Yaz Aşkı

35 3 0
                                    

Selam ben Emre yıldız size geçen yaz ki aşkımı anlatçam.Ben bu yaz Antalyaya gittim gider gitmez bir otel aramaya başladım ve aradığım oteli buldum odama çıkıp eşyalarımı yerleştirmeye başaldım bu işi bittiğinde saat 23:30 du ve bende kendimi yatağa atıp uyudum. Yarısı gün çok erken kalkmıştım normalde geç kalan biriyimdir ben de kendime inanamadım bu şaşkınlıkla resepsiyona
Benim odama yemek getirmesini söyledim 10 dakka sonra resepsiyon geldi ve kapıyı çaldı gittim ve kapıyı açtım yemeği resepsiyon dan aldıktan sonra bi güzel karnımı doyurdum ve dışarı çıktım hava çok sıcaktı bu yuzden herkez havuzdaydı bende havuz kenarın daki bir kafede oturup kız kesmeye başladım kız keserken Gözüme bir kız kestirdim onun için odama çıkıp havuz kıyafetlerimi giydim aşşağı indiğimde kız havuzdan çıkmış ve benim daha demin oturduğum kafede oturuyordu bende yanındaki masaya oturdum garsonu bir el hareketiyle Yanıma çağırdım ve garsona yandaki kıza bir kola ver dedim garsonda tabi efendim dedi ve sonra Devamını getirerek siz bişey alırmıydınız dedi bana da atmışın dan dedim garson Tamam diyerek gitti kıza kolayı götürdüğünde Kızın kulağına yandaki genç gönderdi dedi ve kız bana dönerek saol dedi bende öd (önemli deyil) dedim ve kıza adını sordum cemre dedi sonra o bana adımı sordu bende Emre dedim Üstüme afiyet ben biraz vYüzsüzümdür ve kıza gece bir işin varmı diye sordum kızda hafif gülümseyerek yok !dedi bende o zaman benle gece bara gelirmisin dedim kızda evet dedi tamama o zaman seni 8:30 da alırım dedim oda Tamam dedi ve Kızın yanından ayrıldım ve odama gittim kızla Konuşurken Zaman'ın geçtiğini farketmemişim saat 7:30 olmuş hızla hazırlanmaya başladım ilk önce ne giyeceğimde karar verdim sonra hemen bir duş aldım saat 8 oldu hemen üstümü giyinip saçlarıma fön çektim ve kızı almaya gittim kızı aldım ve Deniz bara gittik oraya girdiğimizde müzik son ses bangır bangır dı bizde oynamaya başladık . Sonra yorulunca yandaki kokteyl yerine geçtik orda bişeyler içtik ve bardan çıktık ve kızı sahil kenarına gittik sahilde Yürürken kıza açıldım dedimki cemre ben seni havuz kenarında gördüğüm andan beri aşığım dedim nasıl desem ilk görüşte aşk vardırya onun gibi dedim kızda sana boş deyilim dedi ve kızla sevgili olduk benim de İstanbul'a dönmeme 2 gün kalmıştı ama bunu kıza söylemedim çünkü Kızın üzülmesini istemedim çünkü insanları üzmeyi pek sevmem ben bu konuyu düşünürken otele geldik kızı odasına bıraktım ve kendi odama gittim odamda olduğumda saat gece 3:13 tü üstümü bile deyiştirmeden kendimi yatağıma bıraktım ve uyudum. Yarısı gün erken Kalkıp Kızın odasına elimde Gül demetiyle gittim kapısını çaldım kız kapıyı açmadan kimo diye sordu ben de ben olduğumu anlamasın diye resepsiyon dedim kız kapıyı açtığında beni Gül demetleriyle görünce çok şaşırdı 😮 bende onu havuza yüzmeye çağırdım oda sen Aşağıya in ben hemen geliyorum dedi bende aşşağı indim ama unutmuşum ki kızların hemen demesi 30 dk dır ama bu kız diyer kızlara benzemeden 10 dk ye Yanıma geldi ve havuza girdik orda Akşama kadar yüzdük ve odalarımıza gittik ama ben kıza hala yarın gitçeğimi söyleyemedim o akşam bavulumu hazırladım ve yattım Yarısı gün Kızın odasına veda etmeye gittim kız kapıyı açtı elimdeki bavulları görünce gözleri doldu ve ben kıza ben gidiyorum kız bana o kadar sert bir tokat attı ki saniyelik benliğimi unuttum ve gittim Kızın arkamdan ağlama sesleri geliyordu ama hiç takamdan otelden dışarı çıktım ve bir taksi çevirdim ve hava Limanı'na sür dedim ve hava Limanı'n da in dim uçağım 13:30 daldı ben oraya 13:20 de geldim hemen biletimi çıkardım ve uçağa bindim ve İstanbul'a geldim İstanbul'a geldiğimde çok pişman ve ağlıyor şekilde kendimi buldum .

Son....

VOTELERİNİZİ BEKLİYORUM.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: May 21, 2015 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

YAZ AŞKIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin