អស់រយៈពេលជាង3អាទិត្យវេកាសមិនបានត្រឡប់មកផ្ទះសោះ មិនត្រឡប់មកមើលប្រពន្ធដែលក្អួតចង្អោរឥតស្រាកស្រាន ដេកមិនបាន សម្រាន្តមិនលក់ណាមួយខ្វល់ពីបេកាស មួយទៀតក៏ខ្វល់ពីសុខភាពខ្លួន
ទីតៗៗសម្លេងឡានវេកាសបានបន្លឺឡើងនៅមុខវិមានដ៏ស្កឹមស្កៃ ធ្វើអោយភីតកើតចិត្តត្រេកអរជាពន់ពេកតែខុសពីការគិត វេកាសបាននាំស្រីកំណាន់ខ្លួន(viky)មកជាមួយដែរធ្វើអោយភីតគ្រាំបេះដូងប្រេះបែកជាបំណែកភាគល្អិតៗតូច(ដូចអាតូម)
វេកាសមកបង្ហាញខ្លួនមិនមែនដើម្បីភីតឡើយគឺគេមកបង្ហាញខ្លួនសញ្ញេលេងលះជាមួយjiwon..
កញ្ញាjiwonដឹងថាមនុស្សវេកាសឃោឃៅណាស់ ហើយវីតនឹងត្រូវស្លាប់មិនខានទេដែលហ៊ានប៉ះពាល់របស់ដែរវេលាសស្រឡាញ់ ដោយកញ្ញាជីដឹងសភាពការណ៍ទាន់ក៏បញ្ជូនវីតទៅកាណាដាហើយខ្លួនចូលមកដោះស្រាយបញ្ហាអោយរួចសិនសឹមទៅនៅជាមួយសង្សារសំណព្វចិត្ត.
សំណួរ:កញ្ញាជីអាចសុំលែងលះបានហេតុអ្វីបានជាមិនព្រមលែងជាមួយវេកាសតាំងពីយូរ?
ចម្លើយ:កញ្ញាជីយល់ព្រមការជាមួយវេកាសតែ2ឆ្នាំប៉ុណ្ណោះដើម្បីបំពេញមុខគ្រួសារនឹងលុយ2លាន$ ហើយពេលនេះវាកើតរឿងចំពេលសមស្របទៀត(លូយហ្មងហា៎)🤣
កាត់មកកញ្ញាជីបន្តិច:
Jiwon:ភីតថ្វីត្បិតតែយើងស្គាល់គ្នាត្រឹមរយៈពេលខ្លីតែបងស្រឡាញ់អែងដូចជាប្អូនប្រុសបង្កើតអញ្ចឹង បើអែង មានរឿងអីអែងប្រាប់បងបានណា...
Pete:បាទបង
ពេលដែលកញ្ញាជីត្រឡប់ទៅដល់ភូមិគ្រិះក៏ត្រូវសុីមួយកំផ្លៀងយ៉ាងដំណំពីប៉ានាង...
Yue:អែងមិចបានធ្វើបែបនេះ អែងដឹងវាខាតការធ្ងន់ដល់ក្រុមហ៊ុនទេ Mii kon បំបង់បាយ
Jiwon:ប៉ាគិតតែពីខ្លួនអែង(យំ) ប៉ាបង្ខំកូនធ្វើនេះធ្វើនោះគ្រប់យ៉ាង តែរឿងជីវិតគូប៉ាមិនអាចកំណត់វាចំពោះខ្ញុំបានឡើយ
Yue:អើ..ចឹងចេញទៅ ចេញពីយើងទៅ..យើងនឹងអោយអែងស្គាល់ពីជីវិតដ៏លំបាកបន្ទាប់ពីគ្មានក្បាលយើងនៅក្រោយជួយផ្គត់ផ្គង់អែង
Wan:កូនសុំទោសប៉ាទៅ ហើយទៅជានាជាមួយវេកាសវិញទៅ..
Yue:យើងទុកឱកាសអោយអែង ណា យើងរាប់ពី1ដល់3បើអែងចង់នៅដើរទៅបន្ទប់អែងហើយបើអែងចង់ទៅនោះទ្វារចេញទៅហើយកុំត្រឡប់មកវិញអោយសោះ...
Wan:បងនេះកូនយើងណា...
Yue:វាខ្លាំង វាដុសស្លាបហើយ
Jiwon:កូនលាហើយ
កញ្ញាក៏ចេញពីផ្ទះស្ទុះជើងយន្តហោះយប់ឡើងទៅកាដាណាបាត់ទៅ រឿងគ្រប់យ៉ាងកញ្ញាជីហាក់ដឹងច្បាស់ណាស់(ស្គាល់ចរឹកdad)
កាត់មកភីតវិញបន្ទាប់ពីថ្ងៃភីតនឹងវីតមកវេកាសមិនដែលមករកភីតឡើយ មិនស្តាប់ហេតុផល ហើយកស្រីមកទៀត...
វេកាសនាំស្រីចូលបន្ទប់ភីតក៏តាមទៅដែរដើម្បីបកស្រាយរឿងទាំងអស់អោយវេកាសយល់
Pete:បេកាសស្តាប់អូនសិនបានទេ
វេកាសក៏ប្រដាប់ពិនិត្យផ្ទៃពោះ2កាំនៅលើតុ
Vegas:ប្រហែលដេកជាមួយគ្នារាល់ថ្ងៃហើយបានមានកូនលឿនយ៉ាងនេះ....មិនចំលែកទេថាហេតុអ្វីបានជាពេលនៅអាមេរិកអែងមានលុយចិញ្ចឹមទឹកដោះគោកូន មិនដឹងលក់ខ្លួនអោយអាណាខ្លះទេនេះ...ហើយកុំគិតថាមកចាប់យើងធ្វើឪអាក្មេងក្នុងពោះនេះព្រោះវាមិនមែនជាឈាមយើង វាជាឈាមថោកទាប..
Pete:ខ្ញុំកោតលោកចេះហាមាត់និយាយរួចវេកាស...ណ្ហើយបើចឹងទៅហើយខ្ញុំនឹងនាំកូនទៅអោយឆ្ងាយប៉ុន្តែខ្ញុំសុំបកស្រាយពីរឿងថ្ងៃនោះកុំអោយវាក្លាយជាស្រមោលអតីតខ្ញុំទៀត..
Vegas:ចេញ....ចេញទៅ...ចេញ
Pete:បេកាស....
Viky:នេះអែងថ្លង់ទេហេស៎ហាស៎
ពេលនោះវីគក៏ច្រានភីតហើយជ្រុលដៃក៏ធ្វើអោយភីតធ្លាក់ជណ្តើរ ឈាមជាច្រើនបានហូរមក ភីតស្រែកទ្រហោយំ...
Pete:កូន ...កូន..វេកាសកូន...😭
Vegas:ភីត..ភីត..
វេកាសក៏បញ្ជូនភីតទៅមន្ទីរពេទ្យភ្លាមៗ
ភីតត្រូវបានគេបញ្ជូលចូលបន្ទប់សង្រ្គោះបន្ទាន់....
ភីតនឹងទៅជាយ៉ាងណា?តើថ្ងៃនោះមានអ្វីកើតឡើង?
ភាគក្រោយដឹងចម្លើយហើយណា✨🤍
Bye bye 👋
See you Tix tt na🤣