Her birinize uzun bir aradan sonra merhaba değerli okurlarım. Bu kadar uzamasını bende istemiyordum fakat uzun zamandır yeni bir kurguyla buralarda olamadım. Büyük bir ara verdim ve bir yerden sonra buna son vermem gerektiğini er geç anladım.
Bir çok kurgu yazdım, sildim. Yeni kurgulara başladım, devam edemedim. Çok kez denedim fakat çabalarım yetersiz kaldı. Ancak uzun zamandır, vazgeçemeyeceğim bir kurgum olduğundan, zihnimin her köşesinde bunu neden sizle paylaşmadığım beni zorladı.
Şuan burada oluşumun ve siz değerlilerimin bu satırları okuması beni her daim destekleyen, övgü içeren sözlerini dillerinden bırakmayan arkadaşlarım sayesinde. Onlar olmasa buraya gelebileceğimi sanmıyorum. Onlar sayesinde burada olmam kendimi değerli hissettiriyor ve sizlerde benim için aynı şekikde değerlisiniz. Çoğunuzu tanımasamda yorumlarınız ve destek içeren beğenileriniz beni onurlandırıyor. Bu sayede hayalime daha sıkı sarılıyorum. İyi ki varsınız!
Fazla uzattığımın farkındayım :') Hasret gidermek istedim bir çoğunuzla. Umarım sizede banada iyi gelir bu kurgum. Evet, kurgum diyorum. Çünkü yazdığım hiç bir hikayeyi asla kitap olarak değerlendirmedim. Bu yüzden kurgu demek bana daha yakın hissettiriyor. Artık yeni kurgumu sizlerle beraber tanıştırmak istiyorum ve beğeneceğinizi umuyorum. Hayallerime ilerlediğim bu taşlı yolda umarım ayağıma takılan taşları kaldırmamda, düştüğümde bana el uzatan bu kurguyla bir nevi dost olursunuz.
Belki bir çoğunuza iyi gelecek, hayalini kurduğunuzu hâyali olarak yazacağım. Benimde yazmak için can attığım ve ansızın zihnime düşüveren bir kurgu. Uzun zamandır istesemde cesaret edemediğim bir konuydu ve umarım en iyi şekilde sizlere sunabilirim. Bunu umuyorum ve desteklerinizi bekliyorum.
Öyleyse daha fazla uzatmaya gerek yok. Fazla heyecanlı olsamda sizi bekletmek istemem. Kurgumun bir kaç mısradan oluşan satırlarıyla sizleri karşı karşıya bırakmak istiyorum. İyi veya kötü yorumlarınızı esirgemeden görüşlerinizi bildirmenizi rica ediyorum.
---
TANITIM:
Efsa Erez 24 yaşında olup gazeteci kariyerinin en zirve yıllarındayken ününe ün katacak bir teklif alır. İşi için gözü her daim hırsla bürünen kadının önüne itelenen bu teklif, onun hayatında değer kat eden taşlara yer değiştirecek kadar önemli olsada kariyerini en zirveye taşıyabilmektedir. Genç kadın tercihini kariyeri tarafında kullanarak aklında çözüm bekleyen ikilemleri yok eder. Şimdiyse tek bir amacı vardır: olaydaki asıl muhtemel olguyu bulup kariyerinde yol kat etmek.
---
Kupanın peşini bırakamıyorum, kazanmam gerekiyor. Yorulsamda, sesim çıkmasada, soluksuz kalsamda, camlar ayaklarımı kesip kanatsada, durmamam gerekiyor. Böyle hissediyorum kendimi. Sanki o kupaya bir gün ulaşacağım, parmaklarım değecek, elime alacağım ama bir bakacağım avuçlarımın arasından kayıp gitmiş. Her gün bunun korkusuyla yaşıyorum. Soluduğum her nefes, yediğim her yemek, uyuduğum her an ve yaşadığım her saniye bunun düşüncesiyle dolup taşıyorum.
Korkuyorum, ölesiye korkuyorum. Belkide hayatımda kaybettiğim onca şeye rağmen bir kere de olsa ben kazanmak istiyorum. Kaybettiğim her şey gitmişken bir kerede gitmesin istiyorum. Zor olabilir, zorlayadabilir. Ancak biliyorum ben Efsa Erez'im ve imkansız olan her ne varsa onu aşabilirim.
---
Kısaca bahsetmek gerekirse hikayemin konusu bu diyebilirim. Tam manasıyla kavrayabildiniz mi bilmiyorum fakat, az çok kafanızdaki kurmacalara dayanaraktan tek tük fikirler üretmiş olmalısınız. İlerleyen bölümlerle konuyu daha iyi kavramanızı ve severek okumanızı umuyorum.
Buradan kurgumu yayınlamam için durmadan ısrar eden arkadaşım Betül'e saygılarımı, bana güzel iltifatlarıyla morel veren Zeynep arkadaşıma ise sevgilerimi yolluyorum. Güzel yerlere hep beraber gelebilmek dileğiyle...
İnstagram: @okuryazarsuse_
TikTok: @okuryazarsuse_
Youtube: Sudenaz Yavuz
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AŞKI KURUTAN SARMAŞIK
ChickLitEfsa Erez 24 yaşında olup gazeteci kariyerinin en zirve yıllarındayken ününe ün katacak bir teklif alır. İşi için gözü her daim hırsla bürünen bu kadının önüne itelenen bu teklif, onun hayatında değer kat eden taşlara yer değiştirecek kadar önemli o...