BG-4

57 1 1
                                    

Burdan cennete ilaydaya Gülcana sibele melikeye ve Sıla'ya bir şey Söylemek istiyorum :) sizi gerçekten çok seviyorum ve her zaman arkamda olduğunuz için teşekkür ederim meleklerim.😍

LARA'DAN
Ertesi gün büyük bir baş ağrısıyla Kalktım. Direk lavobaya gidip elimi Yüzümü yıkadım. Partide her ne olduysa hatırlamıyordum. Ve artık düşünmekten yorulmuştum. Okul için hazırlıklarımı yapıp kahvaltıya indim annem Çoktan uyanmıştı. Gidip yanağına öpücük kondurdum.
-günaydın anne
-günaydın. Hadi çabuk kahvaltını yapta okula geç kalma.
Hızlı bir şekilde kahvaltımı yaptım. Zil çaldı gidip kapıyı açtım .irem gelmişti.
-hadi ya daha ayakkabılarını bile giymemişsi.tembel!!
-tamam be cırlama Başımda bekle.
Allahım bu Kızın çenesi bigün beni öldürecek. Ayakkabılarımı giyip evden çıktık. okul yakın olduğundan yürüyerek gidiyorduk. yanımızda siyah bir range Rover durdu. biz Arabanın güzelliğine bakarken arabadan eymen inmesin mi ? Aman allahım!! Napıcam şimdi ben, yüne elim ayağım birbirine girdi. Yanıma doğru geldi.
-"selam" dedi gülümseyerek
-"selam" Yüzüm kesin şekilden şekile girdi ya off rezillik !!
-okula doğru gidiyordum bende sizi görünce gelmek istersiniz diye düşündüm.
-Lara sen git. benim ufak bir işim var.
Irem bana sinsice gülümseyip yanımızdan ayrıldı. ben senden bunun hesabını sormaz mıyım ???
-"e hadi ne duruyosun ayakta " eymen böyle diyince arabaya bindim. sessiz bir yolculuktu. okula girdiğimizde herkesin gözleri bize çevrildi. altı üstü eymenle okula geldim(!) .
- "bu akşam bişeler yapıyo musun Lara ? " çok şaşırdım
-hayır yani sanırım yok.
- " bişeler yemeye gidelim mi ? " ne diyeceğimi bilmiyordum gerçekten şasırmıştım . şimdi ne cevap verecektim ??

BİR  GECEHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin