Hazal'ın ağzından;
Sabah İrem'in beni aramasıyla uyandım.
-"efendim çılgın?"
-"günaydın kıvırcık. Uyandın mı diye soracaktım. Ben bugün Ecem'i alacam senide alıyım mı?"
-"yok be çılgın ben bugün yürümek istiyorum sadece hadi kapat kapat hazırlanacam."Diyip yüzüne kapattım. Formamı giyindikten sonra maşamı aramaya başladım. Hemen saçımı yapıp aşağıya indim.
-"günaydın çekirdek ailem."
Diyip evden çıktım. Okula yetiştiğimde Ecem ve Îrem beni bekliyorlardı.
-"günaydın kızlar"
Ikiside aynı anda;
-"günaydın kıvırcık..."
Dediler ve birbirimizi öpüp okulun içerisine doğru yürümeye başladık. Tam o sırada sevgilim Berkcan düşmanımız Maya'yı öpüyordu.
-"Berkcan inanmıyorum."
Berkcan beni görünce hemen yanıma gelip:
-" açıklayabilirim aşkım."
Yüzüne bir tokat atıp:
-"bana bir şey anlatma sana artık inanmam."
-"aşkım lütfen."
Ben hemen sınıfa doğru koşmaya başladım. Arkamdan Berkcan gelmek isterken Maya elinden tutup "bırak " dedi Berkcan ise Maya'nın gözlerinin içine bakarak "şimdi buradan siktir olup git sen zaten bunun icin beni öptün" diyip arkamdan geldi.
-"Berkcan lütfen bırak!"
-" peki o zaman bugün İrem'in düzenlediği ev partisine gel sana orada itiraf edecem."
Ona cevap vermeden sınıfa çıktım.
İrem'in ağzından;
Ben sınıfa çıkar çıkmaz Sarp beni taşıyıp döndürmeye başladı.
-"tamam sakin ol."
-"bitanesin sen"Diyip beni bıraktı. Ben sırama giderken Hazal sınıfa girdi. Aama Berkcan'ın yanına değil
Çiğdem diye bir arkadaşın yanına oturdu. Ben yanına gidip;-" iyi misin? Neden Berkcan..."
Sözümü kesip;
-" Berkcan diye biri yok artık."Derken Berkcan gelip Hazal'ın çantasını kaldırdı. Hhazal sinirlice;
-"ne yapiyorsun sen?"
-"senin yerin benim yanım sen oorada oturacaksın anladın mı?"
-"ver su çantayı dedim sana!"
-"vermiyecem dedim sana!"Bende dayanamayıp "yeter" diye bağırdım.
-"Hazal bana bak bu çocuk sırf seni mutlu etmek için Maya'dan yardım istedi. Bu çocuk seni mutlu etmek istiyor. Aanladın mı?"
Hazal başını sallayarak "inanmıyorum" dedi ve tam gidecekken Berkcan elinden tutup dışarıya çıkarttı. Dersimiz boştu. Bizde sınıfça dışarıya çıktık. Berkcan Eceme bakıp bir şeyler dedi. Ecem hadi beyler diyince bizim arkadaşlar ortaya çıkmaya başladı.
Devamı için voteleyin :D
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ÜÇ DİNGİLLER
Teen FictionHAZAL=Uzun boylu kumral bi kızım. Saçlarım hafif kıvırcık kendinden çok baskasını düşünen iyi yürekli yardım sever hoşgörülü alçak gönüllü bir kız. Çok duygusal ama sevimli bir kız göz rengi açık kahve. İnternetle alakası olmayan ama tüm sitelerde h...