Asli bilim insanidir. Merve ise astronot idir. Merve bir gun cok gaza gelir. Asliya olan hislerini ona söylemeye karar verir. Ammavelakin oyle siradan bir sey olsun istememiş.Ayni sirkette calistiklari icin hep karsilasiyorlar.Merve ona her baktiginda kalbini vücudundan cikiyomus gibi hissediyordu. Koridorda karsilastilar ve Merve icinden dedi ki "yeter amina koyim acilcam artık" Merve aslinin yanina bi anda kosunca Aslı yerinde sicramis. Merve nefes nefeseyken konustu "sik kafali saat 5te benimle fuzenin oldugu odada bulus surprizim var" dedi ve goz kirpti. Asli ona kuscak gibi baktiktan sonra "orospu cocuguna benziyosun" diyip güldü. Merve bundan asiri etkilendi icinden dedi ki"oha saka mi hot asf"
Saatler 5i bulmustu. Merve takim elbisesini giymis Asliyi fuze odasinda bekliyordu.Heyecandan cisi gelmisti. "Nerde kaldi bu amina kodugumun orospusu" icinden söylendi. Asli tam o sirada odaya girdi."Ne istiyosun sik kafali" Merve onun guzelligine dayanamayip fuzenin ustune atladi ve gulumseyerek konusmaya basladi "Asli sana hep asiktim hic fark etmedin. Her sana baktığımda icim ölüyo kizim anlasana. " Nefes almak icin duraksadi.Asli cok sasirmis gozukuyodu ama fuzenin ne alakasi oldugunu anlamamisti."Füze ne alaka amina kodugumun yarrak kafalisi" dedi hafif sesli bir tonla."Onunla sana olan askimin ne kadar buyuk oldugunu göstereceğim" Asli anlamsizca bakti.Merve bı anda fuzeyi atesledi ve ucmaya basladi...