyeler almak beni en lüks yerlere götürmek falan. 10 yaşında bir çocuk ne sever ne ister hiçbir fikirleri yoktu. Kısacası geçmişim böyle. Okulda beni egoist zengin bebeleri gibi kendini beğenmiş bir çocuk gibi görüyorlar çünkü okula şöförle geliyorum hep pahalı eşyalar giyiniyorum 7-24 yanımda gezen herkese ölümcül bakışlar atan abilerim var. Ama ben cidden öyle değilim. Gayet de duyarlı insanlara karşı samimi ve kafa dengi biriyim. İnsanlara kötü davranmaktan hiç hoşlanmam. Abilerime hiç çekmemişim. Ama insanlar inanmıyor tabiki. Bir kaç gün önce yine bir olay oldu. Babamın çok yakın bir dostu bizim okulda eğitim eğlence hocası ve bana dans kursunda yer almayı teklif etti. Ben dans dan hiçbir şey anlamam zaten sevmiyorum da benlik değil işte bu yüzden reddettim ama o tutturdu "yok ben görüyorum sende yetenek var bir dene bence pişman olmicaksın bak hem istersen okul festivalinde bir ögrencilere de yeteneklerini göster beğenirlerse inkar etmek yok" dedi bende adama olmaz diyemedim. Mingi hocanın istediği şey şu hiçbir bildiğim olmadan tüm okulun önünde dans edeyim eğer onlar alkışlarsa kursa gireyim. Bu nasıl şey ya? Neyim ben yetenek perisi mi? Bir şekilde elimden gelen en kötü dansı sergilersem beğenmezler ve ben o kursa girmek zorunda kalmak diye düşünmüştüm hatta bunu bir hafta boyunca planladım. Orda duracak ve bir kaç kez kolumu haraket ettirip sanki dansımı unutmuş gibi yapıcaktım. Okulda arkadaşım olan kimse olmadığı için utanmıyordum da. Herşey istediğim gibi olucak diye düşünüyordum ama yanılmıştım. Festival günü geldiğinde mingi hoca beni sahneye sürükledi ve mikrofonu önüme çekti sonradan içeri girdi ve ortalıktan kayboldu. Şuanlık herşey umduğum gibi ilerliyordu. "Sanırım şey.. ımmm hımm ben dans edicem.. evet" dedikten sonra planladığım gibi bir kaç haraket yaptım ve unutmuş rolüne geçtim. Sahnede boş boş durdum falan bilirsiniz ya en son sanki utanmış gibi mikrofona yaklaşıp "bitti" dedim. Aslında herkes gülecekmiş gibiydi, dalga geçeceklerdi sanki. İstediğim de zaten buydu. Ama orta sırada oturan Chan Changbin ve Minho hyung herkese sanki "eğer alkışlamayıp gülersiniz sizi öldürürüm" bakışı atıyordu. Ve bu sonum oldu. Çünkü önce hyunglarım sonra ise tüm diğer öğrenciler alkışlayıp sanki çok iyi bir şey becermişim gibi beni bağararak taktır etti. Ben o kadar plan yaptım ama abilerim bunu mahfetti. Artık dayanamayıp sahne arkasına koştum.
"Vaybe Jeongin naptın bilmiyorum ama seyircileri çok etkiledin, klübe alındın dostum" dedi Mingi hoca. Aklıma geldikçe ağlayasım geliyor. Yarın ilk günüm bakalım nasıl olucak.

-

Nasıl olmus bebiskolarim cok emek verdim

896 a gelmiss bu yuzden burda kestim umarim begenirsiniz lutfenn oy verip yorum yapmayi unutmayinnn

sizi cok seviyorumm bb 💞💞

BUNDAN SONRA HEP BU RANDOMU KULLANICAM AJDBSMAKSDJAKWNDBDKDKWHDVDKOSSHBDBDJDKDBDBDKK

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

BUNDAN SONRA HEP BU RANDOMU KULLANICAM AJDBSMAKSDJAKWNDBDKDKWHDVDKOSSHBDBDJDKDBDBDKK

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Mar 05, 2023 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

katkısız zorba ? Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin