-2-

17 4 2
                                    

Bulduğumuz bank çokta temiz değildi ama bozuntuya vermeden pis olan yerleri elimizle ittirerek,kendimize yetecek yer ayarladık.

Şimdi sırada Huening ile şakalaşmak vardı. Pek keyfim yoktu ama hiç birşey olmamış gibi davrandım.
"Bıraksana hyung artık ağlayacağım gülmekten" " yo hayır banane zaten gıdıklanmıyorsun hepsi rol"
Huening ile uğraşmaya o kadar dalmışız ki güvenliğin zil çaldı içeri geçin dediğini duymamışız bile.Gıcık adam yanımıza gelip resmen yakamızdan tutup sınıfa götürdü.
Huening'e seslenip görüşürüz diye bağırdım ve karşılığında ne aldığımı anlayamadım.

Sınıfa girdiğimizde çok yakınlaşmış olmalılar sıralar darmadağındı. Taeh dayanamayıp bir iki tane atıştırdı. Kıkırdayıp yerime oturdum. Hayır yani daha yeni otumuştum öğretmen iki dakika sonra gelse ölmezdi. Bayan Kim yine konuşmaya başlayınca kafamı sıraya yaslayıp,zilin çalmasını bekledim.

Teneffüsler teneffüslere karıştı sonunda eve gitmem için çalan zil çaldı. Çantamı tek omzuma geçirip Taeh ile dışarı çıktık. Huening bizi beklememiş resmen ışınlanmış eve.
Yol boyu tek konuştuğumuz şey Huening'e olan güzel sözlerimizdi.
İkimizinde kafası çok karışıktı.Bunu fark etmesi oldukça kolaydı. Sonunda yol ayrımına geldiğimizde elimi sallayıp
"Yarın görüşürüz,kendine iyi bak"dedim. "Görüşürüz,sende" diyip arkamızı döndük ve eve ilerlemeye başladım.
Apartman girişine geldim,kapının şifresini girip asansörü bekledim. Asansör geldi ve açıldı içerden en üst kattaki komşumuzun oğlu çıktı. Aceleyle bir yere gidiyordu. Biri bu çocuğa gözlük nasıl kombinelere kullanılacağını öğretmesi gerekiyordu.

Eve geleli bir,bir buçuk saat olmuştu.
Matematik Hocasının verdiği ödevi yapmak için odama gittim.İlk önce pis masamı topladım tabikide.
Dakikalar geçti,saatler geçti fakat okuduğum soruyu hala anlamamıştım.
Ardındam telefonuma gelen mesajla büyük bir gülüş kaçırdım ağzımdan.Bu kesinlikle Taehyun'du.Sınıf grubuna bu soruların saçmalığını anlatıyordur.

#Matematikçiyisikeyim
Terry👽ve dahası...

Terry👽
Hayır yapamayacağımız bildiği ödevi neden verirki

Yeon
Yapabilen varsa atsın arkadaşlar bizde çok aciziz yemin ederim😔

Terry👽
Kıral abim gelmiş dilenci değilim ama yaratan için atsın biri şunu

+82*******
*Fotoğraf*
*Fotoğraf*
Ne konuştunuz alın be

Terry👽
Tanrı tuttuğunu altın etsin,eyvallah

Yeon
Söz birdahakine böyle birşey olmayacak

Bir elimde telefonu tutup diğer elimle kitaba ödevi geçirdim.Acilen matematiği iyi olan bir sevgili-arakadaş yapmam gerekti. İşim bitince kollarımı serbest bırakıp iyice esnedim.Saat çoktan akşam 6 olmuştu bile. Kulaklığımı ve kitabımı alıp vakit geçirecektim fakat aklıma gelen şey ile giyinme dolabıma yöneldim. Oradaki boş gibi görünen poşetlerden birini alıp içerisindeki defteri çıkardım.Hazır evde herhangi biri yokken günlüğümü doldurayım. Tarihi atıp,yaşadıklarımı yazmaya başladım.

"Bir insan nasıl bu kadar mükemmel olabilirdiki? Tek dileğim kalbini başka birine vermemen. İmkansız gibi duruyor. Ya Beomgyu ile çıkıyorsan? Hayır bu düşünceye inanamam. Onlar çok yakın arkadaş böyle düşünmem bile saçma. Ya çok yakın olmalarının sebebi buysa. Hayır böyle düşünemem"

Defteri kapattım ve gerisini gece yazarım diye tekrar eski yerine bıraktım. Bu sefer kulaklığımı alıp müzik dinleyerek kitap okuyacaktım.
Kitapta kaldığım sayfayı açtım,kulaklığımı telefona bağlayıp,dinlediğim son şarkıdan devam ettim.

Uzun süre geçmeden evdekilerde teker teker gelmişti. Odamdan bu seferde akşam yemeği yemek için çıkmıştım. Yemekte bezelye vardı. Sessiz ilerliyordu taki annem konuya başlamasaydı. "Okullar açılıyor derslerine yoğunluk vermeni istiyorum Yeonjun." "Çalışıyorumm" diyip kalktım masadan.
Tekrar odama geldiğimde aklımda yine aynı şey vardı. Ya gerçekten sevgili değillerse bile birbirlerine bişey hissediyorlarmıydı? Kafamı yiyip bitiren bu düşünmeden kurtulmaya çalıştım...çalıştım.
Sabah erkenden ayakta olduğum için uykum şimdiden gelmişti bile. Defteri yazmak aklımdan tamamen çıkmışken kendimi uykunun kollarına bıraktım. Gördüğüm rüya dışında herşey daha iyi olabilirdi.

Arkadaşlar benim bu yazdıklarım hep hevesten umarım okurken hoşunuza gidiyordur. Sanmıyorum. Eğer beğenmediğiniz birşeyler varsa düzeltebilirim. Çok soğuk yazdığımı düşünüyorum.
Umarım hoşunuza gider.
Görüşmek üzere<333

Yeonbin ile kalın kalbinizden 💋

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Yeonbin ile kalın kalbinizden 💋

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Feb 05, 2023 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

𝙃𝙞𝙥𝙤𝙜𝙧𝙞𝙛-YeonbinWhere stories live. Discover now